Devils VS. Von! fam. H.V.E

Hvem tror du vinner krigen? Det er jo oss selvfølgelig, men dere får lov til å stemme


  • Totalt antall stemmer
    63

DeletedUser

Guest
VoN! Bør vinne, flest medlemmer.... Hvis alle sender ett nuke hver kan dem ikke klare og ta det.

Noe som kalles dodge også, men du heier vel bare på dem fordi jeg kranglet med deg for en stund tilbake...:eek:
 

DeletedUser

Guest
After kom igjen viss dem va du er laget av (twix:confused:)

heier på deg....

Fikk lyst til å bl med i stammen din:D
 

DeletedUser

Guest
Og Von! er det ikke litt flaut å bli eid av 2 mann med mye mindre byer:confused::confused:
 

Sosser

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Må si statestikken sier litt, men jeg vet jo ikke om D har slått tilbake:confused:
 

DeletedUser

Guest
Von! sine nuke ser ca sånn ut(håper jeg)

3000 øks
4000 spyd
1000 LK
6000 sverd
 

DeletedUser

Guest
Må si statestikken sier litt, men jeg vet jo ikke om D har slått tilbake:confused:

Von! har faktisk angrepet meg i flere måneder eller noe allerede da. H.V.E ble med etter at jeg snipet adelstog til Vaginass :p
 

DeletedUser

Guest
Skulle gjerne ha hjulpt deg men er litt langt unna

Bare et kontinent ifra og i stammen vår får man ikke støtte. Bare angrep så man må kunne snipe og bygge forsvarsbyer for å komme inn. Bare sendte en invite for moro skyld :p
 

Sosser

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Skjønner ikke jeg heller :p

Artig ironi at alle som skriver noe går for D-folka, men talla viser noe annet :p
 

DeletedUser

Guest
Skjønner ikke jeg heller :p

Artig ironi at alle som skriver noe går for D-folka, men talla viser noe annet :p

De som stemmer tør vel ikke skrive noe :p

Men de har vel kanskje ikke fått med seg at det er en åpen undersøkselse så alle kan se hvem som har stemt...
 
Topp