Elite og RoEm går i - ?

DeletedUser

Guest
Nei, nei, nei Antonine... Skal du slette deler av et innlegg så bør du slette hele samtalen. Nå står den jo igjen rippet for poenger, og resultatet blir ikke bare usammenheng, men også direkte feil...

Jeg ville aldri ha skrevet innlegget om jeg ikke hadde fått brukt alle ordene jeg valgte å bruke.

Slett alt om du vil ha denne tråden på rett kjøl igjen. Jeg er nødt til å forsvare meg mot beskyldninger om juks, og jeg kommer til å slå i bordet med eksempler på hvor juks faktisk har blitt utført og spilleren som har utført dette har blitt tatt.
 

Legend of masters

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Men han var i Elite... Så han er iallefall ikke på de alliertes side... At dere kicker ham, forandrer ikke at han har mistet et stort antall byer de siste 18 døgna..

Hadde dere ikke kicke inaktive og ubrukelige spillere, så hadde dere hatt - 20 000 på TWstats, og ikke "bare" 8000...

Megafail.

Jeg slutta å spille fordi det var så *fjernet* kjedelig. En uke etter jeg hadde satt kontoen min på slett så fant jeg ut at accounten min var i Elite fremdeles, noe jeg ikke så noen grunn til å være. Så jeg forlot stammen. Vet ikke hvor lenge siden jeg var i Elite, men det begynner å bli en stund siden. Du må være ganske brainless hvis du ikke klarer å forstå at ingen spiller på den kontoen, så "han" er "ingen"...

Dessuten er det 2-3 uker siden jeg forlot? Spiller ikke noen rolle om jeg "var" i Elite. Fakta er at kontoen ikke er det.

Du failer som vanlig

Snakkes på v5!

Edit: Og nei.. Jeg gidder ikke diskutere med deg. Du har allerede tatt feil. Ingen grunn til å gjøre det igjen..
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Megafail.

Jeg slutta å spille fordi det var så j*vla kjedelig. En uke etter jeg hadde satt kontoen min på slett så fant jeg ut at accounten min var i Elite fremdeles, noe jeg ikke så noen grunn til å være. Så jeg forlot stammen. Vet ikke hvor lenge siden jeg var i Elite, men det begynner å bli en stund siden. Du må være ganske brainless hvis du ikke klarer å forstå at ingen spiller på den kontoen, så "han" er "ingen"...

Dessuten er det 2-3 uker siden jeg forlot? Spiller ikke noen rolle om jeg "var" i Elite. Fakta er at kontoen ikke er det.

Du failer som vanlig

Snakkes på v5!

Tilfeldigvis mistet du enormt med byer i den tiden du ble "lei".. Jaja, du kan skrive hva du vil som får deg til å sove på nettene ;)

Bra du oppklarte akkurat det med denne kontoen da.. Eieren ble tilfeldigvis "lei" akkurat i det den mistet mange byer... Uansett ser man eksempler på andre spillere som har blitt "lei" og "sluttet", men fremdeles kunne flytte litt på tropper og besvare mails.. Det er vel kanskje en Bot som du/dere har satt til å gjøre jobben da..?

Ja, huff hvor jeg failer..
 

Legend of masters

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Tilfeldigvis mistet du enormt med byer i den tiden du ble "lei".. Jaja, du kan skrive hva du vil som får deg til å sove på nettene ;)

Bra du oppklarte akkurat det med denne kontoen da.. Eieren ble tilfeldigvis "lei" akkurat i det den mistet mange byer... Uansett ser man eksempler på andre spillere som har blitt "lei" og "sluttet", men fremdeles kunne flytte litt på tropper og besvare mails.. Det er vel kanskje en Bot som du/dere har satt til å gjøre jobben da..?

Ja, huff hvor jeg failer..

Tror jeg har litt mer peiling enn deg angående min egen konto?

Jeg slutta da julepausen begynte.
Jeg satte kontoen på slett rett før nyttår. (jeg hadde mista èn by til da)

Så det du skriver om at jeg ble lei akkurat når kontoen mista mange byer er FEIL. Få det inn i nøtta.

Jeg satte ingen opp som kontovakt. Ingen andre kan passordet mitt. Så du failer der og. Ingen, jeg gjentar ingen har vært på min konto... Såfall må de ha hacka den...


Edit: får se om du klarer å få siste setning på den første posten min inn i nøtta da :)

Edit: Og nei.. Jeg gidder ikke diskutere med deg. Du har allerede tatt feil. Ingen grunn til å gjøre det igjen..
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Tror jeg har litt mer peiling enn deg angående min egen konto?
Jeg slutta da julepausen begynte.
Jeg satte kontoen på slett rett før nyttår. (jeg hadde mista èn by til da)

Så det du skriver om at jeg ble lei akkurat når kontoen mista mange byer er FEIL. Få det inn i nøtta.

Jeg satte ingen opp som kontovakt. Ingen andre kan passordet mitt. Så du failer der og. Ingen, jeg gjentar ingen har vært på min konto... Såfall må de ha hacka den...


Edit: får se om du klarer å få siste setning på den første posten min inn i nøtta da :)

Ja, seff har du mer peiling på din egen konto. Det var vel kanskje derfor du "sluttet" akkurat når du ble kraftig angrepet - du så at du ikke kunne stå av angrepene. Mulig du var inaktiv, men det er da tydelig å se at du gikk ut fra Elite etter at du allerede hadde mistet mange byer til dine fiender... Det er fakta, og du kan ikke krangle på datoen når du gikk ut fra Elite.

Jeg ønsker deg lykke til i verden 5, så kan du jo alltids "slutte" når du blir angrepet. Du klarer sikkert å finne på en dårlig unnskyldning da også.
 

DeletedUser

Guest
Huff, ser bare propaganda av Shanks82 hele tiden føler jeg :p Og du som skulle holde deg unna denne delen? Yeah right.
 

DeletedUser

Guest
Huff, ser bare propaganda av Shanks82 hele tiden føler jeg :p Og du som skulle holde deg unna denne delen? Yeah right.

Nei.. Mer en irritasjon over at samtlige fra Elite alltid mister byer siden de skal slutte eller har vært syk etc. Og AriCa angriper bare inaktive..

Jeg skulle likt å listet opp en liste over spillere som har gått "lei" eller som plutselig har "sluttet" etter at denne krigen begynte..

Elite har tatt en del fra AriCa også og jeg har ingen problemer med å erkjenne at disse spillerne har blitt slått... Men det er noe vi aldri vil få høre fra deler av Elite.. Mange har alltid en dårlig unnskyldning på lager.
 

andersmann

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Mulig du var inaktiv, men det er da tydelig å se at du gikk ut fra Elite etter at du allerede hadde mistet mange byer til dine fiender... Det er fakta, og du kan ikke krangle på datoen når du gikk ut fra Elite.

Les alt han skriver, Shanks.

Jeg slutta å spille fordi det var så *fjernet* kjedelig. En uke etter jeg hadde satt kontoen min på slett så fant jeg ut at accounten min var i Elite fremdeles, noe jeg ikke så noen grunn til å være.
Dessuten er det 2-3 uker siden jeg forlot? Spiller ikke noen rolle om jeg "var" i Elite. Fakta er at kontoen ikke er det.
 

DeletedUser

Guest
Ja har lest det. At han skriver det betyr ikke at det er sannheten. Men jeg skal ikke krangle på dette noe mer.. Han får komme med den unnskyldningen han vil, så får jeg si hva jeg mener og tror om saken.

Og jeg forholder meg bare til fakta i denne saken. Legends gikk faktisk ut av Elite etter at bl.a. AriCa hadde tatt en del byer... Så han var iallefall aktiv nok til å forlate Elite en måned etter at han hadde sluttet ;)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Eg konkluderer med at han slutta fordi han viste at alliansen snart ville høvle over han. Han ga seg rett og slett på det tidpunktet han kunne bli størst på V2. Han viste at "den massive fienden", Alliansen, aldri hadde stått nærmare dørstokken hans. Punktum.
 

Legend of masters

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Du har ikke peiling på hva du snakker om Shanks ;)
Det er ingen unskyldning. Det er Fakta

Benekter du fakta?

Jeg slutta før jeg ble angrepet. Fått det inn i den tette nøtta di nå?

Jeg slutta før jeg ble angrepet. Fått det inn i den tette nøtta di nå?

Hva med nå?
 

DeletedUser

Guest
Kva med å svare på mitt kloke, informative, avslørande innlegg då? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Hehe, så-så, ikke bli så sint Leggy.

Jeg sier bare at hvis du sluttet i jula, så er det litt rart at du gikk ut av Elite bare for noen dager siden, og etter at du hadde mistet byer til fiendene dine.
 

Legend of masters

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hadde jeg spilt aktivt fremdeles ville jeg nok ikke mista byer i det hele tatt. Spesielt fordi 90% av byene mine lå trygd i Elite sitt kluster.
 

DeletedUser

Guest
Det er mykje enklare å stikke av med halen mellom beina enn å risikere noko slikt ja. Iallfall dersom du er ein del av "Eliten" i Elite! :D
 

Legend of masters

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hehe, så-så, ikke bli så sint Leggy.

Jeg sier bare at hvis du sluttet i jula, så er det litt rart at du gikk ut av Elite bare for noen dager siden, og etter at du hadde mistet byer til fiendene dine.

Aighty. Skal være helt ærlig med deg nå, så får du tro hva du vil.


Den 18. desember fant jeg ut at jeg var lei. Det hadde nådd et slikt punkt at jeg knapt logga meg på daglig... Da bestemte jeg meg for å slutte. Jeg tenkte å la kontoen bli rød, så jeg satte den ikke på slett.

Tidlig på julaften mista jeg denne ène byen som var i K47 om folk må vite det, samt jeg hadde tog på en annen by som jeg bare stacka for fun og ikke mista. Grunnen til at jeg logga meg på kontoen på julaften var bare for å skjekke hvordan det gikk. (det er etter dette jeg mener at jeg ikke spilte på den, og derfor slutta jeg ikke på grunn av at jeg ble angrepet, for eksempel.

Etter 3 uker sjekka jeg på "gjestetilgang" hvordan det gikk med kontoen. Som forventet hadde jeg mista rundt 40? byer, men jeg spilte jo ikke på kontoen, så hva kan man forvente...? Jeg viste at det kom til å skje når den hadde rød prikk. Jeg var overasket over at kontoen ikke var blitt grå enda. Grunnen til dette var at premium hadde vært en uke mer enn jeg forventa. Jeg trodde at Elite skulle kicke kontoen for inaktivitet, noe de ikke gjorde. Derfor gikk jeg inn i 1 min for å forlate stammen.

Noe av grunnen til dette var at Elite kom til å få dårlig statistikk (og da kom vel dere til å rose dere opp i himmelen :p?), men også bare fordi at Elite ikke har bruk for en konto som ingen spiller på.

End of story.


Konklusjon og fakta:

Jeg slutta ikke på grunn av at jeg ble kraftig angrepet. Tvert imot :)
Jeg gikk inn den 15. Januar for å gå ut av stammen. Ingenting mer.

End of story.

Snakkes på v5 som sagt!

Btw. Et par dager siden jeg leava :p? 2 uker er mer korrekt ;)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Ja, greit. Takk for et utdypet svar. Jeg lar dette ligge nå, og takker deg for tiden din i verden 2.

Ser du, jeg er ikke så ille om du bare ikke setter ut piggene først ;)
Lykke til i verden 5 (og denne gangen mener jeg det) :)
 

DeletedUser

Guest
Det er mykje enklare å stikke av med halen mellom beina enn å risikere noko slikt ja. Iallfall dersom du er ein del av "Eliten" i Elite! :D

Du har alltid meningsløse innlegg. Hvis du ikke forstår hva jeg mener, så er dette et godt eksempel på et menigsløst innlegg, bare at du har innlegg som dette hele tiden :)

Kunne dere komme dere ontopic eller?
 
Topp