Dobbeltagenter og dobbeltmoral

Holycrapintheair

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
15
Har bare lest første side og orker ikke å lese mer da Jato bare babler tull og det samme blir gjentatt hele første siden på forumet så jeg tar og svarer på det siste som ble sagt.


Dette har også faktisk skjedd. $$$ sier de er imot spionasje. $$$ forsøker å skaffe seg spion. $$$ blir tatt med buksene nede. $$$ fortsetter å påstå de er imot spionasje.


Er du tilbakestående? $$$ sier at vi er imot spionasje og det ser du en fantastisk eksempel på i Kvello saken, med en gang vi fikk vite det ble det avbrutt som så mange har sagt før meg men du klarer vist nok ikke å lese :p . Angående "$$$ forsøker å skaffe spion" igjen samme svar: Er du tilbakestående? Det var Kvello som forsøkte å skaffe spion og ikke $$$ har du hørt om uttrykket "å skjære alle over en kam". Mer trengs ikke å si uten at du prøvde å få et mer aktiv forum og det klarte du, selv om det du sier ikke stemmer helt :)







Edit: Etter at jeg trykket på "post innlegg" dukket side 4 opp og det ser ut som diskusjonen er allerede over og jeg er sent ute :(
 
Sist redigert:

Johnny Knoxville

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Noen fler enn meg som la merke til at medlemmer fra stammen "MO" var de eneste som ikke hadde noe saklig, konstruktivt eller gøy å komme med? De hadde bare småkommentarer som enten startet på "Dette er det kjipeste jeg har lest..." eller "MO har mange spioner".

Kanskje det er MO-medlemmene som har "jaget" alle bort fra forumet med sine destruktive småkommentarer som ikke er godt for noe?
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Har bare lest første side og orker ikke å lese mer da Jato bare babler tull og det samme blir gjentatt hele første siden på forumet så jeg tar og svarer på det siste som ble sagt.
Det er tydelig at du ikke har lest hele diskusjonen, i og med at jeg på side 2 og 3 desperat prøver å vise hvordan man ikke kan si at $$$ som en helhet tar avstand fra spionasje, når det nå er bevist at enkelte i $$$ bruker spioner. Men det er visst veldig vanskelig for folk å forstå.
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
b98db1f8df51393b52d2e209c7a4502d.png



Her er samtalen som gjorde at det utartet seg slik det gjorde. Jeg videresendte dette til Jato, og han viste meg meldinga til ugle99 som ble vist i starten av tråden.
 

Nerder av Stål

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
94
Noen fler enn meg som la merke til at medlemmer fra stammen "MO" var de eneste som ikke hadde noe saklig, konstruktivt eller gøy å komme med? De hadde bare småkommentarer som enten startet på "Dette er det kjipeste jeg har lest..." eller "MO har mange spioner".

Kanskje det er MO-medlemmene som har "jaget" alle bort fra forumet med sine destruktive småkommentarer som ikke er godt for noe?

Denne tråden er jo ikke så relevante for oss, nå som det verken gjelder vår stamme, eller noe med oss generelt. Destruktive kommentarer kommer ikke bare fra vår side, Holycrapintheair bruker jo dem selv ved å kalle Jato tilbakestående.

Litt morsomt at $$$ som er så sterkt imot spioner ikke klarer å informere sine egne medlemmer om at det er uakseptabelt.
 

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
Lurer bare på hvorfor agentsicer47 informerer Jato, istedet for meg. Jeg er baron i stammen, og hans nabo. :hmm:
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Lurer bare på hvorfor agentsicer47 informerer Jato, istedet for meg. Jeg er baron i stammen, og hans nabo. :hmm:

fordi Jato er hertug i stammen hvor jeg fikk beskjed om at det var en spion. Syns det var en sak som Jato burde få vite om snarest mulig ettersom jeg avskyr spionasje.
 

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
greit nok, jato får ta seg av spionen, men jeg ville tatt meg av problemet i vår ende. neste gang vil jeg heller ha beskjed direkte, enn å måtte lese om det på forum
 

Themis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
greit nok, jato får ta seg av spionen, men jeg ville tatt meg av problemet i vår ende. neste gang vil jeg heller ha beskjed direkte, enn å måtte lese om det på forum

Det ble gitt beskjed til vår hertug, så da får du ta det med han :)
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Rart hvordan folk er for og imot spioner... På en verden er de helt imot det når det går mot dem, men når det går deres vei er de helt for... (nerd)
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
greit nok, jato får ta seg av spionen, men jeg ville tatt meg av problemet i vår ende. neste gang vil jeg heller ha beskjed direkte, enn å måtte lese om det på forum

Det var vel strengt tatt et veldig sentralt tema i skype-chatten et par minutter senere.
 
Topp