Diskusjoner angående "Tribalwars Player's Champion"

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
He He Espen, grunnen til at jeg skrev et spørsmålstegn etter "akkurat som deg" er jo fordi jeg aldri har kriga mot deg. Mulig du er god, muligvis ikke. man hører så mye vettu. ;)

Om det er den samma Dynosos som spillte da Kemp adla ham vekk fra området sitt så kjenner jeg til vedkommende. Om ikke så er det my bad.

Vel, for det første så ble han også bombet av en hel del andre spillere....langt ifra bare kemp. Og for det andre så er det en annen terhals. Den du preiker om eier terhals nå.... Og hey, det går som det braker ;)

Når det gjelder Anware-kontoen og napping av byer så sa jeg for det første aldri at det var i stor stil. Og det at det storma på frontene deres har vel ikke noe som helst med saken å gjøre? Er Hanse sine skills dårligere pga av at det var trykk rundt fronten til BOL der han var? Er man i front så er man i front, og det krever skills å leve der og å utvikle seg og for å motstå fiendens angrep. Simple as that. :)
Om man ikke klarer å holde på alt man adler er en kjennsgjerning og snakk om tilfeldigheter til tider. Og ja også kanskje mangel på skills. Hva som var tilfellet her vet jeg ikke helt. :) Men nå posta du jo ikke datoer for de adlingene du posta heller. (Hvor finner man så gamle oversikter btw? Husker ikke slik lengre, sry.) Og kan godt hende vedkommende spiller var i BOL da disse byene ble adla. Men det er en stund siden det her så gi meg en pekepinn på hvor jeg finner statsene så skal jeg se hva jeg finner ut. :)

Altså. For å gå tilbake til det du skrev tidligere.
Samt han ene løken jeg nappa byer fra som var i Core eller WC eller hvor han var, da jeg satt Anware-kontoen.
, så forstår jeg det på din "napping" som at du tar mange byer. Når jeg da ser at det overhode ikke stemmer så får jeg ikke andre ord opp en epic fail.
Såklart har det noe å si om det stormer på fronten. Du kunne plukket 100 byer av hanse, grim, poke og meg du, om vi bare hadde bombet han nok. Gjør det deg bedre enn oss, no way...


Er uenig i at man ikke behøver være en god spiller for å lede en stamme. en trenger kanskje ikke være i særklasse men bør ha hvert fall over middels skills in-game også, i tillegg til det du nevner. Men der får vi vel bare være uenige ;)

Har sett en god del ledere igjennom tidene, og de beste er langt ifra elite spillere....
En spiller er som oftest mer den agressive typen. En god leder er kald og rolig og tar seg tid til alle sakene og problemstillingene som dukker opp.


He He mulig pessimisten til slutt får rett, men optimisten vil i mellomtiden ha hatt det så mye morsommere ;)

Og hva har det med saken å gjøre?

Om jeg ikke kommer inn på forumet mer ønsker jeg deg en riktig God Jul og et Godt Nyttår!

God jul og godt nyttår sjæl.



Haha :p Tror jeg hadde gått i grava ved et annet utfall ja :p

Neppe :D
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Om det er den samma Dynosos som spillte da Kemp adla ham vekk fra området sitt så kjenner jeg til vedkommende. Om ikke så er det my bad.

Eyh. Jeg adlet like mange Dyonisos (ble det riktig?) byer som Kemp23, evt flere. . Hele SFF var med mot han. Kongeoperasjon! Beste minnet jeg har om V1.
 

DeletedUser

Guest
verste minnet mitt var når dere gikk grå hansi, og jeg ikke en gang fikk sendt et eneste fake angrep på dere en gang, etter oppbygging på nytt område.. *snufs* :p
 

DeletedUser

Guest
Skjekk! Jeg er nevnt! :cool: Og i et av Espen sine innlegg, dagen er reddet!

Bortsett fra det, hadde super-finalen vært;

POKE ME vs. Grimlock
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
verste minnet mitt var når dere gikk grå hansi, og jeg ikke en gang fikk sendt et eneste fake angrep på dere en gang, etter oppbygging på nytt område.. *snufs* :p

Hehe, du og Are klager fremdeles på det faktisk :p

Fiks deg en konto på en eller annen verden og nuke meg da vel :p Lover å ikke gå grå! Lino og Cyberjoe og gutta spiller fremdeles så de kan også nukes!
 

DeletedUser

Guest
Eyh. Jeg adlet like mange Dyonisos (ble det riktig?) byer som Kemp23, evt flere. . Hele SFF var med mot han. Kongeoperasjon! Beste minnet jeg har om V1.

Min feil Hanse, jeg kjenner ikke til hele historien bak det der, og skulle ikke uttalt meg før jeg gjorde det. Jeg kom inn på et senere tidspunkt og da tror jeg det var kun du og kemp som adla på Dyno-dude. Dette var etter mergen mellom SFF/Fenix og TWR, og det var ved en av de to gangene jeg satt deg at jeg bistod kempis med noen nukes/adling fra din konto. Det var jaggu artig kan jeg tro da dere holdt på! :D Jeg skal sjekke om jeg har de meldingene som han sendte kemp og deg enda, jeg holdt på å le meg skakk. :D

*sukk* savner den tida på v1.
 

DeletedUser

Guest
Hehe, du og Are klager fremdeles på det faktisk :p

Fiks deg en konto på en eller annen verden og nuke meg da vel :p Lover å ikke gå grå! Lino og Cyberjoe og gutta spiller fremdeles så de kan også nukes!

Neh blir ikke det samme :p Feil tid og sted XD
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Lamps blir stacka av hele IB familien så det er ikke noe rart at han klarer seg, hallo lilksom?


Jo, det kan kanskje stemme.. men Lamps har likevel holdt ut ganske lenge med rimelig mye innkommende.. Og det fortjener respekt.. Er ikke bare å få støtte inn og la kontoen seile sin egen sjø.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Jo, det kan kanskje stemme.. men Lamps har likevel holdt ut ganske lenge med rimelig mye innkommende.. Og det fortjener respekt.. Er ikke bare å få støtte inn og la kontoen seile sin egen sjø.

2 Lamps 150,84 Mio. = ODD
Synes dette sier alt jeg :)

Tydelig at dere har glemt at jeg var med å organisere støtte til Lamps da det hele startet :D
Uansett hva dere sier så vet jeg hvordan IB gjør ting så dere trenger ikke prøve å overbevise meg om noe annet.
Dere prioriterer spillere som skal få støtte i fronten, det må jo være en grunn for det?
For jeg vet om en GOD spiller som ikke fikk støtte uansett hvor mye jeg prøvde på å få det til.
Alt gikk til Lamps!
Virker som om de som får støtte hos dere er de dårligste spillerene :)

Det er en erfaring jeg sitter igjen med i hvertfall.
 

DeletedUser

Guest
Virker som om de som får støtte hos dere er de dårligste spillerene :)

Det er en erfaring jeg sitter igjen med i hvertfall.

Lol.. Svært lite du får med deg i hvert fall. Tydelig at du ikke har skjønt noe særlig heller.
Det å forklare hvorfor, blir vel bare tåpelig og meningsløst. Du skjønner tydeligvis ikke sammenhengen heller... :eek:

Taktikker, planlegging og det å ligge ett steg foran fienden er det krig handler om. Og det at lamps har den ODD-en viser jo mye mer enn du tror. Tenk litt gjennom hva du sier før du sier noe :rolleyes:

skulle likt å se deg og lamps 1vs1! Hadde blitt grus! :D
Creds lamps!
 

DeletedUser

Guest
at lamps har 50 000 av hver forsvarsenhet i alle byene sine gjør han ikke akkurat til TW talentkongen heller da... at han mistet 2 mill poeng på relativt kort tid uten denne støtten viser vel egentlig mer til en bra innsats av IB(for en gangs skyld) enn av han. ;)

personlig tror jeg lamps vs ibex hadde blitt en ganske døll krig.. !! De første fem dagene hadde vi vært vitne til en ordkrig, hvor ibex klikker på lamps pga han tar gråbyer ibex hadde claimet i hodet sitt (selv om de er fiender).. Hvor lamps den femte dagen hadde sendt en PA forespørsel til henne pga IRL stress når Elgjakta snart var i gang. Men den forespørselen hadde ikke ibex svart på selv, fordi bruker nr 10 på fem dager nå skulle spille kontoen for henne, etter at hun hadde gitt den vekk og tatt den tilbake ni ganger på denne tiden ;p
 

DeletedUser

Guest
at lamps har 50 000 av hver forsvarsenhet i alle byene sine gjør han ikke akkurat til TW talentkongen heller da... at han mistet 2 mill poeng på relativt kort tid uten denne støtten viser vel egentlig mer til en bra innsats av IB(for en gangs skyld) enn av han. ;)

personlig tror jeg lamps vs ibex hadde blitt en ganske døll krig.. !! De første fem dagene hadde vi vært vitne til en ordkrig, hvor ibex klikker på lamps pga han tar gråbyer ibex hadde claimet i hodet sitt (selv om de er fiender).. Hvor lamps den femte dagen hadde sendt en PA forespørsel til henne pga IRL stress når Elgjakta snart var i gang. Men den forespørselen hadde ikke ibex svart på selv, fordi bruker nr 10 på fem dager nå skulle spille kontoen for henne, etter at hun hadde gitt den vekk og tatt den tilbake ni ganger på denne tiden ;p

Ja ja thoret, ikke lek for mye med hodet ditt nå.
Du lager egene sluttninger som ikke har noe med meg å gjøre i det hele tatt.
Vet hva du sikter til og det at du ikke klarer å holde styr på booking er helt og holdent din din egen feil :D
Bol gir aldri fra seg byer selv om de har rappet et claim, sier mye om dere etter min mening.


Og MC, du vet jo alt som vanlig....lol
Du kan bare slutte å ro IB i land som du gjør om og om igjen til stadighet.
Det er ikke vanskelig å ligge et steg foran fienden så lenge dere får spioninfo vettu :D
 

DeletedUser

Guest
Male;
Samt han ene løken jeg nappa byer fra som var i Core eller WC eller hvor han var, da jeg satt Anware-kontoen. Han skulle også være "god i.h.t. o store brann. Men det mangla det jaggu mye på. Men nok om det.)

Ehh? Du tok byer av meg, jeg tok de tilbake :) Nappet dem tilbake fra løken jeg da? ;)
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
2 Lamps 150,84 Mio. = ODD
Synes dette sier alt jeg :)


Virker som om de som får støtte hos dere er de dårligste spillerene :)

Det er en erfaring jeg sitter igjen med i hvertfall.



Lurer på hvor mange def byer du har fått i støtte av meg LI.... og MANGE andre!!
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
LI prøver å forsvare seg ovenfor Lamps. HAHA

Enjoyeble.

Cus... you failed ;)

Han er og mest sansynelig kommer alltid til å bli....bedre enn deg. :eek:
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
LI prøver å forsvare seg ovenfor Lamps. HAHA

Enjoyeble.

Cus... you failed ;)

Han er og mest sansynelig kommer alltid til å bli....bedre enn deg. :eek:



Det har han allerede bevist, han er da tross alt fortsatt med, LI stikker av når hu ikke får vilja si, ikke akkurat en Tribal spiller,hu er mere lik deg der Espen, tror nok LI hadde vunnet mot deg ganske lett one on one
 
Topp