En Yakuza erklæring

DeletedUser

Guest
Jeg gleder meg til å se disse målingene av adlet av hverandre når US faktisk setter igang med sine handlinger :)

Med dyktige ledere og aktive spillere kan dette bli veldig morsomt ^^:D
 

DeletedUser

Guest
Jeg gleder meg til å se disse målingene av adlet av hverandre når US faktisk setter igang med sine handlinger :)

Med dyktige ledere og aktive spillere kan dette bli veldig morsomt ^^:D

Sette igang?

Di burde vel sette igang med en gang
 

DeletedUser

Guest
Nei det er ikke korrekt.
Vi beklager ventetiden, men dette skyldes kun det faktum at vi ville ha på plass siste del av organiseringen og planning. Det begynner å komme seg nå, så la for all del støtten stå... :)
 

brennstrøm

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
*sniff* *sniff*

- skrytlukt, steng tråden..

Dere har jo netopp stått og skrøtet over at dere aldri kommer til og gi dere, om det stemmer vil tiden vise, men det er iaf skryt !
Men med en gang noen av US åpner munnen og "skryter", så er det bare og stenge tråden ?
Blir så provosert hver gang jeg hører dere .
Noffe's post kan ikke tolkes som skryt en gang .
 

DeletedUser

Guest
Din post derimot kan tolkes som bæsj.

Med saklig hilsen fra Kongen av verden 3
 

DeletedUser

Guest
Dere har jo netopp stått og skrøtet over at dere aldri kommer til og gi dere, om det stemmer vil tiden vise, men det er iaf skryt !
Men med en gang noen av US åpner munnen og "skryter", så er det bare og stenge tråden ?
Blir så provosert hver gang jeg hører dere .
Noffe's post kan ikke tolkes som skryt en gang .

Var jo bare på gøy da.. Opp med humøret :) Dessuten skryter vi ikke. Dette er sant! Så jeg foreslår at dere setter igang med det Haikuet!!
 

DeletedUser

Guest
Et Haikudikt er jo et dikt som består av tre vers og 17 stavelser og som er konsentrert om øyeblikket og forestiller et slags bilde satt sammen av ord. Hvordan kan man skrive et haikudikt om det?
 

DeletedUser

Guest
Et Haikudikt er jo et dikt som består av tre vers og 17 stavelser og som er konsentrert om øyeblikket og forestiller et slags bilde satt sammen av ord. Hvordan kan man skrive et haikudikt om det?

Veit ikke, det er det som er utfordringen her.. Er egentlig ikke så intresert i at de klarer det! Det hadde faktisk vært skikkelig nedtur..
 

DeletedUser

Guest
Nå falt jeg ut, men om lofotlam kunne dra det første verset? ;)
 

DeletedUser

Guest
Her er et lite eksempel fra meg


Vond er den inderlig smerte

fra Yakuzas smertende ord

som stikker og river i sinn.

Eneste utvei Reis tenkte:

skal jeg? -

strekke meg mot knappen,

Kalt Restart!


Nå får de ikke mer hjelp, for da klarer de det!
 
Sist redigert av en moderator:

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Reisverket har skrevet det fineste haikudiktet i mars, mener Dagbladets jury. Slik lyder det:

berre eit steinkast unna
bur naboane
med dei rare namna

sakte oppover rankingen
allierte på veg mot sola
tek ei pause halvvegs
 

DeletedUser

Guest
Her er et lite eksempel fra meg


Vond er den inderlig smerte

fra Yakuzas smertende ord

som stikker og river i sinn.

Eneste utvei Reis tenkte:

skal jeg? -

strekke meg mot knappen,

Kalt Restart!


Nå får de ikke mer hjelp, for da klarer de det!

Det er jo for langt. Jeg tror ikke at læreboka mi i norsk har feil.

Haikudikt - Japansk diktform som består av 17 stavelser og 3 linjer, og er ofte i tilknytning til natur og årstider.
 
Topp