Drittslenging - Ib,Core,TWR Fam og BOL fam vs. Fenix, SFF og RoEm fam.

phenix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
24
Angriper: thotamond
Landsby: Imperiet 7 (542|617) K65

Kvantitet: 0 3869 0 5392 2093 1787 0 0 0 0 0 0
Tap: 0 3869 0 5392 248 1787 0 0 0 0 0 0

Joda, fint angrep det :rolleyes:
 

jannas666

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
i utgangspunktet ser angrepet rart ut, meen man vet jo aldri hvorfor folk sender rare angrep..kan være de kvitter seg med tropper som er uønskelige? eller de har dårlig sitter??

Har selv angrep som uten kommentar ser håpløse ut..

som dette:

Angriper: Jannas666
Landsby: ***** K52

Kvantitet: 0 0 0 0 0 194 765 0 0 0 0 0
Tap: 0 0 0 0 0 194 567 0 0 0 0 0


her kan man jo tenke seg at folk sier..herreguuud for en n00b, sende så lite tropper..bla bla bla..amatøør etc..

sannheten er helt andreledes..disse troppene var rester av off tropper som jeg ville bli kvitt, ridende buer og lett kav tok opp verdifull plass for spyd,sverd og buer..sendte dem derfor mot en kar jeg hadde en offenciv mot.


når man nå vet at troppene jeg sendte var "verdiløse" blir kanskje resultatet bedre..

Forsvarer: ****
Landsby: ***** K52

Kvantitet: 500 273 1914 779 300 80 90 0 10 10 0 0
Tap: 500 273 1914 779 300 80 90 0 10 10 0 0


ps byen var faktisk ikke scoutet på forhånd..litt flaks kan man oxo ha :p


tror mye av angrep/forsvars posts som blir dratt in her som dårlige/amatørmessige angrep kan være tropper uten "bruksverdi"


ps. angrepet du refererte til gjikk jo igjennom phenix? så han ikke mistet alle troppene sine,så egentlig var det et angrep som akuratt gikk gjennom forsvaret,med slikt angrep sier dette egentlig mer om forsvareren :)

Angriper: thotamond
Landsby: Imperiet 7 (542|617) K65

Kvantitet: 0 3869 0 5392 2093 1787 0 0 0 0 0 0
Tap: 0 3869 0 5392 248 1787 0 0 0 0 0 0

Joda, fint angrep det
 
Sist redigert:

phenix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
24
eneste som overlevde var jo scouts da, og ja, det stemmer det du sier, men det er jo 3. gang et medlem i min stamme (en gang var det meg :p) blir angrepet av ham med fra samme byen med samme tropper så jeg vet ikke jeg, de er jo blandet av offensive og defensive tropper (5k buemenn, 3k sverdmenn, 2k scouts 1k LC)
 

jannas666

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
:D joa klart det kan være rett å slett dårlig spill også..

så ikke at det var scout så kom gjennom...my bad

i stand corrected..
 

Drekkakar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
eneste som overlevde var jo scouts da, og ja, det stemmer det du sier, men det er jo 3. gang et medlem i min stamme (en gang var det meg :p) blir angrepet av ham med fra samme byen med samme tropper så jeg vet ikke jeg, de er jo blandet av offensive og defensive tropper (5k buemenn, 3k sverdmenn, 2k scouts 1k LC)

Angrepet kan kort og godt kalles tømming av en by, som Jannas fortalte. Det at dere har mottatt flere angrep fra Thotamond's samme by, mixed, er bare bullshit. Easy as that:)
 

jannas666

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
joa, men om byen skal tømmes pleier man jo enten spare på forsvarstroppene eller på angrepstroppene..kan ikke stikke unna en stol at det nok finnes litt "urutinerte" folk i alle stammene... ja tilogmed stammen jeg er i..(her va det litt selvironi skinny)


ohh utenom SFF dah seff, de er jo perfekte :p (å her va eg bare ironiske skinny)
 
Sist redigert:

Klmpn90

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
haha... Jeg bruker og sende Unødvendig tropper på meg selv... for å kvitte meg med dem, og se resultatet, noe som i seg selv er mennings løst, men alikevel morsomt ;D
 

Skinny

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
joa, men om byen skal tømmes pleier man jo enten spare på forsvarstroppene eller på angrepstroppene..kan ikke stikke unna en stol at det nok finnes litt "urutinerte" folk i alle stammene... ja tilogmed stammen jeg er i..


ohh utenom SFF dah seff, de er jo perfekte :p

Serr? Noen i bol som ikke er almighty masters of the universe? Whaaat. Ja, det her er en spøk.

Uaaanzzzzzz, jeg tror du burde begynne med å ta ting vi sier litt mindre seriøst, spesiellt i tråder som det her. Klart vi er høye på pæra, har jo ikke sett noen grunn til at vi ikke skal være det enda ;)
 

jannas666

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Serr? Noen i bol som ikke er almighty masters of the universe? Whaaat. Ja, det her er en spøk.

Uaaanzzzzzz, jeg tror du burde begynne med å ta ting vi sier litt mindre seriøst, spesiellt i tråder som det her. Klart vi er høye på pæra, har jo ikke sett noen grunn til at vi ikke skal være det enda ;)


va vel ikkje deg eg trudde så sgo klara å skjønna litt sjøl ironi..

ska legga inn KOR eg va ironiske så du og ser det...
 

Skinny

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
va vel ikkje deg eg trudde så sgo klara å skjønna litt sjøl ironi..

ska legga inn KOR eg va ironiske så du og ser det...

Jeg har vanskeligheter med å ikke være ordentlig frekk mot deg nå. Jeg bare tulla liksom, og jeg skjønte at du var ironisk. Ta en spøk, alt er ikke blodseriøst :)

Men vær så snill, bare fortsett du. Ser ut som du har det kjempefint med å påpeke hvor idioter + retards vi er.
 

jannas666

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
veel ser ikke helt hvor du prøver å gå nå,men hva om vi to dropper dette og finner no mer gøyalt å slenge dritt om?? sveisen til payton kanskje?:D



ps.
Payton, håpe du ser at dette e spøk,sjøl om skinny har litt problemer med å skille mellom ironi å seriøse uttalelser..

pps. klarte ikke dy meg skinny...

ppps. kemp du ser eg va taktfull nok te å ikkje kommentere frisyren din(i motsetning til andre her inne..bollesveis..pøhh...)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Når eg ser ka xano prøve å ta byer fra meg med, så kan det virkeligt se ut som dåkk tror eg e gammal å senil.......:confused:
 

jannas666

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
linoye0.jpg
 

DeletedUser

Guest
Soorry for at eg skuffe deg kemp.. Men nå har det seg sånn at eg suge i detta spillet.. Ein heilt udugelig spillar e eg..
 

DeletedUser

Guest
E kje så redd for å angripa han.. :p Han e nok ein skikklig gogutt på bunnnen.. :eek:

Men blir litt irritert på gogutten siden han tar alle farmane mine..
 
Topp