Du så ikke denne komme, gjorde du vel?

DeletedUser

Guest
Hmmm, man må tørre å gjøre de kule tingene og;) så på brann, han gikk ut fra ib/ ble kastet ut, o lagde krig no verdenen. Og han e kuuuul;)
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
moh

En gang iblant må man gjøre noe kontroversielt for å skape en mer spennende verden vet dere. Når ting har stagnert, skap noe nytt!
 

DeletedUser

Guest
Yess, Brann har gjor det... Ummm flere har sikkert gjort det og de hjelper spillet.


Husker sjøl a eg alltid ville bli med i Brann sin stamme :eek:
(wc)
 

DeletedUser

Guest
Hmmm, man må tørre å gjøre de kule tingene og;) så på brann, han gikk ut fra ib/ ble kastet ut, o lagde krig no verdenen. Og han e kuuuul;)

Føler det er forskjell på å forlate en stamme, og å ta fiendens parti..
 

DeletedUser

Guest
Får vel svare her på denne siden denne var faktisk litt dyp. Regner egentlig med at det er en aprilspøk men er det ikke, blir jeg skuffet over BOL. De er de eneste av de 3 hovedstammene vi har igjen som ikke har sviktet sine allierte og holdt seg tro mot den åreskodeks de har hatt. IB har sviktet, RNG har sviktet (var faktisk vi som begynte hele sirkuset :p) og diverse andre stammer som no er vekke har sviktet opp igjennom i de tidene jeg har vært med hvertfall. BOL har holdt seg på samme side hele tiden uten å skape noe særlig med drama den veien og det synes jeg de burde være stolte av og fortsette med.

ps hvem skal i såfall dere i BOL krige med? dere er nesten 2 kontinent unna oss i RNG.... eller skal dere gjenninføre simcity, og spille for poeng? :p
 

DeletedUser

Guest
Vi får vell se i morgen om dette er tillfelle eller ikke. Hvis dette er alvor burde den blitt lagt ut en dag før eller i morgen..
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
hadde vært strålende hvis BOL hadde gått i allianse med IB, trenger litt ODD rang, da kan de også få se hva som skjer når man svikter RNG. Moro dette, blir kanskje litt mer action her. hadde vært flott!

har ikke noe spesielt forhold til de heller, men respekten har gått drastisk ned nå.

IB+BOL=SØPPEL :D
 

3xx95

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
herregud.

eg er einig med thoret eg. om dette IKKJE er ein aprilspøk (og da den dårligaste EVER) så er det takk og adjø for mitt vedkommende!
 

DeletedUser

Guest
Den var god - Glitter!

Dette må da være TWs beste aprilsnar.:p Du er leken fremdeles Glitter, og det er jo supert - humor er viktig.:D
 

DeletedUser

Guest
Med at denne er skrevet 00.01 må vel dette bety at glitter har skrevet dette i går for å akkurat poste den 00.01. Jeg tror nok dette er en aprilspøk, men hvis ikke vil det bli svært interessant igjen å spille V1. Ser også at PABben har lagt ut noe mistenkelig. Avslørt PABben? :p
 

DeletedUser

Guest
Wow.. :eek:

Men dette spiller vel egentlig ingen rolle... For tw.no blir jo slettet 1. mai, og hva er vitsen med å fortsette da? :confused:
 

DeletedUser

Guest
Hehehe, dette er en like dårlig spøk som denne:

PABben
Community Manager

Gammel #1 I dag, 08:39
Etter at de nye prisene ble annonsert, er det flere spillere som har slettet kontoene og kjøp av premium har nesten stoppet helt opp. Det er tydelig at mange følger "rådet" om å boikotte tw p.g.a. de nye prisene.

Tribalwars.no er allerede et lite marked i forhold til mange andre versjoner, og kostnadene blir ikke dekket av inntektene. Innogames har derfor valgt å avslutte Tribalwars.no fra 1.mai 2010.

Dette gjelder også Tribalwars.dk (dette vil bli annonsert der senere på dagen). Vi vil sende ut informasjon ang. premiumpoeng og overføring av konto til tribalwars.se i løpet av neste uke.
 

DeletedUser

Guest
UPDATE!!! BREAKING NEWS!!!

Som flere har mistenkt, er nok dette ikke annet enn en relativt harmløs April-spøk.

Det er naturligvis endel ulike reaksjoner på dette både internt i stammer ogg på verden 1 generelt, men spøkens intensjon om å lage litt liv... Vel, den klarte såpass! Så utifra de kriteriene kan man si at spøken slo ann. Det er jo selvfølgelig endel andre som ikke synes dette er "GOD HUMOR", men det er desverre umulig å blidgjøre alle. ;)

God Påske. God vår. Og ha en fortreffelig kveld videre! :cool:

Må forresten takke IB og RNG sin ledelse for at de ønsket å være med på dette. Og til de som underveis har funnet ut av spøken og bestemt seg for å 'spille med' - det må jeg si! Liker innstillingen ;)
 
Topp