Drittslenging - Ib,Core,TWR Fam og BOL fam vs. Fenix, SFF og RoEm fam.

Skinny

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
gorde det klart at eg ikkje brydde meg om "dagbokå" om xano i hele tatt,men om "dissinga" av Xanos forsvar.

snakke som vanlig KUN om TW her og får ganske riktig personangrep tilbake hver eneste gang..


SFF og venner sende et stort angrep mot Xano(vet at dere sikkert kommer til å protestere "va ikkje stort angrep,når vi sender angrep vil dere merke det hahaha etc etc)

Kemp va eplekjekke på festivalen når eg traff han å spådde at Xano ville ver halvert minst..

Dette skjedde ikkje, Xano klarte seg glimrende..han mistet en by et par timer men tok den tilbake igjen..

Freejaco var sitter for Xano en periode , så all honnør til han som ofra deler av natta for xano..

problemet mitt e at deler av SFF ikkje klare å godta at dere fikk stryk i det angrepet..men dere må plent finne et eller annet å hakke på, nå er det at Xano hadde kontovakt...Hva F*** har det med saken å gjør..dere fikk stryk.så enkelt er det..gi mannen litt cred å drit i uttalelser som dette:

Tørr jeg spørre deg hvorfor i helvete du går til personangrep på meg, når jeg bare lo av det? Om du driter i det er vel samme faen for meg, det var kun det jeg snakka om. Gud jeg blir sliten.
 

DeletedUser

Guest
Skjønner ikke hvorfor noen klager på at en annen spilte mens han var på jobb og eller sov ? Det er jo bare smart og skaffe seg en kontovakt når ting er som de er da.

Det er ingen ting og hakke på. Det er en smart taktikk vil jeg heller si.
 

zcztig

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Ehhm. Jeg skjønner ikke helt hva som er problemet.

Frejaco fikk jo creds som fortjent han...
 

DeletedUser

Guest
Siden dokk aldri klare å ta et nederlag på en voksen måte får me enten legga oss på dokkass linja å slutta å komplimere gode spillere og godt spill og bare finna unnskyldinger.. comical ali style.. eller så gidde eg ikkje kommentera di barnslige unnskyldninganne merr..

trur eg velge de sista..

snakkes nårr dokk har blitt voksne Sitat jannas



Du må holda det du love jannas....;)
__________________
 

McDreamy

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Huff Core har gått ned fra tronen (1. Plass)
Sånn går det når dem ikke har lov til å ta gråbyer;)
 

McDreamy

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
U'll never now.

Selvfølgelig er det negativt.
Gråbyer skal farmes ikke adles.

Core var en stolt stamme før, nå er de fleste bare gråby horer.
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Du må jo være åndsvak. At bol har gjort en god jobb mot sff har jeg ingen problemer med å innrømme? Glitter og frejaco1 er blant annet spillere jeg beundrer for deres evner. Kanskje du skal klare å ta en spøk? Jeg synes bare posten var morsom. Hadde ingenting med krigsevner, eller statistikker å gjøre i det hele tatt. Jeg tror at du, som den negative personen du er og utarter deg som, burde kjøpe deg noen lykkepiller.

Hva da xano gjorde en god jobb? Han har vært flink han, ingen tvil. Det er bare du som sitter og vrir alt som blir sagt her, for å sverte oss. Hvem som er den patetiske av oss kan vel diskuteres i ganske stor grad, for makan til idiot på internett har jeg ikke sett på en stund. Brann topper deg, men han er 12 og da.......

Info: Når jeg skriver at xano og vet at det er sant osv, så mente jeg ikke i forhold til krigen. Mente bare de teite påstandene om at han var en bleikfeit nørd uten noe som helst liv, som mest sannsynlig ikke stemmer. Det var bare gøy :)

Kult.
Jeg er 12 år igjen.
Alltid drømt om evig barndom :D
 

DeletedUser

Guest
Jeg liker core. :rolleyes:
Det er jo ingen hemmelighet at det er litt omstillinger de fleste steder nå som ferien er over, og det er det vel der òg.

Tror nok core kommer tilbake, stronger than ever ;)
 

DeletedUser

Guest
Ja den og. :) Hva med din?
 
Sist redigert av en moderator:
Topp