Dobbeltagenter og dobbeltmoral

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Apropos storm i vannglass, har dere egentlig lest OP? Jeg synes ikke jeg gikk spesielt hardt til verks der, det var vel snarere de påfølgende kommentarene (hvor dere i $$$ nektet for å ha gjort noe feil) som eskalerte diskusjonen. For å lage skikkelig storm må man ha både varme og kalde luftstrømmer, jeg bidro bare med en av de to. Enkelte av deres egne stammemedlemmer var til og med enig med meg i at jeg kunne gått hardere til verks.

Jato Link feb. 24, 14:59
https://forum.tribalwars.no.com/showthread.php?19351-Dobbeltagenter-og-dobbeltmoral

måtte bare...

XXXXXX feb. 24, 15:04
Jeg har kjefta 10x så mye som det der, syns du kunne tatt i litt mer fordi det fortjener $$$

Jato Link feb. 24, 15:10
Ja jeg vet, men jeg gadd ikke fordi fuck v24 uansett. Men hvis diskusjonen utvikler seg så skal jeg gå hardere til verks.
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
at kvello gjorde noe så usmakelig, var ingen av oss andre klar over, da han ikke er den mest aktive i chatter. han har for det meste puslet rundt på egen hånd, noe som ikke vil skje lenger.så at du anklager stammen for å bruke spioner, blir liksom et litt tamt forsøk på å lage litt kvalm og røre. blir liksom litt som se & hør, ingen bryr seg stort om sensasjons-skriblerier, som i realiteten ikke er noe hold i :p

Du har ikke lest innleggene mine tidligere i tråden, har du vel? Jeg sier at Kvello bruker spion og at Kvello er en del av $$$. Dermed tar ikke hele $$$ avstand fra spionasje, slik det stadig påstås. Dermed er det dobbeltmoralsk å klage på MO sin spionbruk.
 

Johnny Knoxville

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Dette er hentet fra en stamme SØR-SØRVEST. Kvello sin aktivtet har nok vært mer pågående enn $$$ har forestilt seg. Spørsmålet er vel hvorfor han skulle ønske å danne et slik samarbeid med en stamme i SØR-SØRVEST? Kanskje for å gjøre det lettere for agent..47. I så fall er Kvello en sleip og mystikk person som gjør det han kan for at stammen skal klare seg. Derfor dere forsvarer han sånn?

d75185cf598a6b571474bf7620143c45.png
 

Isbjoern

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
147
I så fall er Kvello en sleip og mystikk person som gjør det han kan for at stammen skal klare seg. Derfor dere forsvarer han sånn?


Når det er åpenbart at jeg eller vi ikke kjenner til meldingen du refererte til, så skjønner du sikkert svaret på spørsmålet.

Du anonymiserer alt, så det er ikke mye å kommentere, som det ser ut som du vil at vi skal. Jeg er ikke med i $$$, så dette må jo selvsagt tas med i betraktning i ledelsen. Jeg slipper heldigvis å ta noen stilling til konsekvens eller noe lignende
 

Isbjoern

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
147
Mon tro hva som skjer nå, er det "strike two" for Kvello?

Det gjenstår å se. Jeg slipper å avgjøre slik, heldigvis. Jeg hoppet ut av $$$ på grunn av dårlig spillmoral hos enkelte spillere, og ønsket ikke identifisere meg med det :).
 

Regal

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
83
WAIT A MINUTE! Vil dette si at jeg ikke kan være spion for $$$ mer? :crybaby:
 

Themis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Dette er hentet fra en stamme SØR-SØRVEST. Kvello sin aktivtet har nok vært mer pågående enn $$$ har forestilt seg. Spørsmålet er vel hvorfor han skulle ønske å danne et slik samarbeid med en stamme i SØR-SØRVEST? Kanskje for å gjøre det lettere for agent..47. I så fall er Kvello en sleip og mystikk person som gjør det han kan for at stammen skal klare seg. Derfor dere forsvarer han sånn?

d75185cf598a6b571474bf7620143c45.png

Kan du ikke videresende den ig.?

Jato: Han ville ikke spille med meg, er bare det han prøver å si :)
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Å være underholdende for den gemene hop var ikke hovedmålet med denne tråden da. Da ville jeg nok valgt en litt annen vinkling :p
 
Topp