Dere skulle ha hørt på dem

DeletedUser

Guest
Dere skulle ha hørt på Doinky når han sa at One Hit KO og Doinky ville eie v3..sjekk rankingen...de eier den..neste gang hør.
1 One Hit KO 247 1 247
2 Doinky 211 1 211
 

DeletedUser

Guest
Dere skulle ha hørt på Doinky når han sa at One Hit KO og Doinky ville eie v3..sjekk rankingen...de eier den..neste gang hør.
1 One Hit KO 247 1 247
2 Doinky 211 1 211

V3 har vært åpen mindre enn 3 dager, rank spiller ikke no særlig rolle etter så kort tid. Ingen som er ute fra begynnerbeskyttelse en gang, og heller ingen eiing av noen enda.
 

DeletedUser

Guest
De holder vel seg der minst 2 måneder, hvis de spiller lenger, så,ja,vel... ganske lenge
 

DeletedUser

Guest
Som oftest er det jo de øverst på ranken som får gjennomgå :p alle vil vell prøve å fjerne de derfra XD
 

zcztig

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Veel, sånn er det jo når man baserer seg på å bli boosta...

Mener å huske at det var akkurat likedan i V2
 

DeletedUser

Guest
Haha, this is nothing new. :)

Tvilte du noen gang på vår poenghore ferdigheter?
 

DeletedUser

Guest
Veel, sånn er det jo når man baserer seg på å bli boosta...

Mener å huske at det var akkurat likedan i V2

Hva mener du med å bli boostet? Hvis du mener å sende ressurser, så er jo markedet stengt for fri handel, og støtte hjelper ikke noe særlig nå.. :p
 

DeletedUser

Guest
Bah bah baaaaaah
Haters every turn. Give it a rest and stop being jealous of meh point whoring skilz. :p

Ettersom Doinky faktisk sa ''One Hit Ko vil vere rank 1. og jeg som nr. 2....
Jeg mener det betyr noe, han har sansyneligvis spilt denne versonen før, han er sansyneligvis aktiv,faktisk, han gjør det ganske braå ser faktisk ganske kul ut nå jeg ba han opløse stammen å se solo. Jeg har egentlig ikke sovet ennå, jeg gjorde det men jeg snakka med glitter i før i dag, ekkk sorry Glitter. Men jeg har farmet siden dag 1 , trist jeg vet.. + jeg har vert KV for Doinky når han ikke har vert pålogga.
Ser du?, Når jeg er på College sitter han for meg, når han sover, spiller jeg for han. Vi har en ektra løysning om begge to er avlogga, men det har ikke du noe med :).
Gården min er lvl 5. Og nå som jeg har 250 poeng må jeg ha litt tropper å ser du området mitt ser du at det ser litt kult ut :) uten Ravencraft som tror han kan stjele alle farmene mine da.. Tvilte du egentlig på meg et sekund? ;)

Donky har uansett hatt litt mindre flaks med sitt område, ikke så mange grybyer nert han, men med han at spiller så mye som han gjør, å jeg spiller når han ikke kan, kan han ikke gjøre noe galt.. Uten å bli full å starte på nytt.. Så jeg vil tro oss 2 alene, kansje ravencraft om han overlever etter at NoobProtection slutter faktisk betyr noe..


- Thanks Darkmoon!
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Bah bah baaaaaah
Haters every turn. Give it a rest and stop being jealous of meh point whoring skilz. :p

Ettersom Doinky faktisk sa ''One Hit Ko vil vere rank 1. og jeg som nr. 2....
Jeg mener det betyr noe, han har sansyneligvis spilt denne versonen før, han er sansyneligvis aktiv,faktisk, han gjør det ganske braå ser faktisk ganske kul ut nå jeg ba han opløse stammen å se solo. Jeg har egentlig ikke sovet ennå, jeg gjorde det men jeg snakka med glitter i før i dag, ekkk sorry Glitter. Men jeg har farmet siden dag 1 , trist jeg vet.. + jeg har vert KV for Doinky når han ikke har vert pålogga.
Ser du?, Når jeg er på College sitter han for meg, når han sover, spiller jeg for han. Vi har en ektra løysning om begge to er avlogga, men det har ikke du noe med :).
Gården min er lvl 5. Og nå som jeg har 250 poeng må jeg ha litt tropper å ser du området mitt ser du at det ser litt kult ut :) uten Ravencraft som tror han kan stjele alle farmene mine da.. Tvilte du egentlig på meg et sekund? ;)

Donky har uansett hatt litt mindre flaks med sitt område, ikke så mange grybyer nert han, men med han at spiller så mye som han gjør, å jeg spiller når han ikke kan, kan han ikke gjøre noe galt.. Uten å bli full å starte på nytt.. Så jeg vil tro oss 2 alene, kansje ravencraft om han overlever etter at NoobProtection slutter faktisk betyr noe..


- Thanks Darkmoon!

no offence, men jeg tipper du slutter om 1-2 måneder. Du klarer nok å opprettholde en god rank frem til det, men så blir du enten lei, du orker ikke mer eller du blir tatt av noen andre.Har sett det skje før. Mange ganger.
 

DeletedUser

Guest
no offence, men jeg tipper du slutter om 1-2 måneder. Du klarer nok å opprettholde en god rank frem til det, men så blir du enten lei, du orker ikke mer eller du blir tatt av noen andre.Har sett det skje før. Mange ganger.

Kan du poste søppelet ditt i den engelske versjonen av emne så jeg kan svare uten å bruke norsk fordi jeg suger i det
 

DeletedUser

Guest
Han ble jo tatt på v2 :)

No? I quit. I left my account to Samonoske, he then quit and gave the villages to close by tribe members... Look at the facts.


Elite (513|493) K45 3,821 One Hit KO [ERROR] stamto [ERROR] 29th July 2008 - 15:54:49
Elite 012 (512|503) K55 4,268 One Hit KO [ERROR] Mr.Wily [ERROR] 28th July 2008 - 15:58:01
Elite (513|492) K45 7,616 One Hit KO [ERROR] stamto [ERROR] 28th July 2008 - 11:37:44
.Morituros vos saluto (511|484) K45 3,206 One Hit KO [ERROR] Lufsen75 [ERROR] 27th July 2008 - 12:03:07
 

DeletedUser

Guest
Jeg er ikke av de som er sjalu i alle fall.. sikkert noen..
jeg vet ikke så mye om spillferdighetene dine, kjenner deg ikke så godt, men du kan nok det å spille dette spillet ja..

Jeg for min del konsentrerer om min by, å få bygget den opp, farme og få tropper.. så får vi se om jeg kommer meg opp på topp 20 en gang, ja jeg sier en gang. Vil nok bli mange forandringer, så om noen uker vil den topp 20 lista se annerledes ut, de som klarer å holde seg der oppe, de gjør en god jobb. men som sagt, dette er bare starten;)
 

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Det er ingen tvil at både Doinky og OHKO er gode spillere, og å kalle dem poenghorer for at dem er øverst blir helt feil. Vedder på at OHKO har 40-60 spydmenn, og snart Lett kavaleri.

Men, hvis dem er så proffe, hvorfor er dem da så feige og velger en norsk verden, når man kan spille med litt mer motstand på både .net og .de serverne.

Uansett, det er blitt sagt at de vil gi seg etter 1-2 måneder. Og jeg støtter det sitatet.
 
Topp