Er det mulig?

DeletedUser

Guest
Jeg har forlatt verden 1. Men jeg var inne på twstats her en dag for å sjekke om det var noen kjente som spilte verden 3 og til min store overaskelse og skrekk så så jeg at noen av mine gamle venner har valgt å delta i noe som er dømt til å feile......nemlig BOS.

Bare tenk, Nofjon har jo som vane å feile i alt han gjør på TW. Likevel ser jeg at mange av mine gamle frender som jeg vet er gode spillere er i en stamme ledet av klovnen Nofjon og hoffnaren Reisverket. Etter det jeg har sett har stort sett hele BOL-D fra verden 1 gått inn i stamme med sin fiende Odin fra verden 1. Det synes jeg er merkelig ettersom vi som var(er) i BOL vet at mange av spillerene i Odin rett og slett er Crap......dette har vi også flere ganger snakket om på forumet i BOL. Snakk om å jobbe seg nedover på TW.....

Hvorfor har de gjort dette?

1. Medlidenhet?

2. Lære hvordan det er å tape?

3. Le av Nofjon og Reisverket på forum?

Når vi snakker om klovner så er det ingen tvil om at klovner tiltrekker andre klovner ettersom jeg så at også Holmorama var medlem i stammen her.

Folk sier at en ny verden er som en frisk start, men mitt råd til dere fra BOL er kom dere til helvete vekk før dere smittes av dumskapen.

Med vennlig hilsen

Frejaco1
 

DeletedUser

Guest
Lol

Nice propaganda. lol
Artig at du tror dette er BOL-D og Odin ;)
BTW: Får også bare minne deg på at BoL faktisk ikke greide å slå ut dette "crap`et" fra Odin. Men jeg skjønner at det er et sårt punkt. :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Det er da virkelig mange fra Odin og BOL-D i stammen.......det kan du ikke nekte.

Det er mulig at det finnes andre gode spillere i stammen som jeg ikke vet hvem er, men hovedpoenget mitt var egentlig at det er dumt å være med i stamme ledet av deg og Reisverket.

Det er mulig at dere er blitt flinkere til å lede, men dessverre så taler historien i mot dere..
 

DeletedUser

Guest
Det er da virkelig mange fra Odin og BOL-D i stammen.......det kan du ikke nekte.

Det er mulig at det finnes andre gode spillere i stammen som jeg ikke vet hvem er, men hovedpoenget mitt var egentlig at det er dumt å være med i stamme ledet av deg og Reisverket.

Det er mulig at dere er blitt flinkere til å lede, men dessverre så taler historien i mot dere..

Syntes at vi begge har en bra historie jeg, til tross for all planlagt negativ propaganda fra BOL det siste halve året. Du har kanskje hørt den fra noen i BOL? :rolleyes:
BTW: Hva gjør deg så sikker på at RV og jeg leder stammen? (Eller stammene) ;)
 

DeletedUser

Guest
BTW: Får også bare minne deg på at BoL faktisk ikke greide å slå ut dette "crap`et" fra Odin. Men jeg skjønner at det er et sårt punkt. :)

Etter hva jeg har skjønt så har både du og Reisverket gitt dere på verden 1? Så igrunn så gikk det veldig greit å ta dere.......eneste grunnen til at dere holdt dere oppe var vel egentlig at dere adlet gråbyer, mens vi tok byer av dere. Det er vel bare å sjekke statestikken det;)

Etter det jeg har sett så står du og Reisverket som ledere.........det står vel i tittelen deres det, det gjorde ihvertfall det for noen dager siden da jeg var inne på forumet deres
 

DeletedUser

Guest
BTW: Hva gjør deg så sikker på at RV og jeg leder stammen? (Eller stammene) ;)

Sitter her og ler igjen desverre.. Alt går mot deres ods, og virker som om du skal vri på alt som blir sagt. Men etter det som står på profilen, så er det RV som er leder og du er grunnleggeren..

Er det bare løgn alt sammen altså? inkludert stammen/stammene..
 

DeletedUser

Guest
Jeg har forlatt verden 1. Men jeg var inne på twstats her en dag for å sjekke om det var noen kjente som spilte verden 3 og til min store overaskelse og skrekk så så jeg at noen av mine gamle venner har valgt å delta i noe som er dømt til å feile......nemlig BOS.

Bare tenk, Nofjon har jo som vane å feile i alt han gjør på TW. Likevel ser jeg at mange av mine gamle frender som jeg vet er gode spillere er i en stamme ledet av klovnen Nofjon og hoffnaren Reisverket. Etter det jeg har sett har stort sett hele BOL-D fra verden 1 gått inn i stamme med sin fiende Odin fra verden 1. Det synes jeg er merkelig ettersom vi som var(er) i BOL vet at mange av spillerene i Odin rett og slett er Crap......dette har vi også flere ganger snakket om på forumet i BOL. Snakk om å jobbe seg nedover på TW.....

Hvorfor har de gjort dette?

1. Medlidenhet?

2. Lære hvordan det er å tape?

3. Le av Nofjon og Reisverket på forum?

Når vi snakker om klovner så er det ingen tvil om at klovner tiltrekker andre klovner ettersom jeg så at også Holmorama var medlem i stammen her.

Folk sier at en ny verden er som en frisk start, men mitt råd til dere fra BOL er kom dere til helvete vekk før dere smittes av dumskapen.

Med vennlig hilsen

Frejaco1

Litt usikker på hva jeg skal si, annet enn at jeg inderlig håper du ikke mente alt det tullet du har skrevet der.
 

DeletedUser

Guest
Håpe han meinte alt eg....

liga trang i nøtta di ennå grimmer.....:rolleyes:
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Den største hoffnarren på dette forumet meldte nettopp sin innkomst: frejaco1.

Å dra inn Nofjon1's lille smell på V1 behøver da for all del ikke å bety at alt skal gå nedover med han! Vi alle gjør feil, og jeg håper inderlig du ikke mente det du sa i innlegget ditt! Hvis det er tilfellet, er du så desorientert at det nesten er skummelt.

Skal vi se: BOL er et par ganger større enn Odin, og likevel klarte dere ikke å få Odin-stammen ned i knestående. Dere sleit med å ta byer, så ikke kom her å si at Odin, med Nofjon1 (Noffe) og Reisverket som ledere er dårlige og ikke kan faget sitt, da synes jeg dere burde se bak egne rekker først!

"Bare tenk, Nofjon har jo som vane å feile i alt han gjør på TW." sitat fra innlegger.

Da lurer jeg på om du kan fordype dette utsagnet uten å komme med RoEms fall? For det argumentet er gått ut på dato for flere tiår siden.
 

DeletedUser

Guest
BoL Eide RoEm, BoL eide/eier Odin. Odin har tapt mer enn 7 millioner poeng til BoL. Nå har jo de fleste stukket av, men selv om dere hade blitt værende, hade det bare vært et tidspørsmål før dere var borte fra kartet.

Jeg må si meg 100% enig med frejaco. Men det er deres valg, og v3 er nå v3.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Med en så mye større stamme burde dere kanskje ha tatt Odin fortsere enn dere har gjort inntil nå, men det er en annen diskusjon som vi ikke tar her.
 

DeletedUser

Guest
BoL Eide RoEm, BoL eide/eier Odin. Odin har tapt mer enn 7 millioner poeng til BoL. Nå har jo de fleste stukket av, men selv om dere hade blitt værende, hade det bare vært et tidspørsmål før dere var borte fra kartet.

Jeg må si meg 100% enig med frejaco. Men det er deres valg, og v3 er nå v3.

Pissprat fra deg igjen, spm vanlig. De 6 millene tok dere av mindre isolerte spillere i utkanten. Når dere kom til vårt sentrum, og og noen av oss kom tilbake etter å ha sluttet, var det bråstopp for dere. Dere fikk ikke til noen ting og tapte stort. Ingen stakk av fra dere. Dette ble jo også signalisert lang tid før V3 startet. Også til dere. Nå står det mye tomt der, så vi får se om dere klarer det nå?

BTW: Du må ha litt småproblemer med å svelge dette skjønner jeg, siden du drar frem BOL til stadighet, også her i V3. Hva pokker har det her å gjøre?
 

DeletedUser

Guest
BOL er en latterlig stamme akkurat som BoS, så de er jo perfekte for hverandre!:)
 

DeletedUser

Guest
Pissprat fra deg igjen, spm vanlig. De 6 millene tok dere av mindre isolerte spillere i utkanten. Når dere kom til vårt sentrum, og og noen av oss kom tilbake etter å ha sluttet, var det bråstopp for dere. Dere fikk ikke til noen ting og tapte stort. Ingen stakk av fra dere. Dette ble jo også signalisert lang tid før V3 startet. Også til dere. Nå står det mye tomt der, så vi får se om dere klarer det nå?

BTW: Du må ha litt småproblemer med å svelge dette skjønner jeg, siden du drar frem BOL til stadighet, også her i V3. Hva pokker har det her å gjøre?

Hvis du tar på deg lesebrillene dine å leser tråden omigjenn vil du se at tråden handler om BoL spillere i BoS, derfor "hører BoL til V3"

Når det gjelder det andre bullshitet ditt kan det diskuteres et annet sted.
 

Skinny

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Co-signer kemp.

Frejaco for prezzzzzzzzzz.

Btw frejaco, sjekk ut a hero a fake ;)
 

Old Manesty

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hmmmmm pussig at dere gamle Bol.folk er så kjepphøye.
Dere har jo ikke tatt en eneste selvstendig avgjørelse i hele deres Tw karriere.

Ingen av dere hadde kommet dere opp og frem i tw uten hjelp fra et genialt kvinnemeneske ved navn Glitter.(all ære til Glitter, kanskje TW`s beste spiller)

Takk til dere for at dere gaper over alle agnene Nofjon1 legger ut slik at jeg får meg en god latter her på forumet.
 
Topp