En liten godbit 2

DeletedUser

Guest
Når de først er i krig mot samme stamme som oss så ser jeg ikke logikken i å ikke sammarbeide med dem.

Samarbeidet er fremdeles midlertidig, kun n00bs går med på det, selvom de er i en krig mot samme stamme som dere. Det de gjør er vel å støtte dere? Eller har de tropper etter motgangen?
 

DeletedUser

Guest
Samarbeidet er fremdeles midlertidig, kun n00bs går med på det, selvom de er i en krig mot samme stamme som dere. Det de gjør er vel å støtte dere? Eller har de tropper etter motgangen?
Ingen kommentar. :D
 

DeletedUser

Guest
Samarbeidet er fremdeles midlertidig, kun n00bs går med på det, selvom de er i en krig mot samme stamme som dere. Det de gjør er vel å støtte dere? Eller har de tropper etter motgangen?

Aldri sett en øks fra den kanten ;)
Det lover bra. Kanskje noen kunne oppholde de litt? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Det jeg sier er at det er bedre å samkjøre angrep selvom det de skulle angripe med måtte være sverd og spyd.
 

DeletedUser

Guest
Vi har nå ikke sett så utrolig mye fra dere vi heller da, verken spyd, sverd eller øks. :eek:

Korrekt. Spionen har kanskje ikke fått med seg hvorfor? :)

Men i kveld ser dere vel noe? Ting skal snart rulle skikkelig nå. Både K44 og vi har fulle lagere ;)
 

DeletedUser

Guest
Korrekt. Spionen har kanskje ikke fått med seg hvorfor? :)

Men i kveld ser dere vel noe? Ting skal snart rulle skikkelig nå. Både K44 og vi har fulle lagere ;)

er det nå vi skal skjelve i buksene? :eek:


men du noffe er ikke så flink til å juge.... leeetagoo i din stamme som mista sine byer kan jeg ikke akkurat si har gitt seg, han har jo nødrop i forumet akkurat nå, der han hyler om at han må forsvare seg i mot ett adelstog med angresptropper ;) velfyltte byer du ;)
 

DeletedUser

Guest
er det nå vi skal skjelve i buksene? :eek:


men du noffe er ikke så flink til å juge.... leeetagoo i din stamme som mista sine byer kan jeg ikke akkurat si har gitt seg, han har jo nødrop i forumet akkurat nå, der han hyler om at han må forsvare seg i mot ett adelstog med angresptropper ;) velfyltte byer du ;)

Næmen. BoD sjefen jo? lol..
Tror ikke du skal bedøme US etter han. Ellers bør dere nå være raske med å fylle opp støtte hos labbe og deg ;)
 

DeletedUser

Guest
Men Noffe da... Du kunne da ha funnet på en litt mer original overskrift:)
 

DeletedUser

Guest
For det første:
Nofjon og gjengen har ikke hvert fantasifulle før heller, hvem glemmer vel "BoS informerer" trådene?

For det andre:
Jugenissen, er du tilfreds med å være i en slik midlertidig allianse med BBN?

For det tredje:
Denne skriftypen er bare noe jeg prøver meg på, som jeg kanskje etterhvert vil begynne å bruke. Har du noe i mot den kan du bare si i fra, så skal jeg nok gi meg med den;)
 
Reaksjonspoeng
3
For det første:
Nofjon og gjengen har ikke hvert fantasifulle før heller, hvem glemmer vel "BoS informerer" trådene?

For det andre:
Jugenissen, er du tilfreds med å være i en slik midlertidig allianse med BBN?

For det tredje:
Denne skriftypen er bare noe jeg prøver meg på, som jeg kanskje etterhvert vil begynne å bruke. Har du noe i mot den kan du bare si i fra, så skal jeg nok gi meg med den;)

Hvis du fortsetter å bruke den havner du på ignore-listen min-.-
 

DeletedUser

Guest
For det første:
Nofjon og gjengen har ikke hvert fantasifulle før heller, hvem glemmer vel "BoS informerer" trådene?

For det andre:
Jugenissen, er du tilfreds med å være i en slik midlertidig allianse med BBN?

alle allianser er midlertidig ;) og i følge nofjon er vi jo gone innen kort tid :eek:

For det tredje:
Denne skriftypen er bare noe jeg prøver meg på, som jeg kanskje etterhvert vil begynne å bruke. Har du noe i mot den kan du bare si i fra, så skal jeg nok gi meg med den;)

bare bruk denne skriftypen du, så er vi sikker på at vi får med oss hva du skriver :cool: "ref alderen til nofjon"
 
Topp