Et trist farvell med TW

Holmorama

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Mini, mini. Jeg mislikte deg sterkt lenge. Nesten hatet deg? Kom med trusler gjorde du - som prellet rett av, jeg tar ikke trusler. Men lille drittunge tenkte jeg. Du har også litt av skylden for min store avsmak til twr.

Og så fikk jeg litt sansen for deg her inne på forumet + via pm vi sendte mellom oss - for jeg skulle sannelig ikke vise deg at jeg mislikte deg. Og pga det likte jeg deg egenlig bedre og bedre, og byene du tok fra meg gjorde liksom intet.

Og så sloss jeg endelig ved din side. Og da forlater du hele spillet.

Yeye, have fun med irl! Du kommer til å gå på veggene i starten, hva skal du finne på. Slår på pc'en, kommer deg på internett - og så slår det deg - what to do? Sitter der og stirrer tomt på skjermen, har glemt hvordan å ellers bruke pc'en. Så sitter du der, og tar deg selv i å lager nye strategier for et spill du har forlatt :p

God jul, godt nyttår og hele pakka!
 

DeletedUser

Guest
Love ya all<3

Og holmo, jeg var fullt klar over at du mislikte meg :)
 

DeletedUser

Guest
så du stikker før akdm sitt samarbeid med renegades mot ib starter for real? du rakk vel å få med deg iap'en da, iallfall :D eller.. kanskje det bare gjaldt tnr, det. :eek:

uansett, kos deg videre :)


"IB skal ikke få vite at de får alle imot seg snart"

..pokker. jeg skulle jo sikkert ikke sagt noe fra samtalen de hadde, da. sorry, ibex og sondre!
 

DeletedUser

Guest
Trodde aldri jeg ble å gråte over et spill. Men akkurat nå så renner tårene litt ukontollert. Er glad i deg Mini. Jeg kommer til å savne deg sinnsykt mye. *klem*

Plokk,kommer til å savne deg også. Du er en stor kriger,og enda viktigere, et stort menneske.

Er stolt av å engang ha tilhørt samme stamme som dere,selv om jeg ikke har gjort dere rettferd på krigersiden. Glad i dere. Seriøst glad i dere. Og ja jeg gråter!!! Faen!!!!
 

DeletedUser

Guest
Trodde aldri jeg ble å gråte over et spill. Men akkurat nå så renner tårene litt ukontollert. Er glad i deg Mini. Jeg kommer til å savne deg sinnsykt mye. *klem*

Plokk,kommer til å savne deg også. Du er en stor kriger,og enda viktigere, et stort menneske.

Er stolt av å engang ha tilhørt samme stamme som dere,selv om jeg ikke har gjort dere rettferd på krigersiden. Glad i dere. Seriøst glad i dere. Og ja jeg gråter!!! Faen!!!!

:') <3
 

DeletedUser

Guest
så du stikker før akdm sitt samarbeid med renegades mot ib starter for real? du rakk vel å få med deg iap'en da, iallfall :D eller.. kanskje det bare gjaldt tnr, det. :eek:

uansett, kos deg videre :)


"IB skal ikke få vite at de får alle imot seg snart"

..pokker. jeg skulle jo sikkert ikke sagt noe fra samtalen de hadde, da. sorry, ibex og sondre!

Hva mente du her?

Du rakk vel å få med deg iap'en da.?
 

DeletedUser

Guest
Hva mente du her?

Du rakk vel å få med deg iap'en da.?


det kan vel ikke utdypes for mye i tråden her, siden det blir off-topic. eller blir det? det dreier seg jo om renegades og :) men jeg mente det som står. har ikke ibex informert resten av stammen at dere skal gå mot IB snart? og fikset IAP med iallfall TNR for å gjøre dette? hmmh. jeg er ikke overrasket. "men dette med IB og grunnen til IAPen må holdes hemmelig", tross alt.

Kan jo avslutte med et aldri så lite utdrag til;

Men, er ikke dere i krig mot hverandre da?

[00:56:25] Sondre says:

vi var for noen dager siden

[00:56:47] Sondre says:

vi er ikke nå, men akkurat når dette ble klart så hva er et middels stort angrep på akdm godt i gang

[00:57:04] Sondre says:

å tyven og lanzo har sikkert flere incs fra oss som ikke kan stoppes

[00:57:23] Lady Ibex says:

ja sånn 300 angrep...hehe
 

DeletedUser

Guest
ya, right. jeg gidder å sitte og skrive 35 siders samtale for gøy :p dessuten er ibex så ibex som bare hun kan få til i løpet av samtalen, så neiduh. :) men jeg er ikke overrasket over dét heller, om det er hva hun prøver å si til dette. husk også at det var en tredjepart inni bildet her ved siden av renegades og akdm.
 

DeletedUser

Guest
tar meg den frihet å ikke bry meg om du tror på det eller ikke. målet mitt var å få katta ut av sekken og advare IB og BOL (som også blir nevnt i løpet av samtalen). mission completed.

og du finner jo uansett ut av det du også etterhvert, uansett om du ikke vil tro på det eller ei nå :cool:
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Da seier eg au takk og farvel.
Har hatt mange atige stunder, med masse koslige folk.

Den morsomste perioden var i SNB, når vi, XXX, Fenix og =D= gikk mot Core.
Husker eg rensa ein heil Corespiller, men fikk bare claime 2 byer av han.
KitWalker var streng.



Du mista alle privsa dine i TWR når du gjorde det,
lille drittunge:D
Var tider der.

Slutta en dag og starta opp igjen dagen derpå? :rolleyes:
 
Topp