Estrow - Nr. 1 for å bli?

DeletedUser

Guest
En dag i kontoret hjemme var denne mannen inne på nettet, og da fant han helt tilfeldig en nettside som helt tribalwars. Dette var visst interessant, og han bestemte seg visst for å prøve. Slik fant denne spilleren veien til tw, og har hatt en god start på v6. Nå kan dere få lese litt om denne mannen.


- Fortell litt om din tw historie.

Ja, hvor skal jeg begynne? Er vel ikke av dem som har spillt mest og lengst. Det startet vel med v2 og litt læring før jeg gikk over til v3 hvor jeg spillte en del. Men har spillt mest på v4, v5 og v6. Og jeg var borte lenge etter jeg sluttet på v4, spillte mye Evony, NapWar, osv. før jeg kom tilbake til v5 Orker ikke si så mye om stammer osv. siden dette er et interju om v6
Har vel ikke hatt noen store "mentorer" som mange andre. Har lært meg selv gjennom forum osv


- Hvordan har det gått for deg på v6?

Ja, kan vel si det går bra. Er i en topp stamme med masse flinke folk og folk som er aktive. Så en stor tommel opp til mine stammevenner her på v6 ;)


- Hvilke andre stammer enn NATO har du lagt mye merke til?

Ja, det er mange siden jeg er aktiv. Kan jo nevne noen av stammene som fortsatt er med oss her på v6. O:H, M-S, F-F-D, Yamato, SMACK, EPICKI, Pr0! alle de er vel stammer som har vært med lenge og kommer til å dominere bildet for v6 fremover. Hvem som står igjen om noen uker, måneder, ja det vil vel bare tiden vise.


- Har du fått noe særlig til motstand hittil, og fra hvem?

Det har vel vært lite motstand. Om det er et godt tegn eller dårlig er vel for tidlig å si. Men jeg regner med at det finner jeg ut av om ikke så veldig lenge ;)


- Hva er planene dine fremover på v6?

Prøve å være aktiv og hjelpe stammen i å nå deres mål fremover. Og selvfølgelig mine egene mål.


- Du ligger nokså nærme noen O:H spillere, hva er ditt forhold til O:H og hva synes du om dem?

Kan vel ikke si annet enn at jeg har et godt forhold til de spillerne i O:H, og de er svært dyktige spiller som kommer til å komme langt på denne verdenen. Så vil vel tiden vise om vi havner i konflikt eller om vi greier å holde freden mellom oss.


- Hva er din verste opplevelse hittil på v6, og hva er din beste?

Det som er verst er vel at det er litt for lite folk på denne serveren. Kunne gjerne ha vært litt mer her da hadde det vært litt mer gøy.
Den beste er vel at man er i en bra stamme som holder sammen og som gir alt for hverandre. Det er gøy med slike spillere :)


- Hva tror du er grunnen til at så få joinet v6?

Jeg regner med at hoved årsaken er at det har vært sommer. Men så er det vel det at TW begynner å vise aldringstegn. Kanskje burde de ha gjort noe med spillet for å møte spill som er mer i tiden.


- Hva liker du dårligst med innstillingene til v6, og hva liker du best?

Det som er dårligst er vel at paladineren ikke har våpen, jeg liker spill hvor man utvikler en general / leader til å bli bedre. Kanskje kunne de videreført dette på TW. Gi erfaringspoeng til lederen / Paladineren slik at han ble flinkerer og flinkere. Det som er best er systemet med ressurser i stede for gullmynter. Det er litt vanskeligere å få mange og det er bra.


- Bruker du premium, og hva syns du om de “nye” premiumprisene?

Jeg bruker premium og prisen betyr ikke så mye for meg. Men betyr litt høyere priser et bedre spill på sikt, ja da er jeg for høyere priser. Men ikke sett opp prisene uten at det skjer noe med spillet, det vil bare bli undergangen til TW.


- Hva er din tw strategi?

Har vel ikke så store strategier, eller kanskje jeg har det. Vil egentlig ikke si så mye om det. Vil ha det som min hemelighet ;)


- Hvordan vil du beskrive deg selv som tw spiller?

En som ikke gir seg så veldig lett og vet å behandle andre med respekt.


- Hva er det som skal til for å bli en topp spiller?

aktivtet, gode diplomatiske evner, strategisk erfaring og ikke minst gode venner.


- Hvordan kombinerer du tw og fritid?

Man kan ikke spille hele tiden, man må spill når man har tid. Så TW og fritid er ikke et problem for meg.


- Og til slutt:
Hvilken moderator tror du er best til å fiske? :)


hehe, si det. Alle er kanskje like gode, ikke vet jeg :)


- Noe mer du vil legge til, til alle twspillere der ute?

Hvis det er noe så oppfør dere som folk, og hver aktiv spillet blir meget bedre med aktive spillere.
 

DeletedUser

Guest
Topp intervju, og nr.1 for å bli:)? Njaa, tviler sterkt må jeg innrømme.

Spille art, deffansiv og slem:p
 

DeletedUser

Guest
...

Estrow skrev:
- Hva liker du dårligst med innstillingene til v6, og hva liker du best?

Det som er dårligst er vel at paladineren ikke har våpen, jeg liker spill hvor man utvikler en general / leader til å bli bedre. Kanskje kunne de videreført dette på TW. Gi erfaringspoeng til lederen / Paladineren slik at han ble flinkerer og flinkere. Det som er best er systemet med ressurser i stede for gullmynter. Det er litt vanskeligere å få mange og det er bra.

Det jeg synes er helt screwed er vel at det er en medalje på v6 som heter:
"Finn alle våpnene til paladinen!"

Noe som skurrer her eller?
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Det jeg synes er helt screwed er vel at det er en medalje på v6 som heter:
"Finn alle våpnene til paladinen!"

Noe som skurrer her eller?

Vi har gått inn å fjernet en del medaljer som ikke lenger har noen relevans til V6, ettersom det rett og slett ikke går an å få medaljene siden innstillingene ikke tillater det. Det hender av og til at enkelte klarer det kunststykket å lure seg unna, noe dette er et eksempel på :) Kan forsikre om at det hele tiden blir jobbet med å endre slike ting som dette, slik at vi til slutt sitter igjen med medaljer og andre ting som tilsvarer innstillingene vi har på V6.

Uansett, et nytt flott intervju ;)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Vi har gått inn å fjernet en del medaljer som ikke lenger har noen relevans til V6, ettersom det rett og slett ikke går an å få medaljene siden innstillingene ikke tillater det. Det hender av og til at enkelte klarer det kunststykket å lure seg unna, noe dette er et eksempel på :) Kan forsikre om at det hele tiden blir jobbet med å endre slike ting som dette, slik at vi til slutt sitter igjen med medaljer og andre ting som tilsvarer innstillingene vi har på V6.

Føler meg stolt som la det fram til dere uten at dere visste noe om den sleipe medaljen der :cool:
 

DeletedUser

Guest
Det jeg synes er helt screwed er vel at det er en medalje på v6 som heter:
"Finn alle våpnene til paladinen!"

Noe som skurrer her eller?

Hehe redd for utfordringer? ;) Du kan bli den første som får den medaljen. :) Btw, se her.

Vi har gått inn å fjernet en del medaljer som ikke lenger har noen relevans til V6, ettersom det rett og slett ikke går an å få medaljene siden innstillingene ikke tillater det. Det hender av og til at enkelte klarer det kunststykket å lure seg unna, noe dette er et eksempel på :) Kan forsikre om at det hele tiden blir jobbet med å endre slike ting som dette, slik at vi til slutt sitter igjen med medaljer og andre ting som tilsvarer innstillingene vi har på V6.

Uansett, et nytt flott intervju ;)

Takker! :)))))
 
Sist redigert av en moderator:
Topp