En verden i krig?

DeletedUser

Guest
Ok, det høres ut som du/dere er syykt stolte for hva dere gjør.
Vi gjør ditt mens dere gjør datt.

Dere er omringet med gode byer som n00bs eier, hvorfor skulle dere da ta gråbyer?

Vi derimot er omringet av gråbyer, skal vi da ikke gjøre det som er best for oss?


Men dersom noen i vår stamme adler en gråby som er farm til en annen spiller, blir det da trøbbel for den spilleren.

Jeg respekterer hva dere gjør i TWR, men det ser ut som noen har problemer med hva vi gjør.

Have fun.

Hehehe, er jo litt merkelig at alle dere har vervet de siste to månedene BARE har tatt gråbyer, da :) Dere blir jo nesten like galne som horestammene betas og baø (og fenix ved en del tilfeller), og det vil vi vel ikke ha noe av..?:p
 

McDreamy

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hehehe, er jo litt merkelig at alle dere har vervet de siste to månedene BARE har tatt gråbyer, da :) Dere blir jo nesten like galne som horestammene betas og baø (og fenix ved en del tilfeller), og det vil vi vel ikke ha noe av..?:p

Du kan ærligtalt ikke kalle andre stammer for Horestammer, det blir helt feil.
Mr. Wise.
 

DeletedUser

Guest
Vis der e en Hore stamme her så e det oss...

Me tar horer foran poeng :D
 

DeletedUser

Guest
Side 1: Core

Side 2: BaØ =D= SNB BETAS

Timeframe: Siste 48 timer

total erobringer:

Side 1: 44
Side 2: 112
Forskjell: 68

image.php


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 4
Side 2: 7
Forskjell: 3

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 356,973
Side 2: 821,775
Forskjell: 464,802

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 29,248
Side 2: 53,825
Forskjell: 24,577

image.php
 

Skinny

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Vi er litt treige dessverre, alt rompesnakket på forumet har en tendens til å sette adlingsplaner til side.

Og at noen faktisk fant på kallenavnet "fagger".. Gratulerer, det er virkelig bunnen av bøtta.
 

DeletedUser

Guest
Vi er litt treige dessverre, alt rompesnakket på forumet har en tendens til å sette adlingsplaner til side.

Og at noen faktisk fant på kallenavnet "fagger".. Gratulerer, det er virkelig bunnen av bøtta.

Det er nok meg du hinter til Skinnyboy! :D
Bunnen av bøtta? Pfft.. Syntes det passa bra til herr Dagger jeg. Om han ikke tåler det så bør han ha seg ut av dette spillet fort som F... Velkommen til internettet i det herrens år 2008.
 
Topp