Epicki gratulerer RTS

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Satser en Femmer på at nå dra RTS i fra å knæser hele v6.

Grattis virkelig fortjent ledelse
 

Alexi lalas

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Da har vi i EPICKI ikke tatt inn noen særlig til "fiender" heller da. Så det er jo kult.

Sant det. For dere hadde aldri angrepet meg (the mad professor) eller soulhunter før vi joina.. så da er vi nede i 5. var vel en annen fra stammen vår på 4 som oxo joinet var det vel ikke? husker .... meg ikke navnet her nå. så da er vi nede i 4. noen andre vi kan trekke fra el ?

Alexi
 

DeletedUser

Guest
Men så va jo ikke Oxcyder i NATO lengre når han kom inn da og siden vi ikke hadde angrepe han før så kan man ikke riktig kalle han en
"fiende":rolleyes:

Spiller ikke på V6, men fått med meg såpass. Var det ikke han som stiftet NATO, da? Hovedfiende nr en er vel lederen...? Så man kan godt kalle ham en fiende. ;)
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Herreminhatt. Gidder ikke synke ned til deres sutrenivå.

Tråden var sarkasme i forhold til rekrutteringen deres, hvem dere rekrutterer er uinteressant. Dere er 39 spillere, vi 25.
Dere rekrutterte 1/9 del av hele poengsummen deres på 2 spillere, og dere leder med 130K.
 

DeletedUser

Guest
Hvem vi rekrutterer og ikke rekrutterer er vel våres sak og ikke epicki's? Greit nok at dere lager en sarkastisk tråd om hvordan vi tok 1.plassen, men hvis de ikke hadde funnet en annen stamme så hadde de blitt adlet ned sakte men sikkert. Vi velger å gi de en ny sjanse etter som begge to er dyktige spillere som vil styrke RTS.

Vi er langt i fra en elitestamme, men vi drømmer om å bli det en dag og skal jobbe hardt mot å bli det en dag.

@hansemann, hvem er det egentlig som sutrer her? Det jeg kan se er en topic som består av sutring fra først til siste ord og flere epicki medlemmer som rakker ned på rekrutteringen til RTS. Jeg gir en god faen i om vi er 39 og dere 26. Hvis det viser seg at vi med våre 39 spillere klarer å slå dere så er jeg storfornøyd og ser på det som en like stor seier som om vi hadde vært 26 mot 26!
 

DeletedUser

Guest
Je, eg og lurte litt på kven det var som sutra. Min teori er at det var veldig mange som sutra rett før hanse posta, men så sletta dei postane etterpå! Sleipt!!! Evt så er det berre hanse som byrjar å bli prega av sin høge alder. Det er jo ikkje så lett å henge med på kven som er i kva stamme, spesielt ikkje når vi har vore så flinke å rekruttere :eek:
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
hehe :p

Nei tanken var at vi fikk så mye pepper fordi vi rekrutterte noen få spillere. Nå er vi en samlet gjeng på 25 spillere.

RTS er 39 spillere nå men ingen kommenterer noe som helst :p

Det jeg syns var så teit.
Og en post av Johan baki her som jeg reagerte på. Men ser på dexter og gidder ikke finne den fram. Så det så!

Så da er den oppklart!!!
 

DeletedUser

Guest
Som du whiner da Hanse. Djeez! Det er bare ett spill, la de holde på med sitt, så gjør vi vårt. ;) Hvem bryr seg om hva folk sier. :)
 
Reaksjonspoeng
3
Nå har ikke jeg inside info om akkurat dette, men etter det jeg har hørt så skal ikke EPICKI rope så altfor høyt om at noen rekruterer kontoer fra stammer de har kriget med.

Hvor mange medlemmer hver stamme har derimot. Det ka de skrike littegrann om.
 
Sist redigert:

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Nå har ikke jeg inside info om akkurat dette, men etter det jeg har hørt så skal ikke EPICKI rope så altfor høyt om at noen rekruterer kontoer fra stammer de har kriget med.

Hvor mange medlemmer hver stamme har derimot. Det ka de skrike littegrann om.

Om EPICKI velger å kjøre med 25 medlemmer og andre stammer 40, så er det fritt valg.
Ingen av dem som har noen grunn til å skrike på det grunlaget likevel :p
men det gir derimot mer respekt å slå stammer med 40 når man bare er 25, enn om det er motsatt ;)
 

Alexi lalas

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Får se hvor lenge dere er på toppen da...

Side 1:
Tribes: ~RTS~
Side 2:
Tribes: EPICKI

Timeframe: Siste måned

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 9
Side 2: 26
Forskjell: 17

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 3,568,872
Side 2: 2,993,089
Forskjell: 575,783

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 79,540
Side 2: 212,726
Forskjell: 133,186

chart



La ved den som er for siste mnd, tar man for alltid blir det nøyaktig det samme. kan jo legge frem en for forrige uke oxo for morroskyld.

Side 1:
Tribes: ~RTS~
Side 2:
Tribes: EPICKI

Timeframe: Forrige uke

total erobringer:

Side 1: 102
Side 2: 101
Forskjell: 1

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 7
Side 2: 18
Forskjell: 11

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 566,397
Side 2: 680,540
Forskjell: 114,143

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 66,439
Side 2: 152,185
Forskjell: 85,746


endel a byene el mange a dem som dere har tatt fra oss, er vel readlinger vil jeg tro....rett meg hvis jeg tar feil, for jeg har ikk sjekket stats
 

Alexi lalas

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Her er siste 48 timer. oxo just4fun..

Side 1:
Tribes: ~RTS~
Side 2:
Tribes: EPICKI

Timeframe: Siste 48 timer

total erobringer:

Side 1: 27
Side 2: 19
Forskjell: 8

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 3
Side 2: 7
Forskjell: 4

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 110,273
Side 2: 148,134
Forskjell: 37,861

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 28,607
Side 2: 65,861
Forskjell: 37,254

chart
 

Alexi lalas

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
og siden jeg er så godt igang med å spamme ned off.forumet så kan jeg jo legge ut for de siste 24 timene oxo :)

Side 1:
Tribes: ~RTS~
Side 2:
Tribes: EPICKI

Timeframe: Siste 24 timer

total erobringer:

Side 1: 11
Side 2: 7
Forskjell: 4

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 0
Side 2: 3
Forskjell: 3

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 35,643
Side 2: 47,751
Forskjell: 12,108

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 0
Side 2: 26,793
Forskjell: 26,793

chart
 
Sist redigert av en moderator:

Oxcyder

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Nei..... Flyktning er riktig ordet.


Nå er vel ikke du den spilleren som bør skrive først om flykningstatuser og stemple andre spillere som flykinger.
Du kan veldig fort fremstå som både eplekjekk og ignorant.
Det er tross alt din forrige stammeleder du så sårt har behov for å rakke litt ned på.
Den samme stammelederen som tok deg under sin "vinge" og gav deg beskyttelse gjennom NATO fra å bli adlet vekk av Epicki.
Jeg har aldri gjort annet enn å støtte deg Kristin.
Så skal det også nevnes at du var den første spilleren som stakk fra NATO med en gang vi mista #1.
Det kan stilles spørsmål om du eier lojalitet.
Makan til oppførsel.
 

Alexi lalas

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Syntes du angriper folk veldig lett Oxcyder.. ref den pm du sendte til meg for 2 dager siden. Dette er et spill, og man har det morsomt har man ikke;) ?

Jeg ser for meg at du satt å ristet når du skrev den pm som svar til det jeg skrev til deg :p
 
Topp