Endelig er ferien over!

DeletedUser

Guest
Ser ut som om Yakuza har en opp-periode, men hvor lenge kan de holde det gående? :eek: Ikke at jeg tviler noe særlig på at de vinner denne krigen, men det ser ut som om de går eksplosivt ut med én gang, og før eller senere må de lade opp :p
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Nå som vi fikk en (+ en ekstra) koordinator til å ta jobben så måtte vi jo prøve og gjøre det litt ordentlig. Litt slækk jobbing fra min side, men fikk med tidenes koordinator, så nå får det bli ordentlig kriging ;)
 

EliteWolf

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Flott
Gleder meg skikkelig til å se litt mer aksjon, for regner med dere kjører hardt nå ihvertfall 1 uke fremover denne gangen, eller hva? ;)
Du ligger jo et stykke unna Kvæna, men jeg hadde forventa mange flere angrep fra deg tbh.
 

DeletedUser

Guest
war update

Side 1:
Tribes: UNI, UNI-XP
Side 2:
Tribes: Yakuza

Timeframe: For alltid

total erobringer:

Side 1: 15,741
Side 2: 6,719
Forskjell: 9,022

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 260
Side 2: 584
Forskjell: 324

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 123,233,844
Side 2: 57,983,861
Forskjell: 65,249,983

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 2,428,252
Side 2: 5,409,549
Forskjell: 2,981,297

chart
 

DeletedUser

Guest
Flott
Gleder meg skikkelig til å se litt mer aksjon, for regner med dere kjører hardt nå ihvertfall 1 uke fremover denne gangen, eller hva? ;)
Du ligger jo et stykke unna Kvæna, men jeg hadde forventa mange flere angrep fra deg tbh.

Adle deg bort da ;)
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Flott
Gleder meg skikkelig til å se litt mer aksjon, for regner med dere kjører hardt nå ihvertfall 1 uke fremover denne gangen, eller hva? ;)
Du ligger jo et stykke unna Kvæna, men jeg hadde forventa mange flere angrep fra deg tbh.

Jeg har sendt deg de nukene jeg hadde til overs der i det området.
Nuker flere stammer og spillere, så alle får sin del av kaka. Men dette er ikke det siste du får se fra meg ;) Mulig du ikke vet, men jeg elsker å spille via KV mer enn noe annet.
Fikk jo redda Sniper da han fant ut at han ikke hadde tid å spille :)
 

EliteWolf

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Hehe, det er jo koselig, alltids hyggelig å få en gammel stamme frende på besøk, og skal sørge for du kommer til dekka bord et par steder :)
Joda, er vel du som har lekt deg litt via Shakira, og Sniper før eller? :p


PS:
Lite skryte innlegg...
*Eheeem..*
"Så var K34 nok en gang under kontroll av EliteWolf. Men denne gangen er ham i Yakuza :cool: "
 

DeletedUser

Guest
Nå som vi fikk en (+ en ekstra) koordinator til å ta jobben så måtte vi jo prøve og gjøre det litt ordentlig. Litt slækk jobbing fra min side, men fikk med tidenes koordinator, så nå får det bli ordentlig kriging ;)


Må bare si de er inn for litt av en overraskelse:D
Det har kanskje vært litt slækt ei stund nå , men det er som de sier : Det er alltid stille føre stormen er det ikke???:p

Kvæna du gjør en alle tiders jobb og har vel vist mer tolmodighet enn noen anna spiller.
Så ikke ta den stille perioden så tungt , nå kommer vi til å gi de noe de seeent vil glemme!:D:D:D
 

EliteWolf

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Dæven, skal si jeg fikk litt hjerte klapp når jeg logga inn å så 500 inc, wuhu!
Dere liker virkelig å ødelegge dagene mine som jeg har fri fra dama på, og kan slappe av med en spill!!! Ble litt leimeg jeg :p

Frister jo bare å gi bort byene, så jeg slipper å bygge dem opp igjen etter detta -.-'
Uff, skal si det har blitt nerder av dere i UNI også *Thumbs up!* :)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
som jeg sa kan hende du blir overrasket ja....
Jeg har INGEN planer om å være den som gir meg så du får slite med meg ei litta stund skal du se :p

Huff og huff også ødelege sånn a gitt , nå ble jeg virkelig lei meg du:rolleyes:
Håper du har god tid fremover da ;)

Mvh.
Wrob
 

DeletedUser

Guest
Da må det gjøres vettu ;)

Folk starter å våkne hos oss nå så da er det bare å kjøre på til det ikke er mer å kjøre med :p
 

EliteWolf

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
som jeg sa kan hende du blir overrasket ja....
Jeg har INGEN planer om å være den som gir meg så du får slite med meg ei litta stund skal du se :p

Huff og huff også ødelege sånn a gitt , nå ble jeg virkelig lei meg du:rolleyes:
Håper du har god tid fremover da ;)

Mvh.
Wrob

Uff, og huff ... Slem du er

er vel tydeligvis du som er den nye korrdinatoren i UNI unge frøken? ;)
Og det må jeg si, dere gjør det bra, svært bra, men klarer dere å pushe på mer? Og på andre også kanskje? Eller er dette alt dere har? :rolleyes:


Foresten, veldig fint du føler med meg, godt å høre noen har sympati til å bli leiseg også ovenfor andre på dette spillet ^^
Og joda, skal få ordna meg litt tid, har egentlig ikke no til sånn lek :cool:
 

DeletedUser

Guest
Uff, og huff ... Slem du er

er vel tydeligvis du som er den nye korrdinatoren i UNI unge frøken? ;)
Og det må jeg si, dere gjør det bra, svært bra, men klarer dere å pushe på mer? Og på andre også kanskje? Eller er dette alt dere har? :rolleyes:


Foresten, veldig fint du føler med meg, godt å høre noen har sympati til å bli leiseg også ovenfor andre på dette spillet ^^
Og joda, skal få ordna meg litt tid, har egentlig ikke no til sånn lek :cool:


Ja jeg er den nye kordinatoren som de har:p
Også unge frøken da , det er lengesiden noen har sagt hehehe , men takk;)
Hva anngår andre burde vel du også se at dere taper flere byer for hver dag som går nå :D
Og jeg er da langt fra ferdig enda.

Ikke alle som er med på lasset enda , men når det skjer vil dere merke det og mer til det er et løfte fra meg!!!


Sitat:
Er da i k66 men nukes er nukes

Det er det og jeg skal da få brukt deg litt og!
Som jeg sa send en pm til kvæna så får vi se på saken hehehe .
 
Topp