E=mc²

Status
Stengt for ytterligere svar.

screto

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Ja, da vil jeg si hvordan E=mc² styres her på v5.

Helt i begynnelsen synes jeg at det gikk helt ok i E=mc², men så begynte krigen for fullt og folk ba om støtte og Kv.
Jeg tok da tak i at Osvalda hadde 2 innkommende adelstog og jeg ble Kv, jeg var hos mine besteforeldre med crappy internett men toget var over sekundet så jeg satsa på at det skulle gå bra.
Slik gikk det ikke.. Internette lagget slik at angrepet jeg sendte ut for å trekke tilbake kom seg avgårde men di 2 sekundene gikk for fort slik at jeg ikke klarte å avbryte slik at jeg snipa toget.
5 minutter etter det så avbrøt Osvalda Kv og jeg beklaget over tapet av byen og sa det slik det skjedde. Men så begynte det å diskuteres på forum og jeg fikk post igjen av Osvalda :

Screto den 14.05. klokken 11:06
Jeg gjor alt i min makt til å prøve å snipe toget :(
Internette lagget slik at jeg ikke fikk troppene mellom ;(

ER FRYKTELIG LEI MEG! :(

Osvalda den 14.05. klokken 11:07
Den er grei! har vært forberedt på dette lenge nå..

Screto den 14.05. klokken 11:12
Prøv å readle!
Det var ingen innkommende støtte til byen, så du skal klare det hvis du er rask ;)

Osvalda den 14.05. klokken 11:13
Har ikke adelsmann.. men hvor i alle dager var forsvarstroppene mine fra den største byen?? Jeg finner ikke dem på noen av rapportene..

Screto den 14.05. klokken 12:15
Jeg prøvde jo å snipe, hvis du ser i første rapport så ser du "tropper som var på reise" eller noe slikt..

Osvalda den 14.05. klokken 14:17
Forsvarstroppene mine var borte!

Osvalda den 14.05. klokken 14:20
Hvor hade de du sendt forsvarstroppene mine???????? Det er første angrepet på storbyen min! å troppene er vekke!!!!! Forklar den!

Screto den 14.05. klokken 14:24
er du dum ?
Jeg sendte troppene ut for å trekke dem tilbake slik at dem kom mellom adelsmennene!
HERREGUD!

Kan du virkelig ikke snipe ?

ikke min feil internette lagget!

Dette fortsatte videre på forum og jeg orket ikke å lese mere, dem sa beskyldte meg for å ha hjulpet B-g osv.
Jeg fikk ikke med meg at Osvalda ble adlet helt ned men det sto visst en post på forumet at folk skulle sende ressurser siden hun starta på nytt. Jeg leste ikke forumet fordi jeg gadd ikke spam, så kom det opp en post på Generelt om at en spiller skulle slutte. Han sa at han skulle gi fra byene sine til en spiller som lå rundt han ( Husker ikke hvem noen av disse var ) han var også i E=mc². Gudfaren7 sa til han at det var ledelsen som bestemte over byene til han som skulle slutte og jeg kom med et innspill om at det har ikke ledelsen noen ting med. En spiller som slutter eier fortsatt byene sine og har all rett til å gi dem til dem han måtte ønske. Det ble en diskusjon over dette på forumet og jeg orka ikke å fortelle Ledelsen der at dem har totalt feil så logga jeg av.
Når jeg logga på i dag så fant jeg ut at jeg hadde blitt kicket, når jeg spurte Gudfaren7 som hadde kicket meg hvorfor han gjor det. Så sa han at det var fordi jeg ikke sendte ressurser til Osvalda og fordi jeg var spion. Dem hadde fått post av en spiller og sa at jeg var spion, men en ting jeg ble sur på var at dem hadde ikke NOE bevis. I hele min Tw karriere så kan ikke jeg huske at jeg noen gang har sviktet en stamme gjennom spionasje. (Hvis jeg har, så kom med det)

Hva sier folket om dette her ? Er ikke E=mc² sin ledermåte latterlig eller ? :D


-Screto
 
Sist redigert:

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Høres ut som en gjeng noobs, men en sak har gjerne minst to sider, og det kommer vel snart en til her også?
 

screto

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Det ER en gjeng med noobs, og ja jeg gleder meg til ledelsen i E=mc² kommer med sin forklaring :)
Den blir interessant ;)
 

DeletedUser

Guest
fin fin historie:D

Interessant innblikk i en av de større stammenes politikk
 

thewarior

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Er det mulig? Haha. Ut i fra denne versonen ser det ut som at du tjente på å bli kicket ;) Ikke vits i å være i en sånn stamme. Men er dette hele sannheten?
 

DeletedUser

Guest
E=mc2 har nok uttalt seg litt for fort på forumet før så de venter nok litt nå :D
 

screto

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Er det mulig? Haha. Ut i fra denne versonen ser det ut som at du tjente på å bli kicket ;) Ikke vits i å være i en sånn stamme. Men er dette hele sannheten?

Alt jeg har skrevet her er sant, jeg har ikke utelukket noen ting tror jeg..
Men ja, jeg likte faktisk aldri måten stammen ble styrt på uansett. Dem hjalp meg å komme meg ut ^^
 

DeletedUser

Guest
Bør ikke Gudfaren7 ha det meste av skylda her, fremfor hele stammens ledelse? Virker for meg som om han gjorde det største feilsteget.

Vet du forresten nå hvem det var som falskt hadde anklaget deg for å være spion?
 

screto

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Gudfaren7 sa at det var 1 stemning i ledelsen om at jeg var spion og derfor ble jeg kicka, dem vil ikke si hvem som sendte dem post om at jeg var spion.
Og en ting som også er litt rart.. Hvis jeg hadde vært spion, hadde det da ikke vært naturlig og gå inn i stammen man spionerte for ? Hvorfor er ikke jeg i en stamme da ? :p
 

kenlar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Gudfaren7 sa at det var 1 stemning i ledelsen om at jeg var spion og derfor ble jeg kicka, dem vil ikke si hvem som sendte dem post om at jeg var spion.
Og en ting som også er litt rart.. Hvis jeg hadde vært spion, hadde det da ikke vært naturlig og gå inn i stammen man spionerte for ? Hvorfor er ikke jeg i en stamme da ? :p

2 muligheter til det..

1. Du prøver å komme inn igjen i E=mc² for å fortsette din spionering/sabotasje der.
eller
2. Du har ikke blitt lovet en plass i den stammen du har spionert for, f.eks. L-13 som har uttalt at de har mange som spionerer for seg uten at de har lovet dem noen plass i L-13.
 

screto

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Begge mulighetene er feil, for jeg har aldri vært spion for noen stamme i min hele Tw karriere! ;)

Og ja, greit det du sier om mulighetene men det er som regel slik at du kommer inn hvis du blir oppdaget osv ;)
 

DeletedUser

Guest
E=mc2 Noobs, WANNABES!! og mer noobs!
Verste stamme jeg har sett, gleder meg til dem er borte fra v5.!!!!!!!!!!!1
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Nåja, Reisverket. Det er opp til dem og bestemme om dem velger og ta dette intern, ut på forumet, via pm etc. Og dømme noen for og ikke besvare ting på forumet, som nettop denne tråden, er litt idiotisk :). Om du er så nysjerrig, er det vel kanskje mer passende og sende en PM og høre hva som var grunnen i stedenfor og sitte her og beskylde dem for både det ene og det andre? Er også ganske sikker på at Screto driter ut den tidligere stammen sin her. Den som starter først har alltid en fordel i hva folket mener, synd det er så mange som er så lettlurte her til og tro fult og helt på det. Nåvell - dårlig tankegang, og enda dårligere propaganda.

Når sant skal sies så har jeg bare snakket med en av lederene i stammen. Er nok ganske sikre på at stammen i seg selv vet hvor dem vil, og gjør sitt for og komme dit. Alle stammer som er opprettet har et mål, og medlemmene i den er selv ansvarlige for og hjelpe stammen til og nå dette. Det som folk gjør, og forlater stammen og snakker piss, er vel kanskje en refleksjon tilbake på hvor mye dem hjalp stammen i og komme seg opp? Uhell med KV og internett skjer. Det er heller misliker er at folk går ut offentlig og skriker om det når det blir uenigheter innad i stammen. Nåvell, det er opp til dere og løse. Skal ikke si mer før jeg får flere på nakken *klynk*.

Lykke til videre folkens, og ha det gøy ;).

// Kenn
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp