Elite og LAW - Vi forandrer verden. Cause we can.

DeletedUser

Guest
I den siste tiden har vi sett AriCa tøffe seg pga sine nyrekruterte poeng. Disse er i hovedsak hentet fra deres tidligere alierte, AS. AS var en gang en stolt sammen, men måtte gi slipp på alle de største medlemmene etter møte med AriCa og deres poenghunger.

Slikt straffer seg.
What goes around, comes around.

Ikke bare har spioninfo (ikke rop ut om ære nå da, det er så 2005. Spill spillet, or get out.) gitt oss innsyn i at flere av deres sentrale medlemmer nå er såkalte "eierløse kontoer" (quote; shanks82), mens innadlingen går på høygir. Store kontoer som Neville Chamberlain, jarlebast, larsal, terandas, aremoric, freedwin, mariusvv, arthur di wall og RDI-rsr har den seneste tiden føyet seg inn i rekken av kontoer som venter på å nå 60 dagers kontovaktgrense.

Vi i LAW og Elite har latt det stå til. Latt dere rakke ned på oss og kalle oss en familiestamme. Vi hadde det helt greit med det, egentlig. Iallefall frem til vi en sen lørdagskveld satt og delte noe alkoholholdige drikke og sa "EFF THIS - vi gir dem en smak av egen medisin."

Så, vi har besluttet å slå sammen stammene. Karma is a B1tch og poengene flyr oppover! Cause this, my friends, er: Mergewars. Og skal man spille spillet må man noen ganger synke til motstanderens nivå for at de skal forstå tegninga.

Så, as of today er fokuset til Aliansen rettet mot disse irriterende kattedyrene og deres nikkedukker. Du vet, fokus og motivasjon er key.

... men, hvor er motivasjonen til oposisjonen nå som alle slutter og Elite ikke har noen svakheter å spille på lengre?
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
aricapropaganda.jpg


Bilde blir fakta? :p
 

DeletedUser

Guest
@ Glitter

"What goes around, comes around" og "Karma is a B1tch!" høres ut som v9 .se? PM om det stemmer ;)

OT: La den beste rekrutøren vinne!
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Jeg syntes Elite og V2 var litt lame før.....Nå har det nettop nådd et nytt nivå, extremt lame;). Elite klarer visst ikke kampen selv så dem må visst hente inn nye folk, *gasp*. Applaus Elite, jeg ser på dere som ...hva skal man si i en sånn sammenheng....tapere? Jeg gamer ikke V2 lenger, men dette er første gang jeg ser Elite oppfører seg som noen n00bs som trenger hjelp fra andre stammer. Nok en gang *klapp klapp*.

Mvh
Kenn93x
 

Ziggi

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Men ærlig talt,alle vet at når katten har vorte må den til legen for og fjerne den... og Du ska itte trø i græsset!
 

DeletedUser

Guest
Vunnet V2 nå? Da får dere komme dere til V3 eller V4, for det er der morroa er nå. V2 ligger jo i dvale, en nyhet som vi alle visste om fra før av har kommet ut. En gang familiestamme, alltid familiestamme. Like greit å smelte sammen til en stamme;)


Eller vent... Siden dere gjør dette, Kanskje AriCa faktisk gjorde litt motstand, så nå må flere dyttes inn i rekkene hos Elite, og inn i krigen. Det var da ikke så imponerende.
 

fardin

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hva i huleste er det dere babler om? Husker dere at ARICA REKRUTERTE NOEN FRA AS FORDI ELITE EIER?
 

DeletedUser

Guest
kitteharica.jpg


hahaha, bitches :D

Kenn, seriøst. Sjekk statestikkene så ser du at det du sier ikke stemmer. Vi har alltid klart oss bra alene. Etter at våre to alierte stammer gikk til krig mot hverandre så har vi hatt kriger pågående overalt som vi har måttet klare oss aleine mot sinnsykt lenge.

Noen stammer:

Rome, xig1, xig2, AS og K-m-S.

At vi noengang har nådd et nytt lavnivå vil jeg si meg sterkt uenig i. Det er en grunn til at vi ligger å hviler oss på toppen av alle rankinger som finnes på v2 :) Elite har aldri vært og kommer heller aldri til å bli noen dritt stamme. Det er en bedre stamme enn du noengang har vært medlem i :p IB på v1? kom deg inn i styret der og rett opp alle tinga de gjør som er mye verre enn hva vi gjør her ;) for DET er en dritt stamme. Hold deg til v1 forumet så lenge det bare er der du spiller og la oss holde på du lille gutt :p
 

phenix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
24
Det viste seg, gjennom lengre studier, at LAW har hodet på plass, og ser at AriCa er en gjeng med kranglete latsabber som ikke har noe i denne verdenen å gjøre. Vi er enige i Elite, så hvorfor skal vi ikke la dem være med på moroa?

Og ziggi; Har du røyka det der gresset du snakker om?
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Kom igjen nå alle whinere. Stå på. Elite er svake. Vi er svake. Vi er nubs. Ta oss. Vi er så sykt ukule, elendige og bortkastet. Selger byene mine til lavest bydene. Kom igjen, you can do eet.

Try Me <3
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Blablabla, Elite whining på gang igjen ja? :rolleyes: Og hvorfor akkurat merger dere om alt går så strålendes bra? oojaaa, dere kan jo tape krigen om det hadde skjedd noe mer farlig. Auch. Nåja, V2 er og blir et pussy-forum/verden :). Og Elite har nok nådd lenger ned enn AriCa, vil nå jeg si. AriCa tar opp kampen mot en av toppstammene sånn at dem nærest blir tvinga til og merge, lol?

Hvor jeg velger og poste skal du drite langt i lille mann :). IB er og blir den beste stammen på V1. Resten som kommer frem er crap (og ja, jeg har slutta der, oh my gad). På V2 var Yamato den beste, men AriCa er den som bærer på mest ære og stolthet nå. Face it.

~Kenn~
 

DeletedUser

Guest
Det viste seg, gjennom lengre studier, at LAW har hodet på plass, og ser at AriCa er en gjeng med kranglete latsabber som ikke har noe i denne verdenen å gjøre. Vi er enige i Elite, så hvorfor skal vi ikke la dem være med på moroa?

LAW mistet sin identitet av å underkaste seg Elite, bli deres nikkedukker. Meget synd egentlig, fulgt med LAW i mesteparten av sin karriere, var en meget lovende stamme, som hadde en stor fremtid. Men et valg om å underkaste seg Elite og deretter merge med dem... Meget synd:(
 

DeletedUser

Guest
Blablabla, Elite whining på gang igjen ja? :rolleyes: Og hvorfor akkurat merger dere om alt går så strålendes bra? oojaaa, dere kan jo tape krigen om det hadde skjedd noe mer farlig. Auch. Nåja, V2 er og blir et pussy-forum/verden :). Og Elite har nok nådd lenger ned enn AriCa, vil nå jeg si. AriCa tar opp kampen mot en av toppstammene sånn at dem nærest blir tvinga til og merge, lol?

Hvor jeg velger og poste skal du drite langt i lille mann :). IB er og blir den beste stammen på V1. Resten som kommer frem er crap (og ja, jeg har slutta der, oh my gad). På V2 var Yamato den beste, men AriCa er den som bærer på mest ære og stolthet nå. Face it.

~Kenn~

alltid lurt på hva i all verden folk mener når de sier at du har vært på jorde i alle diskusjonene de har hatt med deg. Men faen heller.... Yamato lå bak elite fronten hele forbanna tida. de hadde et lite gap i midten av oss hvor de kunne nå novi, men det var ikke store greiene. FINN FAKTA. hold deg til v1. Du bedriver bare spam her uansett ;)
 
Topp