er dual fail?

DeletedUser

Guest
"Mtp på hvor mange spillere som er på hver verden, ville du likt å krige mot gråbyer? Jeg regner med at du svarer "Ja" på det også. Og da spør jeg deg likeså; Er du redd for en utfordring?"

Latterligste jeg har hørt. Man adler da ikke gråbyer. Man trenger vel ikke eie alle gråbyene for å vinne en server, må man vel? Da er det bedre å prøve seg mot de andre som er like tålmodig som deg. Men det igjen er jo ikke morro om han kan sitte på skift å dodge/time alt du gjør, mens du må sitte alene, uten skift å plages. Mennesket er kjent for å velge minste motstands vei, benytter meg selv av det til tider. Men du, scar, er misbruker.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Latterligste jeg har hørt. Man adler da ikke gråbyer. Man trenger vel ikke eie alle gråbyene for å vinne en server, må man vel? Da er det bedre å prøve seg mot de andre som er like tålmodig som deg. Men det igjen er jo ikke morro om han kan sitte på skift å dodge/time alt du gjør, mens du må sitte alene, uten skift å plages. Mennesket er kjent for å velge minste motstands vei, benytter meg selv av det til tider. Men du, scar, er misbruker.

Om duals ikke skal bli tillatt ifølge deg, vil såpass mange gå grå at du nesten kan se det som en fordel å eie store deler av gråbyene - ja. La oss si at jeg har en dual, så mener du strengt tatt at jeg skal sende rundt en PM til samtlige naboer for å spørre om de har duals eller ikke? De med duals kan jeg angripe, men de som ikke har duals er fredet? Hvordan ville verden vært da, tror du? Det er ikke ofte spillere har duals, men uansett så mener du at kontoer som ikke har duals, er fredet av å bli angrepet av kontoer med duals? Hvordan og hvem skal regulere dette, om jeg tør spørre? Misbruker, naaah, vil nå ikke bruke så sterke ord.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Det er ikke mange som har duals, men hvis du ser på topp 20 har 1/2 duals og det er et høyt tall i følge meg, klarer man ikke å være inn på 14 dager så er det heller ikke nødvendig med dual, da man kan se det på som "hans" konto og ikke din.
 

DeletedUser

Guest
Om duals ikke skal bli tillatt ifølge deg, vil såpass mange gå grå at du nesten kan se det som en fordel å eie store deler av gråbyene - ja. La oss si at jeg har en dual, så mener du strengt tatt at jeg skal sende rundt en PM til samtlige naboer for å spørre om de har duals eller ikke? De med duals kan jeg angripe, men de som ikke har duals er fredet? Hvordan ville verden vært da, tror du? Det er ikke ofte spillere har duals, men uansett så mener du at kontoer som ikke har duals, er fredet av å bli angrepet av kontoer med duals? Hvordan og hvem skal regulere dette, om jeg tør spørre? Misbruker, naaah, vil nå ikke bruke så sterke ord.

Altså, spiller du bare dum? Eller er du Sv politiker? her er det mange muligheter.

Men selvfølgelig skal du ikke sende mail og høre om noen spiller dual eller ikke. Det skulle bare ikke vært lov pga fordelene det gir.
Driter i om en verden er liten eller stor. En verden med masse morro i 1-3 måneder hadde vært mer morro enn en verden som varte i 10 år fordi folk spillte duals å aldri gir seg.
 

DeletedUser

Guest
Står uansett større respekt av en spiller som kommer til topps alene, enn en konto med kanskje tre-fire personer på.

Takk, du sier de søteste tingene til meg! :jsmiley:

@Zippy: Har ikke du hatt dual ved flere anledninger? :)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
La meg se Grimlock:

Dualer på v1: 1 eller 2, da spilte jeg ikke heller, så kan vel neppe kalles dual. Han ene eksisterte der i 1 dag og han andre var der vel i 5 dager.
Dualer på v2: Ingen
Dualer på v3: Ingen
Dualer på v4: Ingen
Dualer på v5: Ingen
Dualer på v6: Ingen
Dualer på v7: Ingen
Dualer på v8: Arne (3 dager), Morten (2 uker, rå den ene natta han var inne :D)
Dualer på v9: "Mumle Gåsegg"
 

DeletedUser

Guest
@Zippy: Så det du sier er at du prøver å være feig, men får det ikke til så veldig bra? Det er bare veldig trist. Du kan få noen kjeks for å muntre deg opp;

[spoil]
chocolate_chip_cookies-3102.jpg
[/spoil]
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
@Zippy: Så det du sier er at du prøver å være feig, men får det ikke til så veldig bra? Det er bare veldig trist. Du kan få noen kjeks for å muntre deg opp;

Å ha en dual på en verden du ikke er inne på er vel ikke å være feig, det var det eller kv, dem bytta vel bare på.
Hvis du spør noen av dem som har vært "dual" så vil du også få høre at dem egentlig aldri har vært duals, med unntakk av Morten som var der i en 2 uker eller noe.
 

DeletedUser

Guest
Så du er negativ til dualer fordi du ikke selv har fått det til å funke? :)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Haha, nei, jeg bare kastet dem ut fordi det ble kjedelig å ikke være på når jeg selv ville.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Ironisk nok har jeg fått meg dual :eek:

Hvis du ror til fiskeskjær, Zippy, så møter du Grim der ute allerede. Han er alene der ute stakkar :eek:
 

DeletedUser

Guest
Slenger meg inn i en random diskusjon jeg fattet en smule interesse for på en verden jeg ikke spiller på og som jeg antakeligvis ikke kommer til å følge noe særlig med på uansett. Dette er da fordi jeg kjeder meg litt og må vente i omtrent 10 minutter før noe skjer = kan like godt gjøre noe! :jsmiley:

For det første: Det virker som en del mener at man får WOAH! SUPERPOWERS! av å ha dual. Det får man ikke. Det fine med duals er at bare én spiller kan være innpå av gangen. Det vil si at man kan ikke gjøre 100 handlinger på 1 minutt selv om man har dual. Jeg tipper de fleste alt vet dette, men jeg understreker det for å få fram poenget mitt.

For det andre: Noen skaffer seg selvsagt dual fordi de har lyst å bli best mulig. Det har jeg ikke så mye til overs for. Men andre skaffer seg kanskje dual for å motstå trykket fra nolifere som angriper til tider da offeret UMULIG kan forsvare seg og sitter oppe halve natta for å spille TW. Og for å slippe å synke ned på deres nivå, samtidig som man slipper å tape ekstremt mye mot fienden, er da å få seg en dual en løsning. Det handler ikke om å bli best, det handler om å ikke bli trykket ned i grusen av folk som har mer tid enn deg, altså akkurat det samme som Scar sa tidligere i tråden.

For det tredje: Er ikke tittelen på denne tråden litt fail? For det er jo klart at det er lettere å nå langt med duals enn når man spiller solo. Da failer man mindre med en (god) dual, og da er dual effektivt IKKE fail. For alt i alt er dette et spill. Noen har bedre forutsetninger enn andre, noen lager seg bedre forutsetninger enn de har. Da er de litt mer oppfinnsomme enn de som ikke gjør det, og ikke glem at folk som spiller dual er veldig sårbare fordi de må dele ALT på kontoen sin med en annen spiller. Dual kan få et rage-øyeblikk, endre passord og sette kontoen på slett - og dersom du ikke har kontroll på eposten sliter du. Det er et worst case-scenario, men det finnes haugevis av andre måter å ødelegge en konto på.

Ellers kan jeg nevne at jeg spiller med dual selv nå. Og det er ikke spesielt gøy. Jeg kan nemlig ikke vite om jeg avbryter dual i noe viktig, og kan risikere å selv bli avbrutt når jeg holder på med noe. Men motivet vårt er jo også litt annerledes enn de fleste andres, så det har jo en grunn :p Dette har ingenting med argumentasjonen min å gjøre, forøvrig, det var bare en funfact for de som har giddet å lese helt til slutten.

~winter~
 

Kapiiing

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
ser jo den at tittelen på tråden er litt, skal vi si, tabloid.
uansett. det jeg har hørt/lest er at de bruker skype/telefon aktivt for å koordinere det hele best mulig. og da er det ikke snakk om å komme over kneika. da er det de som er no-liferene.
og det er grusomt kjedelig å bli angrepet av slike duals som er så samstemte. og da er det en enorm fordel å være to eller flere på en konto.
 
Topp