Elite bedriver skittent spill - En liten opprydning.

Status
Stengt for ytterligere svar.

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Eey, slutt å kall meg deet har jeg sagt! :(


Jeg eier deg lett:cool:

Men til topic, alt i alt, så synes jeg virkelig mange av spillerne på v2 synker lavt når de begynner å henge seg oppi ting som virkelig ikke har noe med spillet og gjøre og attpåtil ikke er sant..

Spesielt den "pedo" saken er bare latterlig. Vedkommende nevner jo aldri at den andre parten er Pedofil.. Derav, ignen beviser, derav ingen straff, derav, dårlige tapere.. :rolleyes:

Jeg er ferdig med den saken nå, men det er ikke sant at det ikke ble nevnt.

Sak avsluttet for min del.
 

DeletedUser

Guest
Stemmer det at Ganondorf satt en konto som han ga bort byer med? Det står det jo svart på hvitt at ikke er lov. Men han er unbannet igjen, merkelig... Må vel være fordi Glitter trakk i et par tråder der:rolleyes:
 

EvilKnivl

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Stemmer det at Ganondorf satt en konto som han ga bort byer med? Det står det jo svart på hvitt at ikke er lov. Men han er unbannet igjen, merkelig... Må vel være fordi Glitter trakk i et par tråder der:rolleyes:

Du starter med å spørre om det stemmer at han ga vekk byer med en konto han satt. Så konkluderer du etterpå med at Glitter har misbrukt sin makt, uten å ha bekreftet at det du har hørt stemmer.
Ser du ikke bristen i resonementet ditt?
 

DeletedUser

Guest
Jeg skulle ha et bekreftelse på spørsmålet, selv om jeg vet hva det egentliget svaret er;) Skjekket det nemlig opp selv...
 

EvilKnivl

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Du trekker konklusjoner for raskt.
Eier av kontoen ble konfrontert, og Gan ble unnskyldt.
 

DeletedUser

Guest
Noen grunner til at han ble unskyldt så fort? Han brøt jo en regel, noe han var fulstendig klar over selv.
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Ja? Merkelig at det er bare du som mener det da :rolleyes:


Svært så tøff du ble nå da, hvor var du hen da diskusjonen ble tatt opp. Og du veit jo like godt som meg at jeg ikke får tatt deg for det. Ikke alle som har like gode forbindelser som deg.
 

EvilKnivl

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
for å korrigere; Gan fikk straff i henhold til reglene. Dersom han har lyst til å dele mer om hva som skjedde, kan han fortelle det selv.
Saken var ferdig løst før Glitter i det hele tatt kommenterte den.

mosa skrev:
Svært så tøff du ble nå da, hvor var du hen da diskusjonen ble tatt opp. Og du veit jo like godt som meg at jeg ikke får tatt deg for det. Ikke alle som har like gode forbindelser som deg.

Sa ikke du at du anser saken som ferdig?
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
for å korrigere; Gan fikk straff i henhold til reglene. Dersom han har lyst til å dele mer om hva som skjedde, kan han fortelle det selv.
Saken var ferdig løst før Glitter i det hele tatt kommenterte den.



Sa ikke du at du anser saken som ferdig?

Jo jeg er/var det. Men litt merkelig at diantus plutelig kommer på banen nå som egentlig alt har roet seg og ikke har kommentert saken ho stelte i stand før. Da burde hun faktisk bare holde seg borte og stå i skamme kroken for å komme med sånne ting
 

EvilKnivl

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Skammekroken???? Seriøst.
Ja, det er kjipt av Diantus om hun har vært nedsettende ovenfor deg via MSN.
MEN argumentasjonen din er helt bak mål, og det må anses som spam!
Du sier at MSN brukes mye til TW-snakk, og derfor må anses som en del av spillet.

Jeg har 6-7 kompiser i stammen min på V3 som jeg snakker med daglig, i større eller mindre grad. (face to face).
Er det da greit å levere ticket om de kaller meg tosk? vi snakker tross alt av og til om TW "in rea life"... Dropp saken, du kan ikke vinne den. Alle er enige i at det er kjipt å bli kalt pedofil, men det har ingen ting med spillet å gjøre.
Jo mer du svarer på slike kommentarer som du nettop gjorde, jo lengere ut i myra går du.
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Skammekroken???? Seriøst.
Ja, det er kjipt av Diantus om hun har vært nedsettende ovenfor deg via MSN.
MEN argumentasjonen din er helt bak mål, og det må anses som spam!
Du sier at MSN brukes mye til TW-snakk, og derfor må anses som en del av spillet.

Jeg har 6-7 kompiser i stammen min på V3 som jeg snakker med daglig, i større eller mindre grad. (face to face).
Er det da greit å levere ticket om de kaller meg tosk? vi snakker tross alt av og til om TW "in rea life"... Dropp saken, du kan ikke vinne den. Alle er enige i at det er kjipt å bli kalt pedofil, men det har ingen ting med spillet å gjøre.
Jo mer du svarer på slike kommentarer som du nettop gjorde, jo lengere ut i myra går du.

Hvis du klarer å se lenger en nesetippen din, så vel du også at jeg skrev at jeg var ferdig med saken. Men når da hun kommer med en sånn kommentar, ja da føler jeg at jeg har rett å svare. Samme gjelder vel med ditt svar, så du må ikke komme med at det er jeg som spammer.

Og jeg har innfinnet meg med at msn ikke holder til klage her, og jeg tror vel at jeg har sagt det også. Men når jeg får sånne flåsete sammenligninger om tosk og pedofil, tja hva forventer du da!!!!

Men som sagt, jeg ser meg ferdig med saken, men jeg kommer heller ikke til å la være å svare på flåsete innlegg.
 

DeletedUser

Guest
Den har jeg lest, og synd at den ble stengt. Var faktisk enig med en del der, selv om Luke og Matt har en tendens til å prate litt crap.
 

misskathy

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
TW-Teamet har ved flere anledninger redegjort for sitt standpunkt i denne saken.

Dette standpunktet er endelig, og ytterligere forsøk på å diskutere dette vil i værste fall medføre infractions for de involverte parter.

Dette til informasjon!
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp