elite and refugees

Black Andi

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
er veldig skuffet over, at en stamme som elite gjøre seg avhengig af flyktlinger, bryr meg ikke om hvorfor de bli kikket, men en ordentlig rekrutør, eller diplomat hadde sjekket det...

men er vel noe de må lære, eller bryr seg ikke om...

Andi
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Er herlig med slike tråder som hiver ut beskyldninger uten å dokumentere dem.
 

DeletedUser

Guest
Er vell GuitarFreak som ble midlertidig kastet ut av Elite fordi han hadde en KV som misbrukte forum-rettigheter for å poke Elite sitt forum. Han ble vell kaste ut til den opprinnelige eier kom tilbake og Elite forklarte situasjonen for han og inviterte han tilbake.
 

DeletedUser

Guest
Er vell GuitarFreak som ble midlertidig kastet ut av Elite fordi han hadde en KV som misbrukte forum-rettigheter for å poke Elite sitt forum. Han ble vell kaste ut til den opprinnelige eier kom tilbake og Elite forklarte situasjonen for han og inviterte han tilbake.

Det siste der sparte Elite for 18 tapte byer;-) Hvis det er GitarFreak trådstarter mener, så er det jo egentlig bra han er tilbake i Elite.
 

DeletedUser

Guest
Guitarfreak var en noe spesiell sak uansett, men om det er han trådstarter tenker på regner jeg med vi lett overlever kritikken med å ta inn denne "flyktningen" da omstendighetene rundt sikkert kan diskuteres opp og i mente for alle som ikke kjenner den hele historien
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Guitarfreak mista jo tross alt byer pga faban som allerede backstabba Elite kontosatt han og ga bort byer.....
 

DeletedUser

Guest
Nåja, han mistet nå byer etter at han begynte å kjempe tilbake også. Mister fortsatt byer, ser det ut som.
 

DeletedUser

Guest
jojo, poenget er vel om han kan kalles flyktning pga alt som skjedde?
 

DeletedUser

Guest
jojo, poenget er vel om han kan kalles flyktning pga alt som skjedde?

Det er vel egentlig ganske irrelevant når Xig-familien er fiender med Elite uansett.

Jeg vet ikke helt hva Andi reagerer på, men jeg håper han utdyper dette snart.
 

DeletedUser

Guest
Det ville ikke vært første gang at Guitarfreak er flyktning, han er jo vant til det :)
 

Fail

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
De som sier han er flykning må være tilbakestående. Han har vært i Elite i lang tid, og så kom en uheldig hendelse der han måtte bli avskjedet. Men nå er han inne igjen.
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
tørr jeg spå at dette kan gjelde vår alles "kjære" venn, WTORLEIF??
ha ha, ja der ble det litt feil fra ELITE sin side. var helt på grensen til at jeg synes det var tøfft gjort.
 

vorin3

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
man blir jo ikke flyktning før man prøver å søke seg inn i en stamme for å få hjelp mens en er under angrep:D:D:D:D
 

DeletedUser

Guest
Flyktning fordi han forlot stammen? Du har virkelig peiling du.

:rolleyes:

Hvis du hadde visst litt mer om tidligere V2 historie så hadde du visst hva jeg sikter til, men det er tydeligvis å mye forlange at en tenker seg om to ganger før man poster.
 
Topp