Elite og RoEm går i - ?

DeletedUser

Guest
On topic er jo at Elite og RoEm fortsatt er i minus :)
Og det øker! ;)
 

Legend of masters

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ja, greit. Takk for et utdypet svar. Jeg lar dette ligge nå, og takker deg for tiden din i verden 2.

Ser du, jeg er ikke så ille om du bare ikke setter ut piggene først ;)
Lykke til i verden 5 (og denne gangen mener jeg det) :)

Jo takk for det ;)
Personlig synes jeg startfasen av et spill er gøyest, og det er vel den største grunnen til at jeg begynner på v5. Alt for mye styr med så mye poeng :cool::cool: Men det er jo bare meg. Andre synes jo det er gøy å krige med mange byer og. Lettere å holde motivasjonen oppe liksom :) (i starten) Men jau... Nok om det..
 

DeletedUser

Guest
og der hender det mer nå ja..
Lord Ollis starte ny stamme????
 

DeletedUser

Guest
Grötarn den 30.01. klokken 23:00
Glitter er Elite, Glitter is no more. Pure fact.

Jeg har tatt KV for ekstremt mange her, og orker ikke mer. Det samme gjelder mange av oss i styret.

Problemet mitt og mange av det nye styret sitt er at dere er Glitters spillere, ikke våre. Personlig kjenner jeg halvparten av dere, max!
RIP Elite. Vi orker ikke mer. Beklager.


Jeg, solmåne, eazh, wynja (med ny konto muligens) og noen andre vil lage en ny stamme. Hva diplomatiet vil bli er jeg usikker på. Om dere er redde for at vi vil være små prostituerte og prøve å få IAP med Rome og Arica så kan jeg forsikre dere om at dette ikke er tilfelle. Hadde faktisk heller gnagd opp min egen høyre testikkel.

Så dett er dett. Elite is no more.


Vi alle hedrer Glitter for at hun holdt ut så vanvittig lenge under forholdene.

Vi vil invitere noen av dere, vi går for en kosestamme med powah og aktivitet og plenty av latskap så mange av dere vil ikke bli invitert. glitter har pratet med ROEM. Søk dit og dere vil bli tatt hånd om. Hvis dere føler at dere er relativt nærme vårt cluster og dere har noe å gjøre i Ninja tøser å gjøre så søk gjerne til oss.

Mvh Grötarn på vegne av hertugene i Elite
Hansemann/Grötarn på vegne av de 3 hertugene i Elite.


Oiisann :)
 

DeletedUser

Guest
jaja, men resten av medlemmmene går vel ikke alle til RoEm og NT ?
 

DeletedUser

Guest
Selv med bare en testikkel så kan han fremdeles produsere småversjoner av seg selv...
 

DeletedUser

Guest
Akuratt xD
"Kveldes beste vits" : D

[01:09:54] Shanks: jeg kjenner en som har fått 6 unger bare på en testikkel
[01:09:58] SL/Darko: :D
[01:10:10] Shanks: han mistet den ene som unge, når han klatret over et gjerde med piggtråd
 

DeletedUser

Guest
Jeg tror nok Lord Ollis er lurt av noen -for ingen blir med i hans stamme..og snart adles han vel opp av sine naboer -akkurat som han egentlig ville ?
 

DeletedUser

Guest
Jeg tror nok Lord Ollis er lurt av noen -for ingen blir med i hans stamme..og snart adles han vel opp av sine naboer -akkurat som han egentlig ville ?

Var bare noen "formaliteter" som måtte ordnes opp i først. Nå har det første nye medlemmet kommet inn.
 
Topp