DNA og akdm vs Honkie

DeletedUser

Guest
Jeg synes dere alle bør satse hardt på tropper her de neste dagene....krige litt
før julefreden senker seg:jblunk:
 

DeletedUser

Guest
Ossen kan man få troppene tilbake når du har tat over en by og når man sender Støte til den byen (alltså Min by) ossen får man de til den første byen Sinn

har litt vanskelig for å tro at det du skriver er ment særriøst eller om det bare er BS. menmen (Selv om jeg regner med det er det siste)

om du trykker på samlingsplassen og så på "tropper" ser du troppene du har utplassert i andre byer. hvis troppene du savner ikke er dær må du se på rapporter (om du har mista de mens noen angrep den byen du støtta) er det ikke noe rapport dær heller så se innpå "kommando" på samlingsplassen, er de ikke underveis noen plasser dær heller er det bare du som har rota.


PS. du har ikke tatt over noen annen by. i såfall er det på en annen verden. da får du heller spørre en annen plass for å forvente bedre svar.
 

lion2108

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg synes dere alle bør satse hardt på tropper her de neste dagene....krige litt
før julefreden senker seg



Vel det er hvertfall det alle i min stamme gjør :)
 
Sist redigert:

lion2108

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Det er vel fordi krigen egentlig ikke er så viktig nå, siden ingen har fått adels ennå.

Eneste man kan se på om noen vinner, er hvis folk begynner å restarte, siden de ser de ikke får bygd seg opp.
 

DeletedUser

Guest
Krigen tilspisser seg:

Side 1:
Tribes: Honkie
Side 2:
Tribes: DNA, AKDM

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 0
Side 2: 0
Forskjell: 0

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 0
Side 2: 0
Forskjell: 0

chart



Har DNA og AKDM tatt seg vann over hodet når de erklærte krig mot Honkie? Svaret får vi under neste oppdatering av stats.
 

DeletedUser

Guest
Oi, hadde helt glemt å sjekke statsen jeg!
Vel, jeg ser at det er en klar ledelsen til ingen!
Men de andre tar innpå, dette er spennende! : D
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Hva er statusen på denne krigen?

Honkie er ikke så alene som dem påstår. Egentlig meget feil å se dette bli en 2v1 krig da det er 2v2 :rolleyes:

Under finner dere NightFire's krigserklæring vs AKDM og DNA på vegne av deres venner i Honkie (jeg plukket denne opp på et ingame forum)

NightFire's krigserklæring skrev:
Deres erklæring sammen med DNA viser deres sanne natur. Feiginger. Desverre for dere er det slik at Honkie betår av en horde erfarne spillere som er minst et par år over dere i erfaring. en eller annen i stammen deres hadde sikkert hørt om en eller annen i honkie fra før og ville dermed sikre dere mot angrep fra dem, og nå som dem ikke godtok vil dere ta dem ut (noe som dere failer kraftig på) av v7. Vi i -NF- er gode venner med Honkie. En krigserklæring mot dem er derfor en krigserklæring mot oss også. Dere vil sikkert spørre hvorfor vi tar deres parti og ikke deres. Grunnen 1 er enkel: Vi har hatt et byggende forhold til honkie siden v7 åpnet. Grunn 2: Dere er i samme kontinent som oss. Vi og våres venner Honkie står samlet og tar opp bue øks og hest. Grunn 3. Dere sa at dere gikk til krig mot honkie fordi dere ville ha utfordring og skulle dominere K55, da må dere forbi oss også Derfor er NESTEN alltid deres fiender våres fiender.
 

DeletedUser

Guest
Jeg tror faktisk at det står her en eller annen plass at NF også har erklært krig:p
Og hvis det ikke gjør det... Hva spiller det for noen rolle? Jeg tror nok at resultet hadde blitt det samme...
 

DeletedUser

Guest
Wow. det gjorde vist ikke det... Sto ingenting om at NF også erklærte krig mot dna og akdm. Utrolig!
 

DeletedUser

Guest
Det kan nok stemme det, men honkie var alene på starten de første dagene, så kom vel -NF- smygende ut iifra skyggen;)
 

vorin3

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
smyger oss ikke.

vi erklærte krig mot DNA og AKDM ikke lenge etter dem AKDM og DNA erklærte krig på Honkie.

så vi har jo hvert med nesten hele veien.

hvorfor røve honkie for æren for at dem failer.

er jo tross alt jul ;):jkul:.

(dette var en gave til DNA, AKDM (utslettelse) og Honkie (hjelp som dem egentlig ikke trengte) ;).

vorin3 diplomat -NF-
 

lion2108

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Vi er ikke utsletta enda, og sånn jeg ser det så kommer vi nok ikke til å bli det heller:jsmiley:
 

vorin3

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
året er ikke over ennå smarten ;).

flere og flere slutter eller skifter stammer.
 

lion2108

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Da er det rart at vi hele tia for søknader, og det er andre stammer som sier de vurderer å hjelpe til da :jsmiley:
 

DeletedUser

Guest
Uansett hvor mange stammer som "vurderer" å hjelpe til, så spiller det ingen rolle for oss i Honkie.

Grunnen er enkel: For det første så er det ikke noe som heter adels på v7 enda, og dermed kan vi ikke miste byen, og dermed ingen skade skjedd. Nr 2: Det er bare å dodge hver eneste gang vi får incs. Og vi knuser dere enkelt når det gjelder angrep.

Hvis jeg hadde vert leder i Akdm eller DNA så ville jeg ha ventet med å erklære en krig før dere hadde fått adels og brukt overraskelsesmomentet og fått alle i Akdm og DNA til å angripe. Det sier litt om hvilken "gode" ledere dere har:p
 

lion2108

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ja, skal ikke si noe på at det er veldig tidlig å gå inn i noe type krig, men er bare vanlig stamme medlem så er ikke så mye jeg får gjort med det.

Det at dere tar oss i angrep, vel det er vel fordi det er ikke alle av oss som begynner å angripe så fort vi bare har 100 øks.
 

DeletedUser

Guest
Det er jo ikke så rart, ingen av dere har jo hatt mere enn 100 øks?
 

lion2108

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Vel, det er flere av oss som har mer en det :) men kan ikke avsløre for mye her nå :jfornøyd:
 
Topp