Elite og LAW - Vi forandrer verden. Cause we can.

DeletedUser

Guest
Først og fremst helt generelt, jeg finner det skummelt at når Elite lager et topic, er det vanskelig å forstå en litt humoristisk tekst, ikke minst ironi, selv om det har blitt nevnt direkte mange ganger. Finner det merkverdig at folk nesten dreper hverandre, får advarsler osv. Bare pga. en slik post. Da jeg leste igjennom sidene(har vært avlogget 7-8t elns), så hadde jeg planer om å skrive en lignende tekst underveis, da jeg fant det nødvendig. Så fortsetter litt på Max sitt innlegg.


Max og dere andre

Har selv sagt ingame og på forumet tidligere at jeg er lei av Elite/AriCa diskusjoner da det ikke fører noe vei. Det har blitt sagt fra min side i flere mnd… Jeg har sagt veldig mange ganger nå, at AriCa og Elite er mer like hverandre enn noen av sidene vil innrømme tydeligvis, der de stort sett gjør det samme. Tror jeg nevnte det tidligere i dette topicet, der jeg listet opp. Jeg har med dette derfor diskutert mye på PM med folk ingame. Ikke bare med AriCa, men også med andre stammer. Da jeg har lovet at ting jeg har snakket om på PM ikke skal bli brukt i det offentlige, kun private diskusjoner. Så kan jeg ikke komme med noe der. Men en del ting har kommet frem fra begge sider og mye lettere å diskutere saklig, i private rom. I stedet for det anspente miljøet på det offentlige forumet.

Det er også av den grunn, at jeg ikke har orket forumet så mye og lite oppdatert der, selv om det i grunn burde være prioritering da man er diplomat, oppdatere seg på forumet generelt. Men da jeg ikke greier å lese det, uten å stille meg spørsmålet om problemer med menneskeheten og hvorfor jeg gidder å spille et spill som dette, der ting kommer helt ut av kontroll. Har jeg valgt å være veldig stille i mine uttalelser, prøvd litt i det siste å komme tilbake igjen. For å få oversikt over hvordan forumet er. Er stort sett det samme som det var før jeg tok 100% pause. Mye av grunnen til pause, var for min del AriCa og forklart privat til AriCa, hvorfor. Et forum består av flere mennesker med forkjellig bakgrunn med tanke på for eksempel stamme. Så missforstå meg riktig, er ikke AriCa akkurat alene som har gjort det slikt.

Jeg har skummelt mange gode venner hos fienden, der vi snakker godt sammen. Jeg trives med det og det alene er bevis på at det faktisk fra begge sider, finnes folk som ikke er opptatt av å rakke ned og være arrogante. I AriCa sitt tilfelle er det flere som har fått skryt av meg, med angrep, både via angrep de har sendt mot KV jeg har sittet og meg selv. Som kan underskrive på dette. Selvfølgelig har jeg gjort slikt lenge med andre fiender også, der jeg føler at uansett bakgrunn fortjener man faktisk skryt for det man utretter. Selv om man er diplomatisk uenig. Er en del av spillet det også, skryte av hverandre, selv om det har blitt mye glemt, da hovedfokuset for de fleste er å rakke mest mulig ned på hverandre.

Selv om det er propagandaforum har jeg vært i private diskusjoner med folk der dems tanker på forumet er annerledes og mer fornuftig privat. Så tror det går lite på menneskene bak spillerne her, så det å kalle hverandre småunge er til ingen nytte. Jeg antar det anspente miljøet på forumet former menneskene akkurat her og gjør dems uttalelser annerledes enn de normalt ville ha svart i roligere miljøer.

Det jeg missliker litt med innlegget ditt max. Er litt “skjult” propaganda innimellom teksten din. Ikke minst delvis henge ut enkelt individer, som du selv sier du ikke liker. ;P Den biten med å lage topic elns for å fremheve seg selv er et stykke av kaka begge stammer må spise. Da det blir feil å si at AriCa ikke har gjort det mer enn et par ganger. Jeg trodde først teksten din var nøytral, men det var den ikke helt ;P Jeg må derfor svare helt kort på noen av uttalelsene, men ikke så langt, da det meste er “ferdig diskutert” i mine øyner.

Den merg statistikken finner jeg feil. Da merge ikke fant sted ;) Men medlemmer sendte søknader og ledelse i stammer som hadde ønske om nye utfordringer, alt dette har blitt diskutert tidligere. Men må kanskje gå litt tilbake å lese rundt :) Søknadene kom også på forkjellige tider, så merge aspektet i min verden, stemmer ikke helt. Det med DISA E var medlemmer AriCa ønsket å få inn, men ønsket Elite sterkere da AriCa utrolig nok angrep disse spillerne samtidig som de prøvde å lokke dem til seg.

Ellers er jeg glad for at noen andre også kan skrive uten å fremstille seg selv som “Gud”. Selv om jeg føler at du ikke helt følger dine egne uttalelser og jeg måtte fortsette noe i samme stil, for å besvare deg ordentlig.

Det jeg personlig har gjort for å prøve å få til flere diskusjoner om andre stammer, er å kontakte div stammeledere, også en del mindre stammer for å høre litt hva fremtiden bringer. Men jeg tviler litt på at de ønsker å poste så mye her, da de som prøver å få til noe poster, så blir det med engang Elite og AriCa diskusjon, der jeg ofte føler AriCa starter, da vi også har sagt ifra flere ganger. At vi da jobber mye med å skrike høyest, er med dette motbevist føler jeg. Beklager at jeg også skrev litt ekstra i mot AriCa.

Men som jeg skrev tidligere, det er mange forumbrukere og alle som enkelt individer har ansvar for sine egnene handler. Jeg personlig tror at forumet ikke vil bedre seg, dessverre. Selv om jeg vanligvis er optimistisk. Men dette har vært et tema jeg og mange andre har prøvd å bedre tidligere, uten at det har lykkes. Utviklingen av dette topicet er et godt eksempel, til at jeg som mange andre ser det poengløst å fortsette å diskutere.

Shanks82: Det meste har jeg og/eller andre besvart tidligere. Hvis det kommer noen motbevis, vil jeg heller prøve å svare på de :) Til den tid, står jeg ved mine motargumenter tidligere.

- Tobben
 

DeletedUser

Guest
Nei, det var faktisk jeg som sendte en melding til han ingame og spurte om han ikke kunne komme tilbake til forumet. Siden jeg synes det var mer liv her og ble flere morsomme diskusjoner å lese når han var aktiv på forumet :)
 

DeletedUser

Guest
Støtter Max her. Meget bra skrevet og han har rett på mye. Må bli en slutt på spydige kommentarer som er på grensen til verbale skjeldsord. Vet at det ikke er lett, men skader ikke å bruke hodet litt før man skriver, selv om det eventuelt koker litt i topplokket.
 

DeletedUser

Guest
Det jeg personlig har gjort for å prøve å få til flere diskusjoner om andre stammer, er å kontakte div stammeledere, også en del mindre stammer for å høre litt hva fremtiden bringer. Men jeg tviler litt på at de ønsker å poste så mye her, da de som prøver å få til noe poster, så blir det med engang Elite og AriCa diskusjon, der jeg ofte føler AriCa starter, da vi også har sagt ifra flere ganger. At vi da jobber mye med å skrike høyest, er med dette motbevist føler jeg. Beklager at jeg også skrev litt ekstra i mot AriCa.

- Tobben

Jeg er utrolig enig med Ganon i det jeg har streket under!
Det er nesten uten unntak sant!
 

DeletedUser

Guest
Så dette er den nye taktikken fra Shanks82.
Han er for feig til å komme å debatere på forumet selv, så nå sender han brev via en annen spiller.
Da slipper han vel å svare for seg og sine utsagn, og han slipper å bli straffet av moderatorene......
Virkelig en god leder dere har i AriCa :D:D

Så la meg få klarhet i dette? Nå har dere i flere måneder mast om at Shanks forpester forumet med sitt nærvær, men når han endelig (må vel nesten kunne si dette for deres del) velger å bli permbanna for både sitt eget og forumets beste så er han plutselig feig som ikke stiller opp her, når det er det dere har ønsket hele tiden?

Skjerp deg Sir Pio, det eneste jeg ser til deg her inne er spydige kommentarer mot andre, vis meg ett konstruktivt innlegg fra deg og jeg skal med glede endre utsagnet til "stort sett bare spydige kommentarer". Du er en av grunnene til at jeg prøver å holde meg unna offentlig forum, at jeg engang velger å svare deg her vitner om den dårlige innflytelsen du har på meg og andre...

Konstruktivt betyr da ON topic, ikke klassifisert som spam og helt fritt for nedsettende kommentarer av noe slag, lykke til...


On Topic:

Skummelt å kommentere her ser jeg, så jeg skal prøve å holde meg kort:

Må si jeg er litt skuffet over egne stammefrender og allierte her, som Ganondorf påpeker kan faktisk Elite også skrive ironisk og da ser det bare dumt ut når "vi" prøver å krangle på det når det ikke var så seriøst ment i utgangspunktet... (disclaimer: Dette gjelder ikke for alle fra "vår side" som har kommentert her, men de som føler seg truffet får ta det til seg).

Jeg er på ingen måte pro Elite, men jeg orker ikke synke ned på nivået til enkelte av "tilhengerne" deres og begynne med flisespikking på småironiske utsagn... Om vi vil ha en hyggelig tone får vi bare prøve å se stort på noen av de spydige kommentarene fra ovenenvte spillergruppe og heller fokusere på å få til en konstruktiv diskusjon med Elite, ikke venskapelig, men heller ikke destruktiv for miljøet her på forumet...

Helt til slutt, så jeg holder meg on topic; Syns det er flott at de slo seg sammen jeg, mye lettere å få oversikt over de fremtidige byene mine (og for de som ikke vet/skjønner hva ironi er, hva skrev jeg nettopp?).

Nå skal jeg adle flere byer fra Guitarfreak, men Sir Pio, jeg vet du gir blanke i om du har min respekt, men for din egen del burde du kunne vise til ihvertfall ett innlegg...

/Pointwhore
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Domini og yamato?

Det e rikke noe jeg er særlig flau over...

Fikk bl.a torquemada griboomski og pinhead på meg,alle var store spillere?

mot meg... Vil heller si at torquemada burde skamme seg ettersom han brukte så lang tid;o

men bare litt morro for og drite ut elite:

Som sagt brukte torquemada j@vlig lang tid med og ta meg,en av grunnene er at jeg sendte melding til han og spurte om jeg kunen bli med i stammen hans for jeg ville ikke bli angrepet av han mer,og han gikk rett på,og dermed hadde vi en spion i domini i ett par uker imens fikk jeg bygd opp en del def tropper og fikk stacka en del byer så ejg ble klar til en ny runde;)

han spurte ikke engang om kontosjekk-.-

Tør jeg minne om at jeg tok over kontoen rundt jul en gang, og at jeg ikke fikk satt meg inn i den før etter nyttår? :rolleyes:

Er ikke alle som gidder å prioritere TW rundt høytider vet du, noen av de som spiller TW har noe som allmennt kalles "RL".

Og angående rekrutteringen av deg; nå husker jeg ikke hendelsesforløpet i akkurat ditt tilfelle, men jeg er ganske så sikker på at det var den tidligere eieren av Torquemada som rekrutterte deg... ;)

Litt morsomt er det jo likevel at du flere måneder etter "den store -Rome-"s fall og totale utslettelse fra K34 og nærliggende områder kommer med nedlatende utsagn mot en rekke spillere du overhodet ikke vet noe om... ;)


Men for all del, jeg skal ikke være så ondskapsfull at jeg tar fra deg den oppfatningen du har av de spillerene du så fint snakker nedlatende om, det ser jo ut som at det er det du støtter deg på for å vise offentligheten hvor "talentfull og erfaren" du er... :rolleyes:

Å komme med påstander basert på teorier som virker som er hentet fra et brukt dasspapir det tilfeldigvis var skrevet "banan" på er jo like idiotisk som å slå seg selv i hodet med et balltre helt til man tror man er verdens skaper... Eller til man tror at -Rome- virkelig hadde noen sjanse mot Domini...
 

DeletedUser

Guest
For å sitere førsteposten:

Kjære Glitter, du slutter aldri å overraske her på forumet. Du må tenke deg om før du snakker, noe du aldri gjør.
Subjektivmeninger er alltid interessant for deg selv, men for dem som ikke bryr seg om dem går det inn det ene øret og ut det andre. Har du noe bevis på at jeg ikke tenker meg om? Nei, så som vanlig: Løse påstander.

Mergewars? aha, det var virkelig en latterkule som beit seg fast i meg.
Kan du ikke se at vi som har felles fiende, altså dere, har en stor fordel i å være i samme stamme?
Det overrasker meg fremdeles at dere ENDA ikke har skjønt hvorfor denne mergen EGENTLIG har skjedd. Klarer dere virkelig ikke å tenke langt nok til å koble det? Jeg skal ikke si det enda, jeg. Liker å se at dere ikke har særlig innsikt i spillet.

Vi bryr oss ikke om poeng eller noe som helst. Det som virkelig betyr noe er å få slike spillere som deg ut av V2, sammen med resten av infanteriet ditt. Å knekke AriCa med propaganda er nemmelig ikke mulig, så du kan vennligst stenge igjen kjeften din på V2 forumet.
jeg vet dere vil ha meg ut av v2, dere har forsøkt å angripe meg hardt i 2 ukers tid uten noen videre suksess. Når det gjelder at dere ikke bryr dere om poeng... Altså, da har dere fart med løgn på offentlig forum igjen. Ikke at det er første ganga, men morsomt at så fort anledningen byr seg snakker dere mot hverandre.

Jeg har egentlig sluttet å poste her på forumet, grunnet teite og usaklige mennesker som ikke kan skille spill og virkelighet.
Igjen kommer du med disse subjektive og usakelige utsagnene dine. Hvem er det som ikke kan skille spill og virkelighet? Hvorfor mener du de ikke kan skille? Og... Har du noe bevis?

Men da til hva Elite har bedrevet i en lang stund. Mergewars ja, lurer på hvem som lot startskuddet gå der?
Nei Elite har ikke merget med de beste fra Disa E, heller ei hentet inn de beste spillerne fra RoEm og LAW. Dere er vel de som har bestukket spillere oppover tiden, for å skaffe dere et sterkere standpunkt i V2. Dere har også drevet å bestukket AS, å få dem til å inngå en IAP med dere. Dere tok også nettopp inn Vujisters, samt MANGE nye medlemmer den siste uka.
Det er fremdeles sykt artig å se hvor lite peiling dere har. VI merget da ikke med de beste fra DISA E? Er det dette dere blir fortalt i Arica? Du er klar over at dere forsøkte å true dem inn til dere ca 3 ganger før de gikk til oss? Og, det var da ingen merg. Det var tre spiller. Get a grip.

Jeg har ALDRI sagt at vi ikke rekruterer i Elite. Det er jo det posten handler om - vi rekruterer. Problemet ditt er at når du skal argumentere for at vi er fæle som rekruterer, så må du kanskje sjekke fakta litt. AriCa har fremdeles flere medlemmer enn Elite - selv etter vi har 'merget' med deler av LAW.


Spillere som joiner Elite, er redde og liker å holde seg på den ''sikre'' siden i en krig. Den ''sikre'' siden skal vi bli to om.

Jeg HATER dette forumet mildt sagt, og kommer ikke til å svare på kritikk som kommer i etterkant av denne posten.
Bare merk deg glitter, at du tar hånd om fakta før du åpner løvebrølet ditt som om du er V2's hersker.
Ah, sinte er vi også. Løvebrøl? jeg trodde det var dere som tilhørte kattefamilien. ALT du har sagt, og alt alle andre fra arica har sagt, er ulike repitisjoner av de samme tingene shanks sa tidligere. Problemet er bare at dere har mistet litt av propagandaeffekten along the way. Alt du trekker frem i denne posten blir som at du skyter deg selv i foten. Beklager å si det, men hvis du ikke merker at du halter nå så mangler du selvinnsikt nok til å skrive innlegg jeg finner interessante her.


-----

Så til shansks som for fjerde gang har kommet tilbake tilforumet etter å ha laget en stor scene ut av å slutte med det. Viktig med oppmerksomhet, er det ikke shanks?

Uansett er det helt tydelig at du er helt uten et humoristisk ben i kroppen. Ikke at det er noe nytt, du klarte jo ikke forstå forrige post jeg skrev her inne heller. Det er åpenbart viktig for deg å fremstå seriøs og ... kjedelig, til en hver tid. Må nok skuffe deg når jeg sier at jeg ikke føler jeg trenger å bevise at jeg 'kan' noe ved å bare poste superseriøse innlegg uten et snev av humor. Jeg spiller nemlig TW fremdeles fordi det er artig, ikke fordi jeg har et mindreverdighetskompleks IRL som jeg trenger å gjøre opp for in game.

Så, inntill du og andre lærer dere hva ironi og humor er, så synes jeg det er likegreit at dere ikke dummer dere offentlig. Du vet, det er bedre å se dum ut å holde munnen lukket, enn å åpne munnen og fjerne all tvil. ;)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ok... v2 ble faktisk mer lame en den var...
Omg.. Bare fordi AriCa har lyst å rakke ned på dere trenger dere ikke å merge, dere er jo 100(?) mill over alle andre på Odn ffs!

Lavmål Elite.. Lavmål..

v2 sux
 

DeletedUser

Guest
Ok... v2 ble faktisk mer lame en den var...
Omg.. Bare fordi AriCa har lyst å rakke ned på dere trenger dere ikke å merge, dere er jo 100(?) mill over alle andre på Odn ffs!

Lavmål Elite.. Lavmål..

v2 sux

Man får det ikke mer moro enn man lager selv. Det må være måten du spiller på, som gjør V2 kjedelig.
Jeg sender ut og mottar angrep i hyttipine, får hat-meldinger og blir hetset på forumet, samtidig som jeg har gode venner fra flere stammer. DET er tribalWARS, og det er sånn man får det gøy :)
Er da ikke gøy å bare se på en storkrig? Du må være med på den selv.

Med andre ord, skift spillestilen din.
 

DeletedUser

Guest
wtf?

Jeg skjønner f@en ikke hvorfor dere skal rakke ned på Elite hele tia?
Ok, de har hvert på topp lenge og da skaffer man seg såklart fiender, men dette er å gå litt for langt..!

Når AriCa medlemmer (samt. en del andre) kommer å sier at Elite masse merger o.l så blir jeg bare oppgitt!! Se hvem som har flest medlemmer..!
Mergen med LAW var en grei ting å gjøre selv om jeg ble skuffet selv... Men det var ingen familie stamme, gode allierte ja, men ikke i familie!

Jeg er ikke i noen av de stammene, men jeg har hatt grei innsikt i hva som skjer i LAW og man hører jo så mangt om Elite ;)

Kan dere ikke slutte å bare ta AriCa's parti fordi de ikke har hvert på 1. plass i flere mnd. ?!
 

DeletedUser

Guest
Endelig en som forstår.
Til dere AriCa folk som klager over mergen (Max,Point Osv..): Dere har jo fler medlemmer enn oss!
Eller er det slik at Elite gjør det på en feil måte? Forundrer meg virkelig ikke, dere kan pirke på alt mulig.
 

DeletedUser

Guest
Man får det ikke mer moro enn man lager selv. Det må være måten du spiller på, som gjør V2 kjedelig.
Jeg sender ut og mottar angrep i hyttipine, får hat-meldinger og blir hetset på forumet, samtidig som jeg har gode venner fra flere stammer. DET er tribalWARS, og det er sånn man får det gøy :)
Er da ikke gøy å bare se på en storkrig? Du må være med på den selv.

Med andre ord, skift spillestilen din.

HaHa Lux :)

Som de fleste vet slutta jeg å spille v2 for mange mnds siden (Burde da du vist ettersom vi var loverbois), januar elns ^^
Kontoen er bare for å holde meg opdatert.

Det som virkelig hadde evrt morsomt hadde vert v2 vs Elite
 

DeletedUser

Guest
HaHa Lux :)

Som de fleste vet slutta jeg å spille v2 for mange mnds siden (Burde da du vist ettersom vi var loverbois), januar elns ^^
Kontoen er bare for å holde meg opdatert.

Det som virkelig hadde evrt morsomt hadde vert v2 vs Elite

Vet, jeg er latterlig utdatert da det gjelder spillere under 3-2 mill :/
Nja, må jo kunne få slappe av nen dager også da. En slik krig ville ødelagt for mye av livet mitt :p
 

DeletedUser

Guest
.....

Det er jo det AriCa prøver å få til ;)
Elite har en del imot seg, men mange støtter dem, noen støtter dem også pga. LAW medlemmene som nå er der!

Og vær-så-snill og slutt å syt?!
Det blir(er?!) bare et møkka forum pga. all sytinga til spesielt AriCa og sikkert noen Elite, men der er faktsisk AriCa værst!
 

DeletedUser

Guest
Vet, jeg er latterlig utdatert da det gjelder spillere under 3-2 mill :/
Nja, må jo kunne få slappe av nen dager også da. En slik krig ville ødelagt for mye av livet mitt :p

Opdater deg på folk Som begynner på D å slutter på arkMoon da ;)
 

DeletedUser

Guest
Så lenge det er noen som ligger på første plass i samme hva spill så vil det ALLTID være noen som protesterer og misliker det... ganske enkelt fordi det er ett spill og alle vil bli nr.1.

Elite har ligget på første plass så lenge nå og det er bare naturlig at folk er lei av det, det ligger i vår natur å søke forandring nå å da...Det er også naturlig for enkelte å bli lei av spillet, og jeg tror begge stammene har opplevd hvilke skader og hemninger inaktivitet i stammen kan skape og det var helt klart ett bra strategiskt valg av Elite å ta in LAW sine medlemmer for dette er bare ett spill og som shanks sa så tar enkelte det litt for alvorlig og lar det gå utover sitt humør og til og med levemåte.

Hvorfor glitter/ Elite har gjort dette kan har flere årsaker.... forsøk på å knekke moralen til Arica, utvide sitt område, nytt blod i stammen,det faktum at de ganske enkelt følte det var på tide slå seg sammen etter en god stund med vellyket og godt samarbeid, alt etter hvordan du ser det, jeg håper og tror at Arica ikke blir veldig påvirket av dette, og det vil bli interessant å se hvordan ting utvikler seg nå som Elite har fått nok ett område de kan trygt hente støtte fra til fronten.
 

DeletedUser

Guest
Fuzz goes red

Når AriCa medlemmer (samt. en del andre) kommer å sier at Elite masse merger o.l så blir jeg bare oppgitt!! Se hvem som har flest medlemmer..!

Synes det blir dumt å snakke om medlemmer i en diskusjon om merge. Sure, AriCa har flere medlemmer enn Elite, men de fleste er invitert enkeltvis, ikke via at en stamme merget inn i de.

Kan dere ikke slutte å bare ta AriCa's parti fordi de ikke har hvert på 1. plass i flere mnd. ?!

Blir vel det samme om jeg sier "Kan dere ikke slutte å bare ta Elite's parti fordi de har hvert på 1. plass i flere mnd. ?!"?

Og nei, jeg er ikke i AriCa.
 

DeletedUser

Guest
Fuzz goes red



Og nei, jeg er ikke i AriCa.

Nei, men du har vært medlem av AriCA, og du har alltid tatt AriCa's parti, du hater meg (som alle andre aristokatter), og jeg ser på deg som en Elite-hater.
Så ikke kom hit å påstå at du er nøytral, om det var det du prøvde på.
 

DeletedUser

Guest
Nei, men du har vært medlem av AriCA, og du har alltid tatt AriCa's parti, du hater meg (som alle andre aristokatter), og jeg ser på deg som en Elite-hater.
Så ikke kom hit å påstå at du er nøytral, om det var det du prøvde på.

Som du kanskje ser var ikke posten rettet mot deg Luxury? Jeg hater deg ikke, har ingen meninger om deg tbh, du har alltid vært en Elitelakei, ikke en viktig person jeg bør følge med på. Respekt i å komme så langt på v2 uten å ha adlet noen barbarbyer though.

Har heller aldri altid tatt AriCa's parti, var en stund jeg var uenige i det de gjorde og forsvarte Elite, men det fikk vel ikke du med deg.

Påsto ikke at jeg var nøytral, men ettersom NikkoP utalte i posten sin at han ikke var i noen av stammene diskusjonen handler om kan vel jeg si det samme? ;)
 
Sist redigert av en moderator:
Topp