Dere skulle ha hørt på dem

DeletedUser

Guest
Jeg er ikke av de som er sjalu i alle fall.. sikkert noen..
jeg vet ikke så mye om spillferdighetene dine, kjenner deg ikke så godt, men du kan nok det å spille dette spillet ja..

Jeg for min del konsentrerer om min by, å få bygget den opp, farme og få tropper.. så får vi se om jeg kommer meg opp på topp 20 en gang, ja jeg sier en gang. Vil nok bli mange forandringer, så om noen uker vil den topp 20 lista se annerledes ut, de som klarer å holde seg der oppe, de gjør en god jobb. men som sagt, dette er bare starten;)

Wanna talk? Post in the English one so I can reply without being banned. Ehm, my skills? I have just been told who you are on tribalwars.se and I am not impressed so give it a rest.
 

DeletedUser

Guest
Dere skulle ha hørt på Doinky når han sa at One Hit KO og Doinky ville eie v3..sjekk rankingen...de eier den..neste gang hør.
1 One Hit KO 247 1 247
2 Doinky 211 1 211

Haha.. Ooo som de eier! De har eid i.. 3 dager? Om de fremdeles er på toppen om 3-4 måneder og samtidig har rensket ut hele sitt nabolag og alle ser på de som noe stort, DA først kan du si at de eier.

OHK har vært dyktig i sine anskaffelser av farms, noe som gjør han til en fortjent førsteplassholder... Foreløpig.
 

DeletedUser

Guest
Haha.. Ooo som de eier! De har eid i.. 3 dager? Om de fremdeles er på toppen om 3-4 måneder og samtidig har rensket ut hele sitt nabolag og alle ser på de som noe stort, DA først kan du si at de eier.

OHK har vært dyktig i sine anskaffelser av farms, noe som gjør han til en fortjent førsteplassholder... Foreløpig.

Finally! Someone who says something that actually makes sense. :)
 

DeletedUser

Guest
Det er ingen tvil at både Doinky og OHKO er gode spillere, og å kalle dem poenghorer for at dem er øverst blir helt feil. Vedder på at OHKO har 40-60 spydmenn, og snart Lett kavaleri.

Men, hvis dem er så proffe, hvorfor er dem da så feige og velger en norsk verden, når man kan spille med litt mer motstand på både .net og .de serverne.

Uansett, det er blitt sagt at de vil gi seg etter 1-2 måneder. Og jeg støtter det sitatet.

Jeg har jo masa på dem om å joine da :p
Sikkert flere som har det ;)

De har spilt på .de og .net om jeg ikke tar feil..

OHK var vist 1. på .de å :)
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Kan du poste søppelet ditt i den engelske versjonen av emne så jeg kan svare uten å bruke norsk fordi jeg suger i det
oj! der mistet du litt respekt fra meg...


Finally! Someone who says something that actually makes sense. :)
vi får se hva som laget mest mening om noen måneder ;)

Legender og veteraner er som oftest sterkt overvurdert... Og forhåndsfavoritter skuffer til slutt.
 

CreAtive

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Som den erfarne spilleren OHKO er så er det ikke så er jeg ikke overaska at også på denne verdenen ligger øverst. Håper du satser da, og ikke slutter så fort ;)

Folk restarta for de så at de starta ved siden av deg :p Det er derfor du har så mange farms ^_^
 

DeletedUser

Guest
Fuck this *beep*, are you all retarded? You ask questions make replies at me knowing I don't know Norwegian, and I have told you so and if you could please post it in the English forum so I could keep replying back to you without being banned, well *beep* it, most of you here are *beep* noobs, if you don't have 170 points by now, you're have to be kidding me. 40 - 60 spears? Try over 140 spears, have axes about to have scouts.

I seriously don't care what you think of me, but I do of Doinky, he is a decent player, a little annoying and when you say he'll fall and talk shit about him it starts to piss me off, he's working his *beeeeep* hardest to learn some of the more skilled tactics of the game and you're pretty much insulting him for trying new things. Give it a rest. Now I'll be banned won't be able to answer you frigging *beep* back.

Btw, I am playing here Dac because Glitter wants me to, not because I think I can own this shit. I am playing for shits `n giggles only. Darkmoon is correct, I have played .net and I have been rank one there too several times, I have played .de as well, been rank one once, but *beeeep* some of the players there are in another league. :(

Now, adios.
 
Sist redigert av en moderator:

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Hvem er du?:confused::confused:



Han skuffer når han ikke gidder mer..
Men får håpe han ikke slutter :)

sorry sikkert en grei fyr, men han virket litt overlegen... Litt lett kritikk skader ingen :D

Hvem er jeg?
Yoshi var ute å gikk tur med det nye egget sitt da han plutselig støtte på en rar skikkelse som sto å hoppet opp og ned. Yoshi, som alltid har vært en snill type gikk bort til dene snåle figuren og spurte:
"Hvorfor hopper du opp og ned?"
Den ukjente fyren, som senere skulle vise seg å være Mr. Game And Watch, svarte at han hadde ikke noe å gjøre på, så Yoshi spurte om de skulle være venner. Mr. Game and Watch takket selvfølgelig gladelig ja :)

Så en dag kom Yoshi og sa:
"I morgen starter v3 på den norske TW-serveren"
Men Mr. Game And Watch hadde bestemt seg for å slutte med Tribalwars, etter to og et halvt år på samvittigheten, og flere accounter med mellom 1 og 3 millioner poeng. Men fristelsen ble for stor. Noe våknet i Mr. Game And Watch. et gammel kall. Han måtte prøve igjen. Måtte!

Og sånn gikk det til at Mr. Game And Watch endte opp her - på verden 3. Mr. Game And Watch har forresten planer om å bli med resten av gjengen i Mario Bros, hvis han får lov, og de er like snille som Yoshi var, den gangen for snart ti år siden, da Mr. Game And Watch var ung.



jeg elsker å skrive i 3. person :D
 

DeletedUser

Guest
Hmm OHKO, skulle gjerne hørt noen tips om hvordan du bygde deg på vei mot toppen, for jeg skjønner ikke hvordan det er mulig..xp

---English---

Hmm OHKO, would love to hear some tips about how you build ur way to the top, because i dont actually know how it is possible :p

Only got to say damn if you got banned now..xp

edit:
poster engelsk forum
 

DeletedUser

Guest
sorry sikkert en grei fyr, men han virket litt overlegen... Litt lett kritikk skader ingen :D

Hvem er jeg?
Yoshi var ute å gikk tur med det nye egget sitt da han plutselig støtte på en rar skikkelse som sto å hoppet opp og ned. Yoshi, som alltid har vært en snill type gikk bort til dene snåle figuren og spurte:
"Hvorfor hopper du opp og ned?"
Den ukjente fyren, som senere skulle vise seg å være Mr. Game And Watch, svarte at han hadde ikke noe å gjøre på, så Yoshi spurte om de skulle være venner. Mr. Game and Watch takket selvfølgelig gladelig ja :)

Så en dag kom Yoshi og sa:
"I morgen starter v3 på den norske TW-serveren"
Men Mr. Game And Watch hadde bestemt seg for å slutte med Tribalwars, etter to og et halvt år på samvittigheten, og flere accounter med mellom 1 og 3 millioner poeng. Men fristelsen ble for stor. Noe våknet i Mr. Game And Watch. et gammel kall. Han måtte prøve igjen. Måtte!

Og sånn gikk det til at Mr. Game And Watch endte opp her - på verden 3. Mr. Game And Watch har forresten planer om å bli med resten av gjengen i Mario Bros, hvis han får lov, og de er like snille som Yoshi var, den gangen for snart ti år siden, da Mr. Game And Watch var ung.



jeg elsker å skrive i 3. person :D

De er slemme :l
Noen av dem ivertfall..
 

DeletedUser

Guest
Spiller ingen rolle om han blir bannet da, da bruker han jo bare en av de andre brukerne sine, så MÅ man det?
 
Topp