Elite bedriver skittent spill - En liten opprydning.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Reaksjonspoeng
1
Så slipper vi de samme argumentene om og om igjen.

Elite får svar på tickets men ikke vi!! Svar her.
Dersom dere i fullt alvor leverer "ticket" på at noen kaller dere pedofil over MSN; da er det ikke så rart at tickets fra dere "tar litt lenger tid"
-EvilKnivl

Det tok tre dager før jeg fikk svar etter at jeg ble banna!! -Mosa
Trykk her.

Elite hacket Yamato!! Svar her
Now lets see. I changed the password then I changed the email... Then! It was confirmed by someone on the other email. So whoever confirmed it, (the old owner) pretty much signed a contract into giving me FULL 100% rights to the account and he or she can never take it back unless I give it to them.
-One Hit KO

Glitter misbruker sine rettigheter!! Svar her.
1. JEG - GLITTER - HAR INGENTING MED V2 Å GJØRE!
2. JEG - GLITTER - KAN IKKE ÅPNE KONTOEN DIN.
3. JEG - GLITTER - KAN IKKE BRUKE DINE FORKLARINGER TIL NOE.
4. JEG - GLITTER - HAR IKKE SETT BEVISENE FOR DIN UTESTENGING OG KAN IKKE BEHANDLE DIN ANKE PÅ OFFENTLIG FORUM.

-Glitter

Fiendene til Elite får infractions på forumet og tråder stengt, og Elites allierte gjlør det ikke!!
http://forum.tribalwars.no/showpost.php?p=68344&postcount=223

Elite er feige siden de bruker spioner!! Svar her
Den bitchinga om at det er feigt å bruke spioner mot stammer som er små er bare latterlig. Hvor drar du grensa? Er det under/over 50% av poengene? Ta deg sammen.
Det er "krig" for f. sake. All den tid reglene åpner for å dele konfidensiell stammeinfo, er det vanvittig å si at det er lavmål. Mange spillere har lagt mye tid i sine TW-kontoer, og vil selvfølgelig gjøre det de kan for å redde alle timene som har gått med. Noen tar det lenger, ved å bryte reglene. Det er ikke greit.

-EvilKnivl
{leter etter et innlegg av Jazcan jeg vet svarer godt til denne saken}

(Kommer med mere så fort som mulig, leter fram poster as we speak)
 
Sist redigert:

Juggernaut

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ah, nice topic, Min andre Multiaccount. Nå kanskje folk vil slutte å være så idiotisk. :rolleyes::confused:
 

DeletedUser

Guest
Morsomt at Elite skulle ha siste ord i alt av tråder og spørsmål da:rolleyes:
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Den propaganda tråden kan du likegodt stenge

ingen propoganda tråd, dette er besvarelses tråd til dine spørsmål...
eller er du redd for at når folk får svar så vil dem ikke sympatisere med deg?

~Jazcan~
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Morsomt at Elite skulle ha siste ord i alt av tråder og spørsmål da:rolleyes:

når dette er angrepsspørsmål mot Elite, så mener jeg at svarene skal komme fra Elite. Nøyaktig slik du har besvart fleste spørsmål mot Yamato.

~Jazcan~
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Jeg har gitt mine svar på tråden Elite= ærlig spill???

At dere lagger denne propaganda tråden og sier at jeg er redd for å svare for ikke å få sympati. Det sier bare hvor deperate dere er over å vinne en diskusjon som dere i mine øyne har tapt
 
Reaksjonspoeng
1
Jeg har gitt mine svar på tråden Elite= ærlig spill???

At dere lagger denne propaganda tråden og sier at jeg er redd for å svare for ikke å få sympati. Det sier bare hvor deperate dere er over å vinne en diskusjon som dere i mine øyne har tapt

I dine øyne har TAPT?!? Vi har jo svart på hvert eneste lille innlegg du har skrevet, uansett hvor lite mening det har gitt.

Denne tråden ble laget for å forhindre at vi må svare om og om igjen på det samme, ikke for å vise at vi EIER.
 

Vegarado

Banned
Reaksjonspoeng
2
I dine øyne har TAPT?!? Vi har jo svart på hvert eneste lille innlegg du har skrevet, uansett hvor lite mening det har gitt.

Denne tråden ble laget for å forhindre at vi må svare om og om igjen på det samme, ikke for å vise at vi EIER.

Jeg tror jeg vet hvem nofjon1 er på v2....!!1! MOSA, Hvorfor fakenick? Idiotpropagandaen din er jo liksen som Nofjon. Take of ur mask, biiiatch!
 

hogath

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Så slipper vi de samme argumentene om og om igjen.

Elite får svar på tickets men ikke vi!! Svar her.
Dersom dere i fullt alvor leverer "ticket" på at noen kaller dere pedofil over MSN; da er det ikke så rart at tickets fra dere "tar litt lenger tid"
-EvilKnivl

Det tok tre dager før jeg fikk svar etter at jeg ble banna!! -Mosa
Trykk her.

Elite hacket Yamato!! Svar her
Now lets see. I changed the password then I changed the email... Then! It was confirmed by someone on the other email. So whoever confirmed it, (the old owner) pretty much signed a contract into giving me FULL 100% rights to the account and he or she can never take it back unless I give it to them.
-One Hit KO

Glitter misbruker sine rettigheter!! Svar her.
1. JEG - GLITTER - HAR INGENTING MED V2 Å GJØRE!
2. JEG - GLITTER - KAN IKKE ÅPNE KONTOEN DIN.
3. JEG - GLITTER - KAN IKKE BRUKE DINE FORKLARINGER TIL NOE.
4. JEG - GLITTER - HAR IKKE SETT BEVISENE FOR DIN UTESTENGING OG KAN IKKE BEHANDLE DIN ANKE PÅ OFFENTLIG FORUM.

-Glitter

Fiendene til Elite får infractions på forumet og tråder stengt, og Elites allierte gjlør det ikke!!
http://forum.tribalwars.no/showpost.php?p=68344&postcount=223

Elite er feige siden de bruker spioner!! Svar her
Den bitchinga om at det er feigt å bruke spioner mot stammer som er små er bare latterlig. Hvor drar du grensa? Er det under/over 50% av poengene? Ta deg sammen.
Det er "krig" for f. sake. All den tid reglene åpner for å dele konfidensiell stammeinfo, er det vanvittig å si at det er lavmål. Mange spillere har lagt mye tid i sine TW-kontoer, og vil selvfølgelig gjøre det de kan for å redde alle timene som har gått med. Noen tar det lenger, ved å bryte reglene. Det er ikke greit.

-EvilKnivl
{leter etter et innlegg av Jazcan jeg vet svarer godt til denne saken}

(Kommer med mere så fort som mulig, leter fram poster as we speak)

jeg blir da bannet :eek:
 

DeletedUser

Guest
jeg fatter å begriper ikke hvor Elite har juksa... Jeg kan ikke se vi har gjort noe galt noe sted. Spioner er og blir en del av spillet, de som ikke klarer å leve emd det får for rakkern bare finne seg noe annent å gjørra!!:p

hacke accounter og ufint spill? Er det så forbanna ufint å adle noen byer liksom? For det er jo faktisk ikke annent vi driver med! Men jeg gidder ikke tenke emr på de lavmålte personene er i v2 lengre, er forbanna mange dårlige tapere her:D Men det er jo et spill, så det skal vel kanskje være noen av dem også:p
 
Reaksjonspoeng
1
Enig, Panchito. Jeg hadde respekt for :) og Yamato, men nå har jeg det ikke lengre. Det er vasket bort på grunn av oppførselen deres. Innrømmer ikke at de tapte, finner grunner ut av intet..

Dårlige tapere, som du sier.
 

DeletedUser

Guest
Eyh, ikke alle i Yamato som har klaget over at Elite er dumme dumminger...

Jeg er enig i at Elite var overlegne, og det var spesielt dårlig tidspunkt at krigen startet ettersom både Vifle og Mithrandir var inaktive, noe som satt tydelige preg på krigen.

I tillegg hadde vi for lite natteravner, noe vi skulle hatt ett opprop på før krigen startet, men det fikk vi ikke tid til ettersom dere var for kjappe på avtrekkeren.

Men anywayz, kudos til Elite for å ha et samlet en hær av overaktive studenter, pluss noen kjønnsmodne tenåringer!
 

DeletedUser

Guest
Eyh, ikke alle i Yamato som har klaget over at Elite er dumme dumminger...

Jeg klager absolutt ikke på folk som ikke har sagt noe:) er ikke meningen at det skal oppfattes sånn, men for oss i Elite så er det bare ganske irriterende og derfor også lett å ta alle under en kam. Men, det er ikke meningen...

Jeg er enig i at Elite var overlegne, og det var spesielt dårlig tidspunkt at krigen startet ettersom både Vifle og Mithrandir var inaktive, noe som satt tydelige preg på krigen.

Overlegne er man litt siden vi er fiender:) Men når krigen skulle starte bestemte dere selv;) Vi satt jo på litt for mye info om at dere hadde store planer om det. Da vil jo selvfølgelig vi sette maskineriet i gang og heller ha overraskelses momentet på våres side. Men selvfølgelig, at de er innaktive i en sånn periode gagner jo bare oss..

I tillegg hadde vi for lite natteravner, noe vi skulle hatt ett opprop på før krigen startet, men det fikk vi ikke tid til ettersom dere var for kjappe på avtrekkeren.

veeeel, er det ikke heller her dere har brutt reglene? har hørt noen løse rykter om innlogging med PW og litt sånt noe. Men det bryr meg svært lite:p Viser bare at vi følger reglene, mens noen av dere ikke.

Men anywayz, kudos til Elite for å ha et samlet en hær av overaktive studenter, pluss noen kjønnsmodne tenåringer!

Har ikke så mange, vi er bare forbanna gode da vi er pålogget:D
 

DeletedUser

Guest
noen kjønnsmodne tenåringer!


Eey, slutt å kall meg deet har jeg sagt! :(


Jeg eier deg lett:cool:

Men til topic, alt i alt, så synes jeg virkelig mange av spillerne på v2 synker lavt når de begynner å henge seg oppi ting som virkelig ikke har noe med spillet og gjøre og attpåtil ikke er sant..

Spesielt den "pedo" saken er bare latterlig. Vedkommende nevner jo aldri at den andre parten er Pedofil.. Derav, ignen beviser, derav ingen straff, derav, dårlige tapere.. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Enig, Panchito. Jeg hadde respekt for :) og Yamato, men nå har jeg det ikke lengre. Det er vasket bort på grunn av oppførselen deres. Innrømmer ikke at de tapte, finner grunner ut av intet..

Dårlige tapere, som du sier.

vi har vell strengt tatt flere byer av elite enn det dere har av oss så at vi tapte er vell litt feil?
 

DeletedUser

Guest
Deres stamme ble oppløst, det ble ikke fiendene deres. Altså... dere tapte, de vant.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp