EPICKI vs V6

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
NATO er konge, ingen andre stammer adler fiender, bare NATO. NATO "masserekrutterte" seg til rank 1 fra starten, gratulerer. La andre "masserekruttere" seg til toppen nå.

Vi merget vel med PAIN ja, men de var jo 8-10 spillere og vi kriget ikke med de, vil overhodet ikke si vi masserekruterte der :)

NATO er konge, ingen andre stammer adler fiender, bare NATO. NATO "masserekrutterte" seg til rank 1 fra starten, gratulerer. La andre "masserekruttere" seg til toppen nå.

Jo, mange andre adler fiender, bare dere som rekrutterer dem. Vi har aldri rek fra fienden eller massrekrutert. Sado: Han skulle inn hele tiden. Sondre: Han skulle inn før krigen mot M-S startet, vi skulle bare stacke først, men krigen kom litt fort. Hvis det er andre du mener vi har rekruttert fra fienden så si ifra så kan jeg forklare ;)



Du vil at vi i EPICKI ikke skulle rekruttert i hele tatt, og hatt våre ca 17-18 medlemmer, hvorav 4-5 av disse er mer eller mindre inaktiv og blir sittet av resten av stammen, slik at dere i NATO kunne fått det enklere her på v6 ved å adle dere nedover inn til oss i K55(f.eks) ?

Hhhm, dere skulle jo være en premade stamme så ja. Fått det enkelt tror jeg ikke med de 17-17 medlemmenes ferdigheter i betraktning. Hvorfor har dere inaktive da?

Ja, vi kunne ha gjort det. Vi kunne ha gjort så mye, men vi valgte å gjøre det vi nå har gjort. Og det står vi får. Hvis det er så krise at vi "masserekrutterer" oss opp til en og være en 25 medlemmers stamme så er vi skyldige. Hvis man tenker på andre stammer på andre verdener så har jo de toppstammene flere medlemmer enn vi har nå.

De andre toppstammene har ikke 4/5 fra fiendestammer. dere masserekruterte fienden og derfor dere er på 1 nå. Er dere stolte over det så får dere være det.

"NATO vil fremover ha rekrutteringen åpent, og har satt 28 medlemmer som mål." Står det på deres stammeprofil, da virker det jo som om dere har like gode planer til å "masserekruttere" dere store selv.

Vi har ingen planer om å være en premade stamme og vi ønsker å være 28 medlemmer med den grunn, kan ikke se problemet det. Det er ikke masserekruttering, vi rekrutterer jo ikke av fienden :)


Vi var kanskje små i størrelse siden vi hadde få medlemmer og kriget hele tiden mot andre stammer, dere hadde jo "masserekruttert" dere til førsteplass, så noe måtte jo gjøres. Hvis Estrow spilleren hadde fulgt med så erklærte faktisk vi KRIG mot NATO når dere tok inn Kristin den gangen, uheldigvis for dere ble meldingen aldri lest.

Hhhmmm, nå skal det jo sies som tidligere at vi ikke har masserekruttert. Vi visste om det, men hadde du følgt med hadde du visst at det ble skrinlagt og at vi fikk en IAP...


Vi rekrutterte vel 5 ex-Yamato spillere og 3 ex-SMACK spillere. Noen av disse har vært med i EPICKI fra starten av, men bare byttet kontoer etter de ble rimmet i sommer.. Hvor mange var Yamato og SMACK tilsammen i medlemmer? 50+ værtfall.

Hhhmm jaså, så du sier at 8 medlemmer av dere har blitt rekruttert av fienden, det er 1/3, det er sånn ca 2 mio poeng det er kanskje 150-250 byer, men selvsagt har det ingenting å si, såklart ikke. Dere har forresten bare rekruttert folk med mye poeng selv om det var mange erfarne på de mindre kontoene, rart dere sa at det var erfaringen og dyktigheten som var grunnen :) 45-55 tror jeg.


Vennligst oppdater meg på hva tribalwars sine uskrevne regler er? Ikke rekruttere spillere fra stammer man har kriget mot? Det har jo NATO gjort og det.

Ikke claime alle byene til en spiller og rekruttere den 2 dager etterpå? Sabotasje kanskje? :rolleyes:
Ikke rekrutterte seg til topps av fiender. Men det har dere jo ikke gjordt så ikke noe feil her.


Hva er så umodent med å erklære krig mot hele v6? Skulle vi bare erklært krig mot dere? Det hadde jo hatt samme utfall, etter dere så hadde vi erklært krig videre, like greit å ta alt på en gang...

Hehe, tror at dere klarer det, med deres rekruttering av alt og alle av fienden, det er jo 2x så effektivt da fienden mister 1 spiller og dere går opp 1 spiller. Men men, hva vil da evt. skje når dere styrer hele verdenen og dere ikke klarte dere 1 uke med fred engang da? Tipper dere utsletter dere selv en gang uansett hva.
 

Johan j1234

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
Må si meg litt enig med zippy faktisk...

Dokker har en ganske dårlig politikk...

Adle dem små spilleran i en stamme og så ta inn dem største?

DET E NOOBY!

Redd for å skulle få for mye motstand fra dem litt større?

No har dokker jo rekrutert alle store spillera på den "sørlige halvkule" så e vel ikke veldig rart at dokker "tør" å erklære krig mot heile V6 som NATO faktisk har vært ganske lenge, samt M-S/F-F-D...
 

DeletedUser

Guest
Zippy, eg har ein utfordring til deg:
Først vil eg at du skal forklare kva din definisjon av masserekruttering er?
Deretter vil eg at du viser korleis EPICKI driv med masserekruttering medan NATO ikkje gjer det.
Som ein bonus kan du også prøve å lære deg grunnleggande barneskulematematikk, og finne ut kor stor del av nato som kun har vore i nato og kor stor del av epicki som kun har vore i epicki... (Hint du kan sjå på stammeskifter på twstats)
 

Alexi lalas

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
du kommer med så mye svada Zippy :p

Jeg ler godt her jeg sitter å kjeder meg på jobben. Godt at du har trua på deg selv da. For ingen andre en deg og johan har det:rolleyes:

Så å ta en stamme på 8-10 medlemmer uavhengig av om de er fiender eller ikke kan ikk kalles å masserekruttere? :D

Jeg skal svare godt på denne ikveld en tid.

Alexi
 

DeletedUser

Guest
Må si meg litt enig med zippy faktisk...

Dokker har en ganske dårlig politikk...

Adle dem små spilleran i en stamme og så ta inn dem største?

DET E NOOBY!

Redd for å skulle få for mye motstand fra dem litt større?

No har dokker jo rekrutert alle store spillera på den "sørlige halvkule" så e vel ikke veldig rart at dokker "tør" å erklære krig mot heile V6 som NATO faktisk har vært ganske lenge, samt M-S/F-F-D...

Haha! Det du seier er altså at NATO har vore i krig med heile verden lenger enn sidan vi erklarte krig mot v6? Korlies fekk dei til det, det er jo rett og slett imponerande!
 

Johan j1234

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
Nei dem har jo har jo kriga mot oss før dokker erklærte krig og dokker hadde vel ikke nokka IAP i mellomtida?
 

thewarior

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Nei dem har jo har jo kriga mot oss før dokker erklærte krig og dokker hadde vel ikke nokka IAP i mellomtida?

NATO hadde iap med både smack og epicki. smack og epicki kriget. hva sa vi til nato? velg side, nå har yamato og smack stort press på epicki og hvis de også gikk imot så kan vi eie dem. men holder dere (nato) iap med epicki , så er det sannsynlig at vi (yamato og smack) går tapt, og neste offer blir dere (nato). hva skjedde;)

sånn går det når man spiller med for mange kort (iap med 2 fiender, hoppe fra side til side i diplomatiet). tilslutt møter man seg selv i døra og skjønner at man har gjort seg selv en stor bjørnetjeneste.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Må si meg litt enig med zippy faktisk...

Dokker har en ganske dårlig politikk...

Adle dem små spilleran i en stamme og så ta inn dem største?

DET E NOOBY!

Redd for å skulle få for mye motstand fra dem litt større?

No har dokker jo rekrutert alle store spillera på den "sørlige halvkule" så e vel ikke veldig rart at dokker "tør" å erklære krig mot heile V6 som NATO faktisk har vært ganske lenge, samt M-S/F-F-D...

Vi har da adlet mange store spillere vi. Nei, ingen av oss er redde for noe motstand egentlig. Men hvorfor slite med få spillere å la det gå utover RL når man kan rekruttere litt og ha mer tid til annet tjafs. Vi spiller for å ha det morro her i spillet, noe som vi har. Ikke fordi vi skal ta hensyn til alt og alle her i dette krigsspillet.

NATO ville forøvrig ha en allianse med oss etter Yamato, og de hadde vel også IAP med SMACK. Så har de vel også hatt IAP med M-S og F-F-D tidligere? Hmm.... virker som NATO bare vil krige når NATO vil. Men det er jo greit nok det.
 

Fakenickern

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Må si meg litt enig med zippy faktisk...

Dokker har en ganske dårlig politikk...

Adle dem små spilleran i en stamme og så ta inn dem største?

Hvis du nå tenker på SMACK så innså de hvordan krigen bar p.g.a innaktivitet innad i stammen. stammen valgte å ta inn noen av de aktive medlemmene som vi hadde interesse for , tror du vi hadde interesse for små innaktive medlemmer?


No har dokker jo rekrutert alle store spillera på den "sørlige halvkule" så e vel ikke veldig rart at dokker "tør" å erklære krig mot heile V6 som NATO faktisk har vært ganske lenge, samt M-S/F-F-D...

Nato var ikke i krig med hele V6 før vi var det. Fordi nato/epicki hadde IAP som jeg mener at alle visste den var kortvarig.
Nato medlemmene var bitter p.g.a flere handlinger Epicki gjorde, og vi var uenige om at nato begynnte å adle seg inn "vårt" sør østlige kontinent.
holdninger på fellesforumet vårt tilsa også at begge stammene var mer krigslystne (hvis ikke hisser man seg ikke opp så fort)


feilinformert som alltid johan....please try again
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Håper Epicki tar Nato ned, Spessielt kjepphøye Zippimaster.
Eller, er vell bare et tidspørsel, med den kvaliteten på spillere de har så tar de vell de fleste :p
 

Johan j1234

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
Håper Epicki tar Nato ned, Spessielt kjepphøye Zippimaster.
Eller, er vell bare et tidspørsel, med den kvaliteten på spillere de har så tar de vell de fleste :p

Ja men bare folk som hold med Epicki som syns det...

Blir vel dem som hold med Epicki mot meiningan til resten av v6?

lol tror i e en del av flertallet :D
 

DeletedUser

Guest
Tror du kvaliteten på spillerne våre endrer seg etter hvilken side man er på? ^^

Eller etter hvor mange spillere som heier på oss? ;)
 

DeletedUser

Guest
av og til lurer eg på hva folk tenker med før de skriver på off forum... folk snakker om feighet og rekruttering og hyler når noen faktisk gjør det bra.... tingen e at de fleste stammene på v6 har gjort at ting e som det e no.... la oss starte med at når yamato slet som mest med epicki så slenger nato seg på mot de og ( tenkte vel lette byer...kem vil ikkje ha det) det samme gjorde m-s og f-f-d når smack var under press fra epicki..

en skal ha en temmelig aktiv stamme for å klare å stå imot noe sånt og eneste stammen som faktisk har klart det så langt e epicki.. de stod imot både smack og yamato så det e vel fult forståelig at de gjennværende aktive spillerene vil spille med likesinnede..

at det no e ramaskrik fra resten av v6 e rett og slett forde dokkar e redd.. epicki e en bedre stamme og dokkar vet det.. så enkelt e det... hadde dokkar latt vær å ta de feige løsningene sjøl tidliger på v6 så hadde muligens ting vært annerledes no, men det e det ikkje... ejoy!!!!
 

DeletedUser

Guest
Så krigen mellom M-S/F-F-D og NATO e "feig" meine du?

Hvilken krig snakker du om Johan?


Side 2:
Tribes: F-F-D
Side 1:
Tribes: NATO
Timeframe: Siste 48 timer

total erobringer:

Side 1: 9
Side 2: 36
Forskjell: 27

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 1
Side 2: 1
Forskjell: 0

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 54,274
Side 2: 241,007
Forskjell: 186,733

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 8,970
Side 2: 10,079
Forskjell: 1,109

chart
 

Johan j1234

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
Hvilken krig snakker du om Johan?


Side 2:
Tribes: F-F-D
Side 1:
Tribes: NATO
Timeframe: Siste 48 timer

total erobringer:

Side 1: 9
Side 2: 36
Forskjell: 27

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 1
Side 2: 1
Forskjell: 0

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 54,274
Side 2: 241,007
Forskjell: 186,733

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 8,970
Side 2: 10,079
Forskjell: 1,109

chart

Den som trolig har gått deg hus forbid...
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
der hvor dere ikke adler noe av hverandre :p

Du kan jo sjekke opp Epicki - Nato statsen 24 timer utti krigen :)
 

DeletedUser

Guest
Nå begynner jeg å angre på at jeg sluttet v6:eek: Endelig noe spennende som skjer:cool:
 
Topp