EASY erklærer krig!

MrVictor

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Det har i mange timer blitt spekulert i om EASY skal gå i krig, og på ryktebørsen har de fleste tippet at EASY skal gå i krig mot G~H~B.
Jeg vil på vegne av EASY bekrefte og erklære krig mot G~H~B!

Grunnen til dette er at stammemedlemmene oppe i det nordlige clusteret til EASY kun kan adle små-spillere og gråbyer, noe som begynner å bli temmelig kjedelig - og vi ser derfor ingen grunn til å la røde spillere være i fred.

Vi har tidligere kriget mot G~H~B, da greide de å forsvare seg rimelig bra, så regner med at dette blir en meget interessant krig.

Vi ønsker dere all lykke, og måtte den beste stammen vinne :)
 

DeletedUser

Guest
Blir nok en kort krig dette her...

EASY vil lett vinne denne :)
 

DeletedUser

Guest
Hva sa jeg igjen o_O

ikke lenge før BNP joiner også når de er ferdig med gråbyhoringen :cool:
 

DeletedUser

Guest
Hva sa jeg igjen o_O

ikke lenge før BNP joiner også når de er ferdig med gråbyhoringen :cool:
Pfffff.... du sa de kom til å poenghore seg til BNP sin side, bli oppløst og at 2-3 spillere går til EASY. Jeg derimot spådde dem som v4's neste offer :cool:
 

DeletedUser

Guest
spiller ikke her x) bare random blar innom dette forumet når jeg gidd :rolleyes:
 

I am apollyon

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
haha, bra dere følger med...

Vi kriger med EASY vi ;-)

I am apollyon, walli, ram77 og tanjak mot EASY. Hovedsaklig nord EASY.. Så det er vel ikke EASY vi kriger med, bare nordlige deler, selvsagt de er i EASY, men jeg tror faktisk EASY ikke er så pingler å angriper hele stammen dems mot oss fire. EASY har mange gode spillere i nord, gleder meg.
 
Topp