Eksamen skriftlig

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Hahahahaha, matte :| Jentene i klassa mi sa at de ikke hadde på vannfast maskara, siden alle trodde vi kom opp i matte :p
Kom opp i noorsk jeg :)
 

DeletedUser

Guest
Kom opp i norsk bokmål og nynorsk...

I SOM HÅPA PÅ MATTE :(
 

DeletedUser

Guest
Du kan bare være stille :p

Alle som er så fornøyde med å slippe skriftlig - håper de kommer opp i muntlig. Naturfag; Bioteknologi er et passende emne for dem!
 
Sist redigert av en moderator:

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Du kan bare være stille :p

Alle som er så fornøyde med å slippe skriftlig - håper jeg kommer opp i muntlig. Naturfag; Bioteknologi er et passende emne for dem!

Da ikke alle kommer opp i eksamen på VG1 studiespesialiserende (20% kommer opp i eksamen på VG1 allmenn) så kan du ikke komme opp to ganger (alså skriftlig og muntlig). Så lykke til på mattematikken! T matte er ikke vanskelig :p Det som er så kjekt med matte iforhold til andre fag er at svaret ligger i oppgaven.
 

DeletedUser

Guest
Nei, det er verre...

Ser du det fra overflaten er det helt greit. Men tar du derimot og dykker litt ned i stoffet - så er hele greia noe uforklarig vissvass.
 

DeletedUser

Guest
Er det ikke litt greit, da? :) Da slipper man å dykke ned i stoffet, kan heller bare ta en kjapp titt på overflaten og likevel få bedre karakter enn dersom man leser sykt mye på det :D
 

DeletedUser

Guest
Da ikke alle kommer opp i eksamen på VG1 studiespesialiserende (20% kommer opp i eksamen på VG1 allmenn) så kan du ikke komme opp to ganger (alså skriftlig og muntlig).

Det kan du faktisk:(

Jeg var uheldig som vanlig og kom opp i 1T, som en av 15/120:mad:
 

DeletedUser

Guest
Er enig med Ole Martin her... Vi har blitt fortalt at vi kan ikke komme i både skriftlig og muntlig. Skal visstnok være et nytt system, mulig første gang i år?
 

DeletedUser

Guest
Vi fikk nå akkurat beskjed på fredag at vi kunne komme opp i begge:confused:
 

DeletedUser

Guest
Pussig...
Kanskje jeg og Ole Martin slipper, mens du kommer opp? Det hadde vært noe det :cool:
Men du skal ha passe med uflaks om du kommer opp i begge (sier jeg som fikk vite om skriftlig eksamen på fredag 13.)...
 

DeletedUser

Guest
Jeg hadde nå såpass uflaks at jeg ble plukket ut som 1 av 15/120 i mitt dårligste fag, 1T, så hadde ikke overraska meg om jeg kom opp i muntlig i tillegg:(
 
Topp