Doomsday. Alliansen

DeletedUser

Guest
men det at bos har tatt 2-3 byer i dag er at han ene tok 1 by jeg tok fra han tilbake, også tok jeg den tilbake igjen ;P
 

DeletedUser

Guest
Ble litt sein men betre seint eller aldri!

For dei siste 24 timane!
[spoil]
Side 1:
Tribes: HZ TDH Rebels
Players:

Side 2:
Tribes: BoS BoS*
Players:

Timeframe: Siste 24 timer

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 4
Side 2: 2
Forskjell: 2

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 34,361
Side 2: 17,895
Forskjell: 16,466

image.php

[/spoil]

Heile 4, ja 4 i tallet, byer! No vart eg verkeleg skremd her eg satt! :p
Me let sjekka dei siste 48 timan au då, berre på skøy!
[spoil]
Side 1:
Tribes: HZ TDH Rebels
Players:

Side 2:
Tribes: BoS BoS*
Players:

Timeframe: Siste 48 timer

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 10
Side 2: 5
Forskjell: 5

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 79,893
Side 2: 44,199
Forskjell: 35,694

image.php

[/spoil]
Synar som det var litt betre fangst igår! Men lovnader skal nok oppfyllast, håpar eg! ;)


Om det er nokon som veit kor mykje TW Stats henger etter ingame så post det gjerne her?
 
Reaksjonspoeng
1
Invincebul quitta jo, så det er jo ikkje så rart BoS og NN klarer å ta byer av han..

Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen: Det der er den dummeste unnskyldningen noen sinne. Det du gjør nå er at du kommer på forumet og reklamerer for at medlemmene til TDH er inaktive. Han er fortsatt i TDH og derfor tar fiendene deres byer fra han. Slik er det, og unnskyldninger mot det er kun BULLSHIT før dere kicker han.
 

Skinny

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen: Det der er den dummeste unnskyldningen noen sinne. Det du gjør nå er at du kommer på forumet og reklamerer for at medlemmene til TDH er inaktive. Han er fortsatt i TDH og derfor tar fiendene deres byer fra han. Slik er det, og unnskyldninger mot det er kun BULLSHIT før dere kicker han.

VEL multe, det er vel ikke en unnskyldning, mer enn forklaring. Det er derfor de tar byer, ikke fordi de er gode og faktisk ville klart det ellers.

Tror du må ta adhd medisinen din.
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen: Det der er den dummeste unnskyldningen noen sinne. Det du gjør nå er at du kommer på forumet og reklamerer for at medlemmene til TDH er inaktive. Han er fortsatt i TDH og derfor tar fiendene deres byer fra han. Slik er det, og unnskyldninger mot det er kun BULLSHIT før dere kicker han.

Du kan jo finne invincebul på kartet nå om du vil?

Siden han ble grå i natt så kan du jo fort regne ut når han satt kontoen sin på sletting?
 

DeletedUser

Guest
han sendte jo all støtta han hadde hos seg hjem for han gadd ikke og spelle mer.. og da møter de jo ikke på noe motstand.. så det blir som og adle gråbyer.. ikke at de tenker at de må adle han fordi han har quitta..
 

Skrue Mcduck

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Invincebul out..

invincebul
den 17.06. klokken 17:54

Dette er topicen han skreiv til oss i stammeforumet, så satt han seg til sletting.
Dermed ser eg ikkje korleis dette er ei bortforklaring. Han er uansett grå no.

RIP Invincebul. Kommer til å savne han.
 
Topp