DNA og akdm vs Honkie

lion2108

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ja, såpass har vi i AKDM også forstått, var kanskje ikke det beste valg av ally av lederne i stammen min.
 

lion2108

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Men for å være helt ærlig så skjønner jeg egentlig ikke poenget med krig nå, siden ingen har akademi ennå.

De starta vel krigen på grunn av en melding st. ruben sendte til en av folka i ledelsen i AKDM. ett eller annet om at de burde restarte på grunn at de var i hans område, og da kom til å bli farmen hans.

Så da mente ledelsen det var en god ide å starte krig.
 

DeletedUser

Guest
Men for å være helt ærlig så skjønner jeg egentlig ikke poenget med krig nå, siden ingen har akademi ennå.

De starta vel krigen på grunn av en melding st. ruben sendte til en av folka i ledelsen i AKDM. ett eller annet om at de burde restarte på grunn at de var i hans område, og da kom til å bli farmen hans.

Så da mente ledelsen det var en god ide å starte krig.

Det er en dritbra grunn jo! Lederene blir skremte av en restartmail, restarter ikke men vil heller ha en krig. En krig der sjansen dems til å vinne er liten. FAIL
 

DeletedUser

Guest
Allt hadde blitt så mye bedre om de hadde restarta... Ikke min feil for at dem faila stort på den krigen deres...
 

DeletedUser

Guest
I knøw. De var i mitt område, men så ble de utestengt pga mulitaccount eller noe. I vertfall det som det går rykter om at de ble utestengt av.
 

DeletedUser

Guest
Jeg som cleara lord lol1 :( Så fikk jeg ikke lov å farme han :'(
 

vif2010

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ossen kan man få troppene tilbake når du har tat over en by og når man sender Støte til den byen (alltså Min by) ossen får man de til den første byen Sinn
 

DeletedUser

Guest
Klikk på "samlingsplass" og så "tropper"...;) ... og så "trekk tilbake" :p
 

vif2010

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Det fukker ikke Jeg har netop tat over en By og får ikke de tilbake den første byen
 
Topp