Devils VS. Von! fam. H.V.E

Hvem tror du vinner krigen? Det er jo oss selvfølgelig, men dere får lov til å stemme


  • Totalt antall stemmer
    63

DeletedUser

Guest
Stem i vei folkens :)

Hvem tror dere vinner? Devils, altså meg og en annen TW-Pro jeg er på lag med eller Von! fam. med H.V.E?

Åpen for alle stemmer untatt de stemmene som går til Von! og H.V.E...
 

marium0505

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Ok, da må jeg stemme på Von! og H.V.E siden du sier at det ikke er lov:D, og siden jeg er med i en av stammene som er i VoN! familien:):D
 

DeletedUser

Guest
Ok, da må jeg stemme på Von! og H.V.E siden du sier at det ikke er lov:D, og siden jeg er med i en av stammene som er i VoN! familien:):D

Selvom du er med i den familiestammen så kan du stemme oss så skal vi la deg få beholde 1 by. Kanskje...;)
 

zelesar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
For et sammentreff... Jeg tviler på alle i H.V.E og Von! jeg :cool:

Tviler på VoN og H.V.E jeg også... Hadde stammet hatt over en million så skulle jeg satset på dere, men om alle hadde sendt 100 øks fra hver by, så hadde dere druknet i angrep ;)

Men lykke til!
 

DeletedUser

Guest
After er jo dualen med Twixiz... Heia heia, go Twixmann!
 

DeletedUser

Guest
Tviler på VoN og H.V.E jeg også... Hadde stammet hatt over en million så skulle jeg satset på dere, men om alle hadde sendt 100 øks fra hver by, så hadde dere druknet i angrep ;)

Men lykke til!

Har du ikke hørt om forsvarsscript eller? Bare å merke adelstogene å snipe de det da. Kan jo ignorere andre angrep også :)
 

zelesar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Du har overbevist meg... De setningene viste meg at du har mer skillz enn VoN og H.V.E...

Lykke til, igjen!
(Misunner deg... Ingen kriger i v3 enda, og jeg har sluttet alle andre verdener :()
 

DeletedUser

Guest
Du har overbevist meg... De setningene viste meg at du har mer skillz enn VoN og H.V.E...

Lykke til, igjen!
(Misunner deg... Ingen kriger i v3 enda, og jeg har sluttet alle andre verdener :()

Jeg har hørt at jeg kan være veldig overbevisende til tider ja. Et annet ord er også trassig, men jeg vil helst bruke overbevisende...

Og hva er det med at alle jeg snakker med i Von! blokkerer meg, jeg fortalte akkurat en om analyse av avføring...
 

zelesar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg har hørt at jeg kan være veldig overbevisende til tider ja. Et annet ord er også trassig, men jeg vil helst bruke overbevisende...

Og hva er det med at alle jeg snakker med i Von! blokkerer meg, jeg fortalte akkurat en om analyse av avføring...

Det er kjipt med folk som blokerer meg... Midt i en saklig diskusjon (kverulering) så blir bare blokkert slik at jeg ikke får fortalt mine fantastiske tanker... Barnslig :mad:
 

DeletedUser

Guest
Det er kjipt med folk som blokerer meg... Midt i en saklig diskusjon (kverulering) så blir bare blokkert slik at jeg ikke får fortalt mine fantastiske tanker... Barnslig :mad:

Jeg vet det. Hater det der :mad:

Skjerp dere H.V.E, ikke send sverdnukes på meg da :mad:
 

Sosser

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ikke det at jeg aner hvem i all verden devils er :p

Uansett så heier jeg på dem for H.V.E er jo allerede i krig med CoN...
Det virker også som Von! ikke er så veldig gode i angrep :p

Dette blir gøy :D

Noen om har en statestikk?
 

DeletedUser

Guest
Ikke det at jeg aner hvem i all verden devils er :p

Uansett så heier jeg på dem for H.V.E er jo allerede i krig med CoN...
Det virker også som Von! ikke er så veldig gode i angrep :p

Dette blir gøy :D

Noen om har en statestikk?

Neida, men jeg kan skaffe en jeg. De tok forresten et par byer før jeg kom inn i Devils. Det teller jo selvfølgelig ikke da, og jeg gidder ikke lete etter eller finne på en bortforklaring. Det bare teller ikke :p
 

DeletedUser

Guest
Rykende fersk statestikk her:

Side 1:
Tribes: Devils
Players:

Side 2:
Tribes: H.V.E VoN! VoN!nø
Players:

Timeframe: Siste 24 timer

total erobringer:

Side 1: 2
Side 2: 28
Forskjell: 26

image.php


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 0
Side 2: 0
Forskjell: 0

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 19,081
Side 2: 231,077
Forskjell: 211,996

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 0
Side 2: 0
Forskjell: 0

image.php


Joda, dette ser kanskje jevnt ut, men vi vil jo vinne så fort vi får lagd noen adelstog. Kan ikke noen fjerne den gullmynt funksjonen, tar jo så lang tid før man kan lage et adelstog da :mad:
 

DeletedUser

Guest
20?

På v2 lagde jeg 25 adelsmenn i går, og kan enda lage 40
 

DeletedUser

Guest
VoN! Bør vinne, flest medlemmer.... Hvis alle sender ett nuke hver kan dem ikke klare og ta det.
 
Topp