En liten godbit! :)

DeletedUser

Guest
Jepp. Særlig siden han for kort stund siden ble kicket for å være en lavmålspiller? haha. Vi tok han inn igjen da siden han gråt sånn.
Ass whoop i vei ;)

Du farer med Bull igjen... Sant det, dere tenker bare poeng:p
 

DeletedUser

Guest
Nei, det er faktisk sant

Tribalwars-spiller Profil: guan (tribe changes)
Gammel stamme Ny stamme Dato/Tid Poeng
Ingen {E} 18th January 2009 - 22:00:01 270
{E} BoS 27th January 2009 - 13:00:02 526
BoS Ingen 21st February 2009 - 04:00:01 1,943
Ingen BoS 02nd March 2009 - 19:00:01 1,840
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
aaah... Fra den tiden hvor kontoen var innaktiv, og ikke godt brukt.
 

DeletedUser

Guest
Uansett avslørte han seg i filmen med koordinatene, det var der Nofjon så og lata som han var allmektig
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Nofjon; Jeg utleverte viktig info til Jin, FortNox og Raven før jeg stakk. Ivertfall Jin, det mest viktige. Men siden det ikke skjedde så mye på forumet, og det var så stygt å se på, kunne jeg ikke sitte der lenger og se på. Derfor laget jeg en kort filmsnutt der jeg sa takk for meg, og min tid i stammen din. Fikk fikset slideshowet, mens Dark tok seg av slutten på filmen (Bildet, orker ikke styre med det:p). Be happy, bare 4-5 stk igjenn i stammen din nå :). Og ja, Guan var kontoen. Ikke vanskelig å finne ut når jeg postett på forumet deres før jeg stakk ut. Men bare sånn at alle viste hvem jeg var. Flott avsluttning da :). Skal starte å ta byer snart! Fikk bygd opp mye rart mens jeg var i BoS ser du ;)

~Kenn~
 

DeletedUser

Guest
Nofjon; Jeg utleverte viktig info til Jin, FortNox og Raven før jeg stakk. Ivertfall Jin, det mest viktige. Men siden det ikke skjedde så mye på forumet, og det var så stygt å se på, kunne jeg ikke sitte der lenger og se på. Derfor laget jeg en kort filmsnutt der jeg sa takk for meg, og min tid i stammen din. Fikk fikset slideshowet, mens Dark tok seg av slutten på filmen (Bildet, orker ikke styre med det:p). Be happy, bare 4-5 stk igjenn i stammen din nå :). Og ja, Guan var kontoen. Ikke vanskelig å finne ut når jeg postett på forumet deres før jeg stakk ut. Men bare sånn at alle viste hvem jeg var. Flott avsluttning da :). Skal starte å ta byer snart! Fikk bygd opp mye rart mens jeg var i BoS ser du ;)

~Kenn~

Nope. Du fikk jo kick for ikke å ha bygget opp noe som helst i byene dine, men fikk sutret deg inn igjen. :)
En annen ting. Vi har ikke noe viktig å vise frem på den delen av forumet du hadde tilgang til, men dere syntes kanskje det selv? haha..
En annen ting til info: Vi blåser langt i on det hadde vært 10 spioner i stammen. Jeg har hatt dette i samtlige stammer siden tidenes morgen, og har lært oss å utnytte dette. Lykke til. ;)
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Kick? Det må ha vert før en av deres medlemmer ga kontoen til meg :). Og ja, blandt annet støtte på ulike fronter. Menmen. Tro hva du vil, jeg gir egentlig blaffen ;). Fikk røvet til mye informasjon som ble brukt.
 

DeletedUser

Guest
Hyggelig at du er fornøyd.
Nå vinner dere nok krigen skal du se. :rolleyes:
 
Reaksjonspoeng
3
Jg begynner å bli litt lei av at folk skal skryte av at de har spioner i forskjellige stammer. Å legge ut et slideshow med absolutt no points på off. forum er bare meningsløst og dumt. Jeg vet ikke hva dere prøver å bevise med det, og dere har sikkert en plan, men inntil det synes jeg bare det er patetisk.

My opinion.
 

DeletedUser

Guest
Jg begynner å bli litt lei av at folk skal skryte av at de har spioner i forskjellige stammer. Å legge ut et slideshow med absolutt no points på off. forum er bare meningsløst og dumt. Jeg vet ikke hva dere prøver å bevise med det, og dere har sikkert en plan, men inntil det synes jeg bare det er patetisk.

My opinion.

Gledesdreper:p Må da få ha det litt gøy. Synes bare det er rettferdig å trekke spionen ut også, så blir det litt mer rettferdig.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Forsk, fikk du ikke nok juling av meg på V2? :rolleyes:

Jeg skryter ikke, jeg viser og avslører. For at du ikke skal missforstå; Når jeg la ut filmen, viste jeg hvordan BoS var oppbygd angående forum. Ja, dem har hidden forums også rekner jeg med, men det var noe jeg ikke hadde tilgang til. Og så avslører meg som spion, og det er 2 grunner til.

1) BoS er den dårligste stammen jeg har vert i på lenge, suger bigtime (i mine øyner seff). Å tvinge folk til litt av hvert har jeg aldri vert noen tilhenger av, og det kommer nok aldri til å funke. Liker stammer som er litt løsere, og at stammemedlemmene har litt flere strenger dem kan spille på.

2) Nå er jeg så lei av å se på at dere kvekker om alt mulig, og ja, dere kommer ingen veg. Var altfor mange newbies i stammen som ikke hadde peil på noe som helst. Har vert n00b selv ja, men på denne verdnen gidder jeg ikke game eller hjelpe dem. Kanskje en sjelden gang, men ikke ofte ivertfall. Bedre å rimme dem. Så nå har jeg mange nye targets å ta av :).

Happy hunting BoS!

~Kenn~
 
Reaksjonspoeng
3
Problemet var at det eneste de ikke spessielt megainteresserte fikk ut av den ekstremt kjedelige og mikroskopiske(jeg klarte ikke å se en eneste overskrift. Kanskje jeg trenger lesebriller) filmen var at Yakuza hadde/har tilgang til BoS sitt forum. Og om alle skulle "vist" forumet til alle stammene de hadde tilgang til, hadde ikke dette forumet sett ut. Jeg er bare glad det ikke er flere som følger dette eksempelet jeg:eek:
 

DeletedUser

Guest
Jg begynner å bli litt lei av at folk skal skryte av at de har spioner i forskjellige stammer. Å legge ut et slideshow med absolutt no points på off. forum er bare meningsløst og dumt. Jeg vet ikke hva dere prøver å bevise med det, og dere har sikkert en plan, men inntil det synes jeg bare det er patetisk.

My opinion.

jeg har en spion som er hertug i rebels :)
 
Topp