Er dette scriptet lov?

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
For deretter å fjerne den? Eller er det bare jeg som har en veldig dårlig dag idag?

Har blingsa før idag, men jeg mener at denne lå under scout evaluerings scriptet for et par dager siden. Noe den ikke gjør nå?
 

DeletedUser

Guest
For deretter å fjerne den? Eller er det bare jeg som har en veldig dårlig dag idag?

Har blingsa før idag, men jeg mener at denne lå under scout evaluerings scriptet for et par dager siden. Noe den ikke gjør nå?

Dette scriptet har blitt fjernet igjen ja.
Inntil videre så er det ulovlig å bruke.
 

DeletedUser

Guest
Typisk, nå som jeg som nettop fikk bruk for det :)

Foreslår å gjøre det lovlig igjen! :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Som spiller forventer jeg å bli behandlet seriøst. Nå har dette scriptet vært lov i flere måneder og dere fjerner det uten å gi beskjed. Det er ikke engang en begrunnelse. Hva slags oppførsel er det fra den såkalte ledelsen? Skal dere nå fare rundt på kontoene å banne alle som har dette. Bare fortsett slik så fjerner dere spillegleden og spillere fra serverne. Jeg må bare si, dere er helt ubetalelige!
 

DeletedUser

Guest
Det har vore lov sidan dette blei skrive den 7. Desember 2009

Dette script er helt lovligt at bruge :)

Syns alvorlig talt at det er skandale å forby dette scripetet. Det einaste dette scriptet gjer å speede opp det aller aller kjedeligaste i tw når du har mange byar, nemleg å sende ressuraar mellom byane dine for å balansere. Kva er det som gjer at dette scriptet ikkje skal vere lov? No er jo til og med farmescriptet lov :eek:
 

DeletedUser

Guest
Dette scriptet gjør jo bare en handling uansett, så hva er problemet? :)
 

DeletedUser

Guest
Nå har vi ventet i 21 timer på en begrunnelse for hvorfor dette er ulovlig. Når skal vi forvente at noen skal komme ut av skapet?
 

DeletedUser

Guest
Jeg trodde det først ble lovlig når det ble lagt til tråden over godkjente scripts for noen dager siden? Gikk jeg glipp av det? :(
 

DeletedUser

Guest
lovelig igjen :D denne kan vel stenges nå som den har kommet fram :D elsker denne scipten
 

DeletedUser

Guest
Har litt problemer med denne. Det åpnes bare en ny tom side hvor ingenting skjer :(

Noen andre som har hatt problemer med denne?

Jeg kjører Opera på win7, alle andre scripts jeg har fungerer helt fint.
 

DeletedUser

Guest
Les beskrivelsen og gjør akkurat hva som står, så skal det gå bra. Noe av det virker litt merkelig første gangen, men scriptet funket fint for meg i firefox.
 

DeletedUser

Guest
Dette scriptet er da altså godkjent igjen.

Trådstarter har fått svar...
Stengt
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp