Er dette scriptet lov?

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Hadde vore veldig greit om dette var lov ja. Ser ikkje noko grunn til at det ikkje burde vere lov. :)
 

DeletedUser

Guest
Ikke sant. Ville bare ikke ta noen sjanser ^^
Det virka utrolig digg :D
 

DeletedUser

Guest
Burde være lov, veldig kjekt, men så har vi ingen CM atm som tradisjonelt skal godkjenne skriptet.
 

DeletedUser

Guest
Det vil ikke bli godkjent noen script nå, før en ny CM er på plass. Når det er sagt vil en ny CM nok ha mye annet å drive med de første dagene. :D

Tipper ny CM er på plass innen et par uker.
 

DeletedUser

Guest
Fungerer du som en midlertidlig CM eller noe, LiamAird?

Edit: "Tribal Wars er ikke tilgjengelig akkurat nå grunnet serverproblemer. Prøv igjen om noen få minutter.

Vennligst ikke send forespørsel til support. Vi vet om problemet og jobber med det for at nedetiden skal bli så kort som mulig."

... Kommer opp når jeg kjører scriptet.
 

LiamAird

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Fungerer du som en midlertidlig CM eller noe, LiamAird?

Edit: "Tribal Wars er ikke tilgjengelig akkurat nå grunnet serverproblemer. Prøv igjen om noen få minutter.

Vennligst ikke send forespørsel til support. Vi vet om problemet og jobber med det for at nedetiden skal bli så kort som mulig."

... Kommer opp når jeg kjører scriptet.

Totalt off topic det der. ;)
men jeg er her for at hjælpe det norske tribalwars team, mens der ingen CM er.
Hvilken verden er det?
 

DeletedUser

Guest
Har lett litt rundt på den siden, og ikke funnet ut hvem som originalt lagde scriptet. Jeg tror dette er originalt tråd. Hvis det ikke er tilfelle. Er dette scriptet isåfall lov?

http://forum.tribalwars.net/showthread.php?t=172320

Scriptet som er listet, virker som en forbedring av den tidligere versjonen.



Edit*
Fant ut at det er samme script.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Noen som har fått det til å virke på V4 da?

Prøvde men fikk bare opp feil.
 

DeletedUser

Guest
Eh.. Er det ulovlig å bruke? Har brukt det i en god stund uten å bli banna for det :eek:

hehe :p
Men er det mulig å få inn en midlertidig CM da?
 

DeletedUser

Guest
leste litt lenger opp at det ikke var noen CM, men så senere at det var en gammel post :)

Men da er det mulig å kanskje få godkjent scriptet!! :eek:
 

DeletedUser

Guest
Kan noen flytte dette over i godkjent script tråden? Åpenbart noe som er oversett i forbindelse med tiden uten CM.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp