Du så ikke denne komme, gjorde du vel?

DeletedUser

Guest
April april april! :D

Vil forøvrig benytte anledningen til å informere om at denne dagen ikke KUN består av punks og jokes. !!

Det er også en annen stor dag i dag!!!! Nemlig Emoenes nasjonaldag!!! Hiv på deg svarte klær, stjele sminke av mora di, bruk høvelen til annet enn å rake sjegget, finn frem til din indre emo og bli med å feir Skjærtorsdag :D
 

DeletedUser

Guest
UPDATE!!! BREAKING NEWS!!!

Som flere har mistenkt, er nok dette ikke annet enn en relativt harmløs April-spøk.

Det er naturligvis endel ulike reaksjoner på dette både internt i stammer ogg på verden 1 generelt, men spøkens intensjon om å lage litt liv... Vel, den klarte såpass! Så utifra de kriteriene kan man si at spøken slo ann. Det er jo selvfølgelig endel andre som ikke synes dette er "GOD HUMOR", men det er desverre umulig å blidgjøre alle. ;)

God Påske. God vår. Og ha en fortreffelig kveld videre! :cool:

Må forresten takke IB og RNG sin ledelse for at de ønsket å være med på dette. Og til de som underveis har funnet ut av spøken og bestemt seg for å 'spille med' - det må jeg si! Liker innstillingen ;)

Vell, den skapte jo liv og røre, så jeg er ærlig talt storfornøyd! Takk for at dere skaffet litt liv til V1, dere som planla dette!! Takk igjen ;)

-

Uansett, synd at det Comunity manageren sa IKKE er en aprilspøk :S
Ikke at det er noe stort problem å logge på verdenen via tribalwars.se, men uansett -.-
 

DeletedUser

Guest
Ja, men den har skrevet litt før vettu ;)

For å være tidlig ute med aprilsnaren? :p

Selvfølgelig hadde dette vært storartet å fått opp ett slikt diplomati med BOL
Men hva skjer når BOL har allianse med RNG og IB, de er jo motstandere de også...vell, og alle de andre stammene også..hehe, det hadde vært for godt til å være sant. Da hadde det vel blitt gråbyadling for alle stammene da :D

Men godt forsøk :D

God påske ;)

Edit: Var vist litt seint ute haha :p
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Likte spøken :)

Men dagen er ikke over! Kanskje det er en spøk at det var en spøk!!! :eek::eek::eek::eek::eek:
 

DeletedUser

Guest
Skal dere snakke om den andre spøken så kan dere bruke en annen tråd en denne...
 

DeletedUser

Guest
He he.. Magic.. Det blir i hvertfall ikke denne uken.. Alle nuka fra Bol, har ikke landa ennå. Men etter det.. ja hvem vet :D
 

DeletedUser

Guest
Neste gang det kommer en slik spøk er det ikke alltid jeg klarer å stagge meg. Var rett før jeg adlet alle BOL og IB-byene i området mitt.
 
Topp