Du så ikke denne komme, gjorde du vel?

DeletedUser

Guest
V1 idag er kjedelig.

Det kan nesten virke som alt er blitt statisk og forutsigbart. Vi stanger mot de samme frontene, adler litt gråbyer inni mellom og kjeder oss i styrene rundt om kring fordi de ikke lengre er noen diplomatiske floker å fikse. Vi trenger en utfordring, gjør vi ikke?

Som en klok mann en gang sa: "Noen ganger tar man beslutninger med konsekvenser som gjør at man ikke kan være elsket." I dette tilfellet er det nok mange som ikke vil elske hverken BOL eller IB.

Nylig kom flere av oss i BOL og IB ledelsen sammen i en stamme på v5. Her gjennoppdaget vi samarbeidsviljen og iveren som tidligere gjorde at vi fungerte så godt sammen som allierte i over 1 år. Vi husket hvordan vi pleide å styre v1 og hvordan vi gjorde det med stil! :cool: Derfor tørket vi på nytt støv av diplomatifrakken og gikk inn i samtaler som nok engang kunne snu v1 på hodet og skape litt blest i en ellers ganske gråbydominert hverdag.

Krigens gud hater dem som nøler, så vi har valgt å gjennoppta den diplomtiske rollen som Allierte på v1.
Ja; Vi skal på nytt eie V1's - grått og rødt.


Vi gir derfor herved RNG, HVIB, H.F.O, K102SE, Viking og andre stammer på v1 hele 7 dager på å finne ut av sitt forhold til oss som stammer. Ingen angrep vil sendes før den tid. Men vær klar over at det eneste som er sikkert fremover er at IB og BOL nok en gang står under felles flagg i krig - og vi skal vinne v1 på vår måte!

Og før dere roper ut om at dette er uretferdig og dårlig gjort så må jeg si at jeg aldri har møtt noen som ikke var imot krig. Til og med Hitler og Mussolini var det, ifølge dem selv. Dette er et krigsspill og vi trenger våre kriger. Og vi vet jo alle at ingenting er bedre enn NY KRIG!
 

lowenan

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Kan bekrefte dette. Vi var mange som følte at verden 1 hadde stagnert i det siste, med alt for mange sløve spillere. Håper nå at vi med dette skiftet får styrket det gode sosiale nettverket mellom BOL og IB, og får satt v1 på plass slik den fortjener. Ikke bare vil denne alliansen vare til enden av verden 1, den vil dominere og til slutt avslutte verden 1. Gleder meg. :)
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Aldri hørt en mer tragisk og ufattelig latterlig plan i hele mitt liv..



Sier som Thoret; sletter kontoen. Takk for meg.
 

DeletedUser

Guest
Aldri hørt en mer tragisk og ufattelig latterlig plan i hele mitt liv..



Sier som Thoret; sletter kontoen. Takk for meg.


Kunne ikke vært mer enig. Skal BOL og IB fordele stammene på V1 inn i nye allianser? Dette blir helt på tryne, diplomatiske bånd, og sammarbeid som er opprettet, for hva? Vi har allerede en allianse, og spillerene i den sammarbeider mot en felles fiende, noes som styrker deres sammhold.
Selv om ledelsen kjeder seg litt, hvilken rett har dem til å bryte dette sammholdet og sammarbeidet, medlemmene i alliansen har oprettet?
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Hmmm....Ettersom dette ble posta før midnatt så er det vel ikke en aprilsnar after all.
Men i så fall så fikk jeg rett hansi. tsk tsk tsk

Hinter da til denne samtalen vi hadde på torsdag den 25.mars


[25.03.2010 10:22:30] Espen ٩(●̮̮̃•̃)۶: virker nesten som at lowenan og IB gjengen prøver å få BOL med seg imot Renegades igjen
[25.03.2010 10:23:15] Hansemann (Hans-Terje): øøøh
[25.03.2010 10:23:16] Hansemann (Hans-Terje): nei
[25.03.2010 10:23:24] Hansemann (Hans-Terje): så langt derifra
[25.03.2010 10:23:42] Hansemann (Hans-Terje): og vi har 1500 nukes mot Iowenan og fronten der as we speak
[25.03.2010 10:23:49] Espen ٩(●̮̮̃•̃)۶: :p
[25.03.2010 10:23:58] Espen ٩(●̮̮̃•̃)۶: tenkte meg på lang sikt ;)


Men om dette til slutt skal vise seg å være sant og ikke en aprilsnar, så vil jeg gratulere IB som den feige stammen de er til v1's vinnende stamme.
Yeah yeah, dere har sikkert planlagt å merge og lage en ny stamme blæblæblæblæ etterhvert. Who cares. IB har kjørt safe hele veien og endrer ikke på det. Nok en gang er krigsforholda helt på jordet. Well done.

Men om det skal vise seg for å være en aprilsnar, så thumbs down, dårlig joke.


EDIT: Nei, forumklokka mi er jo ikke stilt enda. Så den ble jo faktisk skrevet første april. Så my guess is, bad joke?
 
Sist redigert:

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Dette må da være en aprilspøk;)
Postet kl 00.01:)
Det er da litt merkelig at denne posten kom 1. april;)
 

DeletedUser

Guest
Det er sant... H.f.o skal være med på ib sin side..


Får vel bare gi fra meg kontoen eg da..
 

DeletedUser

Guest
Vi var naturligvis forberedt på reaksjoner, og som jeg siterte; "Noen ganger tar man beslutninger med konsekvenser som gjør at man ikke kan være elsket."

Det er likevel viktig med litt endringer i v1 mentaliteten, og det er opp til ledelsen i de største stammene og skape utfordringer og interesse for spillet. Vi i IB Og BOL tror dette er hva som trengs. En verden hvor diplomater er meningsløse er ikke en artig verden. Nå nullstilles de fleste alianser og verden kan på nytt ha litt spennende vendinger!
 

DeletedUser

Guest
Ja, men den har skrevet litt før vettu ;)


Uansett vil jeg bare annonsere at IB alltid vil være våre fiender, og RNG alltid vil være våre allierte, så da er det avgjordt for oss alerede, uten at vi kan gjøre noe med det, K102SE fam står på RNG siden.


Mvh
Kvalm
Leder
K102SE Familien
 

DeletedUser

Guest
Uansett vil jeg bare annonsere at IB alltid vil være våre fiender, og RNG alltid vil være våre allierte, så da er det avgjordt for oss alerede, uten at vi kan gjøre noe med det, K102SE fam står på RNG siden

Vi respekterer deres valgt, selvfølgelig, men vil gjerne minne deg på at det kan være en fordel å ta litt tid til å tenke over dette. Det er en stor endring og da kan det være lurt med møter innad i stammen før dere dømmer medlemmene til døden. Vi har uansett ikke no i mot en ekstra utfordring, altså. :)
 

DeletedUser

Guest
Vi i H.F.O holder se nok til de deiligste i spillet, Bol:)

men snakk om IB sin side VISS bol blir splittet.
 

DeletedUser

Guest
Vel, vi står forberedt til enhver tid, og har alltid hatt et tettere sammarbeid med RNG, så nå som vi må velge mellom dere, blir det dem, trengs ingen møter, dette er klinkende klart. I tilleg er vi ikke slik som visse andre som allierer seg med fienden, vi har visse prinsipper..
 

DeletedUser

Guest
Vel, vet ikke hva som er feigest jeg, alliere seg med fienden, eller stå stødt mot fienden uansett motgang. Man kan jo bedømme selv hvem som er feige da sindick...
 
Topp