EASY erklærer krig!

DeletedUser

Guest
haha, bra dere følger med...

Vi kriger med EASY vi ;-)

I am apollyon, walli, ram77 og tanjak mot EASY. Hovedsaklig nord EASY.. Så det er vel ikke EASY vi kriger med, bare nordlige deler, selvsagt de er i EASY, men jeg tror faktisk EASY ikke er så pingler å angriper hele stammen dems mot oss fire. EASY har mange gode spillere i nord, gleder meg.

Handler ikke om å være pingler, spillet handler om å vinne! EASY vil heller gå mot dere fordi dere er mindre trussel enn BNP. De vil nok få tatt mest terreng før det evt. skjer noe mot BNP. Det er lagarbeid dette her, derfor kan dem godt fyre avgårde hele stammen på dere for å fjerne dere fortest mulig, nemmelig for å ta mest mulig området :) Så handler overhode ikke om å være feig.
 

I am apollyon

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Det vet vi.. veldig godt.. :)

Men de går jo i krig med oss pga de vil ha noe å gjøre, så skal bli spennende å krige med newsted, reborn, walkert, blace.. Been to long!
 

I am apollyon

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Vi har nå kriget mot EASY før, når vi var VELDIG MYE MINDRE ERFARNE og VELDIG MYE MINDRE.. Da tok ikke EASY nesten en ting fra oss. Vi tok mer fra dem enn de tok fra oss
 

MrVictor

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Side 1:
Tribes: G~H~B
Side 2:
Tribes: EASY

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 33
Side 2: 62
Forskjell: 29

chart

Rart at dere eide oss da, siden vi har totalt tatt flere byer av dere "for alltid", mens dere har tatt flere byer fra oss etter denne krigen.
 

tanjak

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Vi het ~WON~ da, jeg hadde den største fronten og jeg mistet aldri en by til EASY uten og readle ;)
 

MrVictor

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Da jeg kriget mot dere het dere GHB ;-)
Jeg tenker på krigen som ble avsluttet i september. Regner med at det er den dere tenker på også?
 

tanjak

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Da jeg kriget mot dere het dere GHB ;-)
Jeg tenker på krigen som ble avsluttet i september. Regner med at det er den dere tenker på også?

Er ikke det vet du, mesteparten av krigen var med WON så det er det vi tenker på :)
 

I am apollyon

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Da jeg kriget mot dere het dere GHB ;-)
Jeg tenker på krigen som ble avsluttet i september. Regner med at det er den dere tenker på også?

Vi mente nå å referere til tidligere kriger med EASY...

For EASY kriget vi med når vi var WON, ITV og ÆRE. (WON kriget med ITV en stund også) Jeg mistet en by til easy tror jeg, og tok et par fra de :)

Når vi kom i GHB så kriget vi til og begynne med EASY. Å det var litt spillere som sluttet så dere fikk mange byer på det, vi slett med spionasje fra EASY under WON tiden også. rosa88, var spionen EASY hadde oss hos.

Tiden som GHB har vi vært for det meste alliert med EASY så ikke så rart??

Under WON tiden tok EASY nesten aldri en by fra oss uten at vi tok den tilbake.
 

DeletedUser

Guest
Vi mente nå å referere til tidligere kriger med EASY...

For EASY kriget vi med når vi var WON, ITV og ÆRE. (WON kriget med ITV en stund også) Jeg mistet en by til easy tror jeg, og tok et par fra de :)

Når vi kom i GHB så kriget vi til og begynne med EASY. Å det var litt spillere som sluttet så dere fikk mange byer på det, vi slett med spionasje fra EASY under WON tiden også. rosa88, var spionen EASY hadde oss hos.

Rosa88 har aldri vært spion for EASY.
 
Sist redigert av en moderator:

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Nåtiden som er viktig;)


Side 1:
Tribes: -F-
Side 2:
Tribes: EASY

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 38
Side 2: 68
Forskjell: 30

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 348,550
Side 2: 616,779
Forskjell: 268,229

chart
 

DeletedUser

Guest
@IaA
Bullshit.
Easy - ~WON~ -139 - 26
Easy - G~H~B --73 - 33
Easy - ÆRE - - -138 - 16
Easy - NWe - -- 279 - 60
Easy - NWp - - -110 - 9

Totalt:- 739 - 144
Og dere sier dere tok tilbake nesten alle byene.. det ser neimen ikke slik ut for meg.

Når det gjelder Rosa88 var hun ikke en spion for oss ;) Om det hadde vært tilfelle; tror du virkelig vi hadde dratt henne ut av stammen rett etter at krigen startet?
 

I am apollyon

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Nei, ho var der veldig lenge mens vi kriget ;)

Hmm, masse jeg ikke har fått med meg da :)

Jeg mistet aldri en by til EASY, bare i går jeg mistet, mistet jeg en til jks6 :)

Men mistet aldri under tiden i WON, ÆRE, ITV :)
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Du har 4.1 mill i ODD, mesteparten av den er sikkert fra Varg. Tror nok ikke Easy har prioritert deg nei ;)
 

I am apollyon

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Nå har jeg just kommet TILBAKE på denne kontoen ;)

Jeg er den første som eide denne kontoen, de som har hatt denne kontoen etter meg har ikke tatt en eneste ting :)
 
Topp