Tilbakemeldingstråd Diskusjon/spørsmål for Nordic Masters 2011

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
At det er flere som er opptatte i helger bør være feil iom. at 90% av speederne spiller helgs speeder?
 

DeletedUser

Guest
Husker da godt i fjor på SW at når det gikk på fredagskveldene var det færrst spillere som kunne spille...

Men jeg syns ikke dette bringer noen god vei. Folk virker ugira på å spille og vinne NM! La oss alle bare spille det vi kan og kjøre på. Vi skal tross alt vinne dette og vi har 15 reservespillere. Så å stille lag bør ikke være noe problem sålenge folk prøver å få andre til å la vær å spille i protest elns. Vi kjører kvalifiseringen de som kan, får opp et lag og kjemper hardt for å vinne! :cool:
 

DeletedUser

Guest
husker da godt i fjor på sw at når det gikk på fredagskveldene var det færrst spillere som kunne spille...

Men jeg syns ikke dette bringer noen god vei. Folk virker ugira på å spille og vinne nm! La oss alle bare spille det vi kan og kjøre på. Vi skal tross alt vinne dette og vi har 15 reservespillere. Så å stille lag bør ikke være noe problem sålenge folk prøver å få andre til å la vær å spille i protest elns. Vi kjører kvalifiseringen de som kan, får opp et lag og kjemper hardt for å vinne! :cool:

sure will!
 

DeletedUser

Guest
syntes det er dårlig gjort, her sitter moodene og prøver å finne på noe litt anderledes, men alt er gærent!

Det vil aldri passe for alle sammen uansett hvilken dag du tar det, og for å være helt ærlig, ukedagene passer bedre en helgene, for i helgene skjer det veldig mye (fest, overnattinger, cuper, kamper o.s.v.)
Så slutt å syt og sett heller pris på det moodene gjør for dere, så og si gratis!

Ordne noe for oss ja, som mindre en halvparten kan delta i. Det er forsåvidt greit at de gjør det, men da burde det faktisk være folk som kan joine også. ellers er det ingen vits.
 

DeletedUser

Guest
Hvis dette går på meg har du ikke forstået mit indlæg. Jeg argumenterer hverken for eller imot ukedagene/helgene, men setter utelukkende min kritik på den manglende informasjon og den sene annonsering ;) Jeg kunne nemt komme med flere end mine 8 punkter hvor jeg ikke mener det er gennemtenkt, men eg mener såklart at det er nok til at danne et grundlag for min bekymring.

tenkte på alle som har kritisert, at de skal ha det i baktankene, moodene legger inn mye tid i dette, Syntes det er greit å gi forslag og sånt, si at de kan gjøre slik, i stedet for slik, bare ikke kritiser moodene som jeg syntes det er alt for mye av for tiden, ikke bare her :)
 

DeletedUser

Guest
tenkte på alle som har kritisert, at de skal ha det i baktankene, moodene legger inn mye tid i dette, Syntes det er greit å gi forslag og sånt, si at de kan gjøre slik, i stedet for slik, bare ikke kritiser moodene som jeg syntes det er alt for mye av for tiden, ikke bare her :)

Og fremdeles om vi gir forslag, så er det desverre faktum at hele greia er midt i uken. De gjør ingenting med det, og de vil heller ikke gjøre noe med det. Om det skulle ha vært slikt, så måtte modsa ha informert oss for lenge siden, at det skulle komme en slik turnering, og dermed åpne opp for forslag, noe de aldri har gjort.
 

DeletedUser

Guest
22 September 18.00-23.00 vil det bli kjørt en kvalifikasjons runde for norske spillere på Server 3 på .net tror i.(Rett på meg om det e feil)

Der vil dem 20 beste norskan bli "førstelaget" og dem 15 neste etter det igjen blir "innbyttera"

Der har du det du treng vite tror i :)
 

Skolehaven

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
tenkte på alle som har kritisert, at de skal ha det i baktankene, moodene legger inn mye tid i dette, Syntes det er greit å gi forslag og sånt, si at de kan gjøre slik, i stedet for slik, bare ikke kritiser moodene som jeg syntes det er alt for mye av for tiden, ikke bare her :)

Jeg beklager at måtte skuffe deg, men der er vidst langt færre "moodene" i dette projekt end du trur :p
 

DeletedUser

Guest
Vi prøver jo gjerne å holde oss for god til direkte kritikk av modsa, da :) Men dersom vi skal kritisere måten noe blir gjort på, så må vi jo nesten gi dem beskjed om at dette kunne de gjort bedre. Kan lett oppfattes som kritikk mot dem personlig, men det er det altså ikke. Som regel :p

I dette tilfellet er det en del indirekte kritikk. Det vil si at vi kritiserer mods gjennom å kritisere måten de gjør ting på. Dette er en form for konstruktiv tilbakemelding, i og med at vi sier fra hva de kan bli bedre på isteden for å si ting som "du suuuger som moderator" eller "dere er en gjeng grauthuer". Dette stemmer heller ikke ;)

Jeg mener at den generelle feilen i hele opplegget var å utarbeide en 200% "gjennomtenkt" plan for så å annonsere den så sent at det ikke blir tid til å endre på noe selv om det kommer gode forslag. Dersom dette hadde blitt annonsert før, selv om alt ikke var helt klart enda, kunne spillere fremdeles ha mulighet til å påvirke det som ikke hadde blitt bestemt ennå, og endog ha tid til å få endret på noe som alt var blitt bestemt dersom de kom frem til at det ikke ville vært så smart likevel. Jeg håper moderatorene tar til seg kritikken og tar den med i beregningen neste gang de planlegger noe stort :jfornøyd:
 

DeletedUser

Guest
You must spread some Reputation around before giving it to winterweird again.

reputation_pos.gif
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Kritikken som har kommet tar vi selvfølgelig til oss, og vi har allerede begynt å diskutere oss i mellom det som har kommet så langt :)
 

Skolehaven

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Kritikken som har kommet tar vi selvfølgelig til oss, og vi har allerede begynt å diskutere oss i mellom det som har kommet så langt :)

Som jeg skrev til Gaffel: Jeg er lei av at den konstruktive kritik der kom i kølvandet på SW2010 ikke er taget med i overvejelserne på NM2011. Det har for en stor del været årsagen til dette års kritik i opstarten. Han har lovet mig svar på mine mange frustrationer (+ dem der syntes som jeg :p), men tiden er så hårdt presset at jeg har svært ved at tro at der kommer mirakler ud af det. Jeg håber blot at dette kan være med til at bringe turneringen op på tålelig.
 

DeletedUser

Guest
hvor er det man melder seg på til dette, ønsker å delta jeg
 

Skolehaven

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Her. Men der er endnu ikke åbent for registrering. Tidspunktet for dette er ennå ukendt. Hvilket er endnu en af årsakerne til jeg vil anbefale deg ikke at deltage før der er styr på detaljerne. Jeg anbefaler bra oplevelser for spillerne. Bra oplavelser gør at spillerne kommer igen. Det gør dritt oplevelser ikke...
 
Topp