Et trist farvell med TW

DeletedUser

Guest
og hva forandrer dét? jeg er da såpass klar over akdm sitt lederskap at jeg vet du ikke ville hatt stemme stor nok til å forandre på det. du har jo ikke blitt informert om dette engang, tydeligvis. eller om du later som noe annet..
bedre at de andre nevnte partene får samtalen, og det vet jeg noen andre har tatt ansvaret for.

ibex sender den sikkert til deg, dog. HAHAHA. right.
 

DeletedUser

Guest
Det må ha vært noen andre, jeg husker ikke å ha snakket med deg.
 

DeletedUser

Guest
Fyy.

Jaja, den er ikke så vanskelig å få tak i. Bare trykk på msn-ikonet under avataren min:)
 

hadenmann

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Takk

Synd at du gir deg, du er en av de som jeg har lært mye av, så takk for det, og lykke til videre. Lille hissigproppen
 

DeletedUser

Guest
Vel, du "Insinuerer" feil. Dette er the real deal.
Overrasker meg vel egentlig ikke hvorfor du eller dere ikke vet om det, når dere ikke var med i "chatten" engang.

Hei, som president for AKDM, så føler jeg at det er på tide at noe seriøst blir forklart her. Vi har vel i flere episoder hørt på hva -IM- har klart å riste av seg, men de er jo Ingame Masterminds, så de har vel meget bra mottak for dritt oppe i topplokket.

Det er rart, men når jeg tenker på -IM- eller Fortnoxer diktaturet, så er filmen Coneheads det eneste jeg egentlig tenker på.

AKDM er i krig med IM grunnet brudd på flere regler, drittkastning, spredning av løgner og annet moroskap fra en gjeng tenåringer som har lest historie om andre verdenskrig på ungdomsskolen nå før jul.

At enkelte medlemmer i AKDM har diskusjon med Renegades kan nok tenkes da flere av våre "trofaste" medlemmer nå er i TNR, TMR, THR eller hva nå disse stammene kalles. Så hva som diskuteres er for meg totalt lite spennende. Det eneste som betyr noe er innsatsen til hver enkelt medlem og hvordan disse fungerer i gruppen. Så lenge folk gjør jobben sin og forholder seg til skikk og bruker, regler og retningslinjer, så vil jeg overse en diskusjon om Utopi i enkelte medlemmers hode om dagen.

Og hva denne såkalte chatten henvises til, så tror jeg vi skal legge denne død. Er det noen spørsmål, så ta gjerne kontakt ingame.

Vil du ha "chat-logger" fra andre stammer som vil krige mot dere eller IM?

Nei, god jul IM!
 

DeletedUser

Guest
Vel ppvest, fint du endelig kommer deg på forum:)

For det første så snakker vi ikke om "enkelte medlemmer". Vi snakker om deres alle kjære Lady Ibex. Hvis jeg husker riktig har Lady Ibex en nøkkelstilling i AKDM?

FortNoxer er ingen diktator, han er en leder som skjønner seg på spillerne sine. Han gjør det som er best for de.

Til sist så vil jeg veldig gjerne oppfordre til offentliggjøring av det du kaller spredning av løgner. Vi i -iM- er ikke de som lyver for å sverte fienden(aka AKDM), vi venter heller til noe virkelig kommer opp og så sverter vi dere.
 
Topp