et siste farvel

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
vel da er min tid over som alle gode ting har det en slutt.

eg velger no og slutte med TW da eg har mye IRL som stjeler tiden min :/

eg vil takke
grimlock,svinet,heine,sindre,thomas,Trym,wiggo,andreas,daniel,benny,daniel s,jostein,richy og ofc min lille peer <3 og mange flere :*

dette er folk som har gjort min TW tid mest spennende og vist eg noen gang skulle få tid til TW igjen ønsker eg og komme i stamme med en av disse <3

eg starta i 2008 og har no spilt i 4 år

eg starta desverre seindt med og finne spiriten i TW så v 9 var første gang eg spilte skikkelig og det var en fin tid i ~WN~ savner den stammen :) lærte meg også scripts der :)

på hp 4 lærte heine meg t-train og eg skifta bedre bekjent skap til heine :) ZF er også en tid eg aldri vil glømme :)

eg spilte også med heine og peer på hp 4 dk der vi var med og vinne på samme konto :)

samt spilte eg med peer og håkon på v 11 der vi var med og vinne med BNP :)


eg var kun noen mnd i BNP men var en gøy tid og vi koste oss masse :)

ellers har v 13 vært en gøy verden der eg også har truffet mange hyggelige folk og noen mindre hyggelige :)

glømte nesten v 12 :) fin tid både i BS tidlig på v 12 og ckh og -re- som eg også har vært i :) håper og møte dere igjen seinere også må dere ha lykke til videre i krigen der selv om det bare står mellom -re- og CKH :)


men ønsker alle lykke til videre på TW. også håper eg at viss eg finner veien tilbake til TW så spiller flere folk TW. For akkurat no minsker det med folk på TW :/

[spoil]vil også si at tiden på speed med thomas og heine samt trym og eirik er uforglømmelig var en fin tid der vi knuste alt og sammarbeidet godt selv om vi noen ganger tapte også :p [/spoil]


nicehunter/magnar
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Nå kan du vel røpe at du spilte på Solono v12 og Raj på HP6 ;)
 

peera99

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
50
magnar??!?!??! nei :crybaby: anyway.. takk for de fine stundene og alt :) du har også gjort min tw tid mer spennende :awesome:
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Magnar, min søte pedofile speednoob..Hvem skal jeg mobbe nå?

Kos deg daaa :)

hehe ja fine stunder og er jo en pedofil så (angel)

peera99 skrev:
magnar??!?!??! nei :crybaby: anyway.. takk for de fine stundene og alt :) du har også gjort min tw tid mer spennende :awsome:

ja vi har hatt mange fine stunder vi har jo vunnet alle verdne sammen :) kommer til og savne deg men vet at du også snart er ferdig :(
 
Topp