E=mc²

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Jeg fatter ikke at dere tror på ledelsen i Pure Energy!
Jeg var aldri en spion og kommer aldri til å bli en spion heller, dem har pokker meg ikke 1 bevis i det hele tatt!
Skulle ønske Pure Energy ble adla ned i morra!

og jeg skulle ønske du bare stoppet din søken for trøst men det kommer heller ikke til og skje!
 

DeletedUser

Guest
trodde på deg i starten 100% men etter hvert begynner jeg å tvile, siden oppførselen din i etterkant ikke er av det beste slaget;)

slutt mens du har oss på din side, E=mc2 som har ødelagt rykte til stammen og spillerne :D
 

DeletedUser

Guest
Skjønner godt at han vil renvaske navnet sitt. Å bli kaldt spion uten å være det, å si kicket.. Jeg skulle laget et ***** leven selv, om dette gjaldt meg. Om det skulle vise seg at han var spion, så ville han dog ha driti seg lodrett ut.
 
Sist redigert av en moderator:

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Jeeesp leste 8 første sidene, Screto det er helt noob egegentlig å tro at en stamme skal forklare en utkastelse fra stammen sin på forummet. Er blitt kastet ut noen fra oss pga div og spionrykter før og rart de går til b-g som er vår fiende.
Syns om dere som nå er b-g spillere + dere som sitter i ledelsen i b-g og slenger rundt dere med at pure er så noobete og prøver å sverte å slenge mest mulig piss heller kaster ut deres flyktninger. Forstår ikke hvorfor dere rekruterer så mange av våre flyktninger???
Dere som er så skillza og har spilt sååå lenge og alle vi andre er noobs kan vel heller forklare hvorfor dere tar inn alle disse noobsa fra pure.

Syns dette er noe som faktisk er kjempe viktig når sceto misser såpass, at en spille rblir adlet. Han selv forsvinner ut av stammen og går til b-g.
Som kv og sier" jeg fikser snipingen lett" bør sjekke nett om nettet er ukjent eller ett annet nett som man ikke er vant med.
Det hadde jeg gjort iaf. men men jeg er jo en kjempe noob.
Siste punktene her hadde gjort meg mistenkelig og mange andre jeg har ledet stammer sammen med, så om ledelsen da også har mere bør en sånn sak vere greit i alle stammer.
Men ser gjerne en forklaring ang b-g og asylmottak politikken der.
 

DeletedUser

Guest
morsom historie :) lurer på hva som hadde skjedd vist jeg hadde bare sakt tilfeldig litt informasjon og så skylde på en person for moroskyld :D men ja.. å være spion er kjempe gøyt :) syns nå jeg, jeg spiller V5 for moroskyld for å leke med en by :)

men ja, syns synd i deg, prøv å finn en bedre stamme.. E=mc2 klarer ikke å gjøre noe særlig av seg uansett..
 

DeletedUser

Guest
Jeeesp leste 8 første sidene, Screto det er helt noob egegentlig å tro at en stamme skal forklare en utkastelse fra stammen sin på forummet. Er blitt kastet ut noen fra oss pga div og spionrykter før og rart de går til b-g som er vår fiende.
Syns om dere som nå er b-g spillere + dere som sitter i ledelsen i b-g og slenger rundt dere med at pure er så noobete og prøver å sverte å slenge mest mulig piss heller kaster ut deres flyktninger. Forstår ikke hvorfor dere rekruterer så mange av våre flyktninger???
Dere som er så skillza og har spilt sååå lenge og alle vi andre er noobs kan vel heller forklare hvorfor dere tar inn alle disse noobsa fra pure.

Syns dette er noe som faktisk er kjempe viktig når sceto misser såpass, at en spille rblir adlet. Han selv forsvinner ut av stammen og går til b-g.
Som kv og sier" jeg fikser snipingen lett" bør sjekke nett om nettet er ukjent eller ett annet nett som man ikke er vant med.
Det hadde jeg gjort iaf. men men jeg er jo en kjempe noob.
Siste punktene her hadde gjort meg mistenkelig og mange andre jeg har ledet stammer sammen med, så om ledelsen da også har mere bør en sånn sak vere greit i alle stammer.
Men ser gjerne en forklaring ang b-g og asylmottak politikken der.


Hvilke spillere har vi tatt in fra dere?:cool:

Kracked? han satt vi inn selv for å holde orden på dere:D
Homewrecker? han søkte seg over til oss, og virka som en positiv ressurs for oss å ha og vi stemmte over det som vanlig og flertallet sa JA:p
 

DeletedUser

Guest
Hvilke spillere har vi tatt in fra dere?:cool:

Kracked? han satt vi inn selv for å holde orden på dere:D
Homewrecker? han søkte seg over til oss, og virka som en positiv ressurs for oss å ha og vi stemmte over det som vanlig og flertallet sa JA:p

hmm la meg se
Phsykes:mad:
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Dette er jo bare tull. Hvordan kan dere rettferdiggjøre at vi skal sitte og diktere hvordan Pure Energi skal drive sin egen stamme??
om de har lyst til og sparke noen ut fra stammen, så la dem gjøre det. det er da ikke vår sak. og om noen winer om det, så kan vi enten sympatisere med ham, eller be ham slutte med det og heller finne seg en annen stamme.

om andre spillere fra andre stammer skulle legge seg opp i hvordan vi driver vår stamme, ville jeg gitt h*n beskjed om og hente seg rennefart med sykkel og reise i full fart rett til ...... for det har de ingenting med.

om han var spion eller ikke er val av ren akkademisk interesse. for han blir vel neppe og søke seg inn i den stammen slik som det er nå.
 

DeletedUser

Guest
Er blitt kastet ut noen fra oss pga div og spionrykter før og rart de går til b-g som er vår fiende.
Syns om dere som nå er b-g spillere + dere som sitter i ledelsen i b-g og slenger rundt dere med at pure er så noobete og prøver å sverte å slenge mest mulig piss heller kaster ut deres flyktninger. Forstår ikke hvorfor dere rekruterer så mange av våre flyktninger???
Dere som er så skillza og har spilt sååå lenge og alle vi andre er noobs kan vel heller forklare hvorfor dere tar inn alle disse noobsa fra pure.

Syns dette er noe som faktisk er kjempe viktig når sceto misser såpass, at en spille rblir adlet. Han selv forsvinner ut av stammen og går til b-g.
Som kv og sier" jeg fikser snipingen lett" bør sjekke nett om nettet er ukjent eller ett annet nett som man ikke er vant med.
Det hadde jeg gjort iaf. men men jeg er jo en kjempe noob.
Siste punktene her hadde gjort meg mistenkelig og mange andre jeg har ledet stammer sammen med, så om ledelsen da også har mere bør en sånn sak vere greit i alle stammer.
Men ser gjerne en forklaring ang b-g og asylmottak politikken der.

Sjekk twstats før du uttaler deg RDI. Ingen som har blitt sparket ut av E=mc², har kommet inn til oss. Vi har rekrutert 2 spillere fra dere, Phsykes og homewrecker. Begge har forlatt dere av fri vilje. Kracked ble satt inn som spion i E=mc² så han har hele tiden vært vår spiller i realiteten.
Screto er ikke i B-g? Igjen, sjekk før du uttaler deg.

Når det kommer til asylpolitikk. En spiller er ikke flyktning bare fordi han bytter stamme. Isåfall er det nok heller din stamme som vil ha et større kicke problem.

Å bli sett på som noobs er noe helt annet enn å være det RDI. Jeg kan si, "dere vil bli oppfattet som noobs....", men det betyr ikke at dere er det. Men med måten ledelsen din oppfører seg her på forumet, vil hele stammen lett bli sett på som noobs da lederne ofte reflekter resten av medlemmene.
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Takk for ett voksent og rimelig godt svar.
En ting jeg muligens fortsatt ikke har klart å uttrykke meg klart rundt er: Hvorfor man tar i mot medlemmer fra en stamme man er i krig med?
Det var vel egentlig spørsmålet og det jeg mente med asylpolitikken.


Når det kommer til asylpolitikk. En spiller er ikke flyktning bare fordi han bytter stamme. Isåfall er det nok heller din stamme som vil ha et større kicke problem.

Vil si det lukter litt av hvert når man i krig bytter side. Trodde ikke det var vanlig fra noen part i en krig å ta inn folk fra motstanderen. Mulig det bare er jeg som ikke har opplevd dette før, men merkelig er det i mine øyne.
Eller jeg har sett det i andre verdener, men da har de som regel stukket av til en tredjepart og blitt kicket når man sier i fra.
Vil ikke gjenta hva jeg kalte spilleren som svek oss en gang på denne måten(får bare ticket)(er ikke lov å bruke navnet man kaller mennesker som hopper over til fienden i en krig, her på forummet)

Ellers så kan jeg pessisere som du sier at ikke alle de som har gått over til dere er kicket(dårlig av meg å anntyde dette).
Men alle var på "andresiden" også såklart du har rett i at Scerto ikke er i b-g.
 

DeletedUser

Guest
Vel, saken er at vi ikke ser på E=mc² som fiender i den forstand at det er krig mellom oss. Dere er oppført som fiender ja, det legger vi ikke skjul på. Men dette er bare pga at dere angriper oss, og vi vil da markere at vi ikke tolererer dette med litt ekstra fokus på dere.
 

DeletedUser

Guest
Vel, saken er at vi ikke ser på E=mc² som fiender i den forstand at det er krig mellom oss. Dere er oppført som fiender ja, det legger vi ikke skjul på. Men dette er bare pga at dere angriper oss, og vi vil da markere at vi ikke tolererer dette med litt ekstra fokus på dere.

Bold i svaret var ment som at vi angriper dere litt ekstra ja.
 

DeletedUser

Guest
Skjønner ikke hvorfor folk skriver at de ikke ønsker å ha denne tråden her? Litt drama på forumet skader jo ingen =) Det er selvsagt når man ser bort fra dem som driter seg beint ut med å skrive idiotiske, ubegrunnede påstander igjen og igjen. Ja, jeg sikter til deg, Screto :)
 

DeletedUser

Guest
Kan ikkje ledelsen komme med det beviset dei åpenbart ikkje har og så er me ferdige med den saken?:confused:
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Saken er vel ferdig for Pure for lenge siden, du får sikkert bare godta dette du også;)?

Er vel flere enn b-g som angriper flere enn en stamme, dere er ikke så unike kjære naboer
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Ja, men det virker som dere mener dere skal forskjellsbehandles bare fordi dere ligger høyt på ranken (dere gjorde ihvertfall det før). Ihvertfall virket det sånn på fjøsnissn for noen uker siden, da han truet med krig fordi vi farmet noen av folka i stammen deres.
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Tja vet ikke hva de har sagt til dere, men har vel blitt sagt nok om dette temaet.
Men så klart framer man en stamme av en viss størrelse blir det jo fort en fight.
Og er vel ingen stammer i v5 eller i noen andre verdener på .no som er så gode at man ikke kan ta opp kampen.
Var mest ute etter å høre deres syn på å ta inn spillere fra en stamme jeg trodde man var litt i krig med. Men det var dere jo ikke (bare hadde litt ekstrafokus på:) Fiende kan man vel kalle det.
 

DeletedUser

Guest
Nå som teamet her er brakt til ende, og ingen ser ut til å ikke ville si noe mere, så burde vi kanskje slutte og krangle her?
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp