En ''to-do'' liste..

Sindle

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Her er forslaget:

Hva i huleste er en ''to-do''liste ?

En to do liste er en liste over ting du kan/må gjøre i en stamme (som lederene kan skifte kriteriene på) der du kan krysse av ettersom du gjør ting... FOR EKSEMPEL:


* Send 10 fakes på den spilleren.
* Lag 15 adelsmenn.
* Send 20 nukes mot denne byen (666|666)


Når du da har sendt 10 fakes på ''den spilleren'', så kan du da krysse av for det. Andre i din stamme kan ikke se hva du har kryssa av, men lederene kan det.


Dette kan være veldig nyttig under angrepsoperasjoner og under kriger.


Støttes:
icon14.gif

Støttes ikke:
icon13.gif
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Slik som du har satt det opp så kan man jo igrunn bare trykke av på listen uten å gjøre det....

Men jeg er hovedsaklig imot forslaget fordi det gjør litt med måten man spiller på, og jeg er ikke så opptatt av at ledere skal få flere midler til å kontrollere sine medlemmer i hva dem gjør og ikke gjør. Jeg synes heller det er opp til lederene å klare å finne medlemmer som er villige til å gjøre dette, og motivere dem på nytt over lengre tid.

Dessuten så var ingen av variantene dine noe som jeg bruker i min egen spillestil.

Det jeg derimot tror hadde funket er vel å lage en slik liste på ditt eget stammeforum og få folk til å krysse av på en tråd der... Det kan være veldig engasjerende om det blir gjort rett.
 

Sindle

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Slik som du har satt det opp så kan man jo igrunn bare trykke av på listen uten å gjøre det....

Men jeg er hovedsaklig imot forslaget fordi det gjør litt med måten man spiller på, og jeg er ikke så opptatt av at ledere skal få flere midler til å kontrollere sine medlemmer i hva dem gjør og ikke gjør. Jeg synes heller det er opp til lederene å klare å finne medlemmer som er villige til å gjøre dette, og motivere dem på nytt over lengre tid.

Dessuten så var ingen av variantene dine noe som jeg bruker i min egen spillestil.

Det jeg derimot tror hadde funket er vel å lage en slik liste på ditt eget stammeforum og få folk til å krysse av på en tråd der... Det kan være veldig engasjerende om det blir gjort rett.

Jo, men det er jo ingen annen måte å gjøre det på. Lista kan jo ikke krysse seg selv heller. Det spørs jo også hvor inntresert spilleren som krysser av er, om den spilleren gjør som lista tilsier.

Jeg bruker ikke selv noen ''kryssav''lister. Jeg bare tar ting som dem kommer. Men alikevel, det hadde jo vært en grei ting å ha. Kanskje som innebygd prem funksjon ? Eller hva tror du om det ? Ved siden av merknader ett eller annet sted.



Jeg er glad for att du nevnte forumet. Det kunne ta eventuelt vært en egen funksjon innen forumet som gjorde at man kunne utforme kryssavlister for hver spiller der spilleren kan lage egne kriterier.


Og til dere andre, det hadde vært fint om dere kom med begrunnelser for hvorfor dere ikke synes forslaget var bra...
 

DeletedUser

Guest
Enig med Gunnar - jeg ser ikke helt nytten med det her.

Støttes ikke (orker ikke å finne ut hvordan man lager enn sånn smiley).
 

DeletedUser

Guest
Men jeg er hovedsaklig imot forslaget fordi det gjør litt med måten man spiller på, og jeg er ikke så opptatt av at ledere skal få flere midler til å kontrollere sine medlemmer i hva dem gjør og ikke gjør

icon14.gif
til Are

icon13.gif
til forslaget
 

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Dette er for dumt... Kan du heller ikke bare forseslå at hertugene får styre kontoene til medlemene?

icon13.gif
 

DeletedUser

Guest
støttes ikke.

Men gjør som Kvænangen sier og send forslaget inn til KingsAge eller Travian. ^^
 
Topp