E=mc²

Status
Stengt for ytterligere svar.

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Du får sende post til de som kicket deg da, nå har det blitt 25 sider. Så har du ikke fått svar godt nok til nå, så er det vel på tide å låse denne tråden.
 

DeletedUser

Guest
Jeg er enig med RDI, dette tror jeg ikke kommer noen vei og ligner mer og mer på en tråd full av spam (ikke at temaet var uinteressant i starten) hvor Screto stort sett står og skaller hodet i en mur full av ingenting fra ledelsen i Pure Power
 

DeletedUser

Guest
Jeg er enig med RDI, dette tror jeg ikke kommer noen vei og ligner mer og mer på en tråd full av spam (ikke at temaet var uinteressant i starten) hvor Screto stort sett står og skaller hodet i en mur full av ingenting fra ledelsen i Pure Power

er 90% sikker på at vi heter energy og ikke power:D
 

DeletedUser

Guest
Er mye og lese gjennom etter langt fravær gitt....

Eneste grunnen til at jeg skulle kunne gitt Screto min støtte for og få beviset (men ikke her ute på off.forum nødvendigvis) er pga renvaskelse av eget navn og rykte.

Hadde noen kommet med beskyldninger om at jeg var en liten slimål (aka spion) og trukket mitt nick ned i "søla" hadde jeg og blitt forbannet de luxe...
 

DeletedUser

Guest
Er mye og lese gjennom etter langt fravær gitt....

Eneste grunnen til at jeg skulle kunne gitt Screto min støtte for og få beviset (men ikke her ute på off.forum nødvendigvis) er pga renvaskelse av eget navn og rykte.

Hadde noen kommet med beskyldninger om at jeg var en liten slimål (aka spion) og trukket mitt nick ned i "søla" hadde jeg og blitt forbannet de luxe...

nå er det jo slik at det var han som tok dette på off forum, vi har ikke lagt ut et rykte om at han var spion
 

DeletedUser

Guest
Som Rdi påpekte over, har nok denne tråden fått sine svar og diskusjoner. Om det er mer du vil ha ut av dette Screto, anbefaler jeg deg å gå via PM :)

Geschlossen!
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp