E=mc²

Status
Stengt for ytterligere svar.

rasha

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Ja dumme Fjøs som ikke forklarer seg her, omfg !! :confused: Hvis du ikke gir oss bevis og skriver hele historia om denne fille greia så er du og stammen din helt noobisssh... Herrefred. :mad:
 

fjøsnissn

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
dere har da ikke noe med å se bevisene... hva som skjer i stammen vår har ikke noe med dere å gjøre så dere får starte en diskusjon om noe annet for de tåpelige kommentarene deres blir for dumt...
 

DeletedUser

Guest
dere har da ikke noe med å se bevisene... hva som skjer i stammen vår har ikke noe med dere å gjøre så dere får starte en diskusjon om noe annet for de tåpelige kommentarene deres blir for dumt...

Hvis ikke du snart forklarer deg, kommer TV2 Hjelper deg!
 

DeletedUser

Guest
ehem..
da er det nok på tide jeg sier noe her...
skjærp dere. alle som en.. det var jeg som kicka så la det gå utover meg.. men ikke uten svar.. hvorfor ga du x å snipe? og hvorfor har du i ettetid gidd x i å sende ress som "betaling"

Så hver gang man mister tropper eller byer som KV så må man betale fra sin egen konto? Hoho, glad jeg ikke er i Pure Energy, da hadde i alle fall jeg aldri KV-sittet noen.. :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Så hver gang man mister tropper eller byer som KV så må man betale fra sin egen konto? Hoho, glad jeg ikke er i Pure Energy, da hadde i alle fall jeg aldri KV-sittet noen.. :)

hadde det vert slik hadde gudfaren7 hatt en stor regning på meg.
 

DeletedUser

Guest
ehem..
da er det nok på tide jeg sier noe her...
skjærp dere. alle som en.. det var jeg som kicka så la det gå utover meg.. men ikke uten svar.. hvorfor ga du x å snipe? og hvorfor har du i ettetid gidd x i å sende ress som "betaling"

Wow, du er smart.

Screto har allerede pekt ut at han prøvde å snipe, men det lagget for mye. Sniping med lagg er temmelig vanskelig. Men han prøvde.

Det virker heller ikke som om Osvalda engang visste hva det ville si å snipe. Kult, det der.

På en annen side, så vil jeg si at jeg har spilt med Screto lenge. Han slår meg ikke akkurat som en spion-type. At han er uenig i ledelsen er noe annet.

Må forøvrig også peke ut at jeg er enig i at det er spilleren som burde bestemme hvem som får byene. En stamme som prøver å kontrollere alle medlemmene slikt er i hvertfall ikke en jeg kunne tenkt meg å vært i. Dersom spilleren ber ledelsen om å ordne med det, er det jo en annen sak.

Nå skal jeg være forsiktig med hva jeg sier, men jeg får nesten inntrykk av at ledelsen i Pure Energy mener at det er medlemmene som skal støtte opp om lederne, heller enn det motsatte. Så teit.
 
Sist redigert av en moderator:

fjøsnissn

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
grimlock... alle i stammen vår er like mye verdt så her støttes alle som trenger det ;) ikke noe med rettigheter å gjøre ;)
 

DeletedUser

Guest
grimlock... alle i stammen vår er like mye verdt så her støttes alle som trenger det ;) ikke noe med rettigheter å gjøre ;)

Ah, men problemet her er at det er spekulering fra min side, ut ifra det jeg har lest. Selvfølgelig vil dere benekte det, alt annet ville vært merkelig.

Men skulle gjerne sett noen av deres såkalte bevis.
 

DeletedUser

Guest
Finner ikke noe artig på våres forum, deres derimot er full av info:p

Enda en gråbyclaim fra deg kunne jeg også finne:eek:
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp