Devils VS. Von! fam. H.V.E

Hvem tror du vinner krigen? Det er jo oss selvfølgelig, men dere får lov til å stemme


  • Totalt antall stemmer
    63

Whitestone

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Har jeg hacket spillere? Den var drøy, bare fordi at dere ikke klarer å adle meg bort betyr ikke det at dere trenger å finne på at jeg hacker spillere og sånn :p

Ja, var jo det du skrev på forumet.. ;) Husker du ikke det altså?
 

DeletedUser

Guest
Så det du sier er at det er Ducati som har sveket oss? :p

Kanskje han ble hacket kanskje ikke, vet ikke hva han sier om den saken jeg. Han har ikke nevnte det til meg, men det betyr jo ikke at det er jeg som har hacket han da.

Selvom jeg sa til en i Von! at jeg kunne logge inn på alle brukere på TW og hadde hacket serveren så håper jeg virkelig at dere ikke trodde på det :eek:
 

Sosser

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Haha :p

Var ikke på forumet når det skjedde, men skal si deg at det høres gøy ut :D
 

fardin

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Forsvaret mitt blir jo ikke angrepet der oppe? / VoN folka er elendig til og angripe?!
 

DeletedUser

Guest
Forsvaret mitt blir jo ikke angrepet der oppe? / VoN folka er elendig til og angripe?!

Vet det, de klarer rett og slett ikke å angripe de byene de er ment til å angripe. Du får sende litt til resten også da vettu :p
 

Whitestone

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Kanskje vi har andre ting å drive med i tillegg? ;)

Syns det blir feil at dere rakker ned på oss fordi vi ikke angriper:p
 

DeletedUser

Guest
Kanskje vi har andre ting å drive med i tillegg? ;)

Syns det blir feil at dere rakker ned på oss fordi vi ikke angriper:p

Dere skulle jo ha et stor angrep på meg i dag sto det på forumet deres jo. Bare fått inn et adelstog...
 

Whitestone

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Haha, du var jo en artig kar da..

Synd du har kommet i konflikt med VoN! og WR.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Haha, du var jo en artig kar da..

Synd du har kommet i konflikt med VoN!.

Jeg må innrømme at det som forårsaket denne "krangelen" eller "uoverenskommelsen" er ene og alene Von!'s feil xD

Joda, kanskje, spør lederen der hva som er årsaken også sende du svaret til meg på PM, vet ikke helt hva som er årsaken selv jeg, men sikkert noen i Von! sin feil :p
 
Topp