Tilbakemeldingstråd Event: Slottbeleiring

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392




Dersom du har noen kommentarer og/eller spørsmål til eventen, kan du ta det i denne tråden.




(Du kan klikke på bildet for å gå rett til annonseringen)
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
  • Krigskiste: Denne gir deg gullmynter/pakker likt det antallet byer du har

Tenkt om noen rusher akademi på v23 og hvilken konsekvenser det kan ha på en så tidlig verden som v23. ^^
 

DeletedUser

Guest
Haha, disse eventene. Kommer aldri til å være rettferdige. Tåpelig, som vanlig, dessverre. Kunne vært et løft for TW men mer gjennomtenkte eventer, ikke bare dem som bringer inn cash til Inno. Btw, å bygge opp spillet mer i kvalitet, vil sannsynligvis i lengden også gi mer cash til disse griske tyskerne.
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Haha, disse eventene. Kommer aldri til å være rettferdige. Tåpelig, som vanlig, dessverre. Kunne vært et løft for TW men mer gjennomtenkte eventer, ikke bare dem som bringer inn cash til Inno. Btw, å bygge opp spillet mer i kvalitet, vil sannsynligvis i lengden også gi mer cash til disse griske tyskerne.

Hva med å (i tillegg) komme med forslag til forbedringer når det kommer til disse eventene, i stedet for å bare kritisere Redswan. :) Jeg er i alle fall interessert i hvordan eventene kan bli mer balansert og rettferdig, men da trenger jeg innspill som jeg kan ta videre.
 

MasterSplinter

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
251
Jeg synes iallefall at prosentbonus på angreps- og forsvarsstyrke bør fjernes. Det er noe som er umulig å ta hensyn til for motstanderen. En forbedring kan vel isåfall være at alle kan se hvilke bonuser hver spiller har aktivert, slik at man kan ta det med i betraktning når man angriper/forsvarer seg.

Om mulig hadde jeg også sett at event-bonuser ikke påvirker selve spillet (dette gjelder spesielt eventer hvor man kan bruke pp). Skjønner at dette er tilnærmet umulig å få til, men medaljer (som i hatte-eventen), og moro-funksjoner (som i 1.April-eventen) likte jeg bedre. De gir spillet større variasjon, uten å gi en stor fordel til spillerne med mest pp :)
 
Sist redigert:

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Problemet da er vel at det er begrenset hvor mye pp folk er villig å betale for "morroting". Om vi hadde hatt innsyn i bruken på disse eventene hadde man nok sett at de tjener grovt mye penger på dem.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Synes det er bra at den 25+ på troppeprod koster deg litt ressprod iaf. :)
 

DeletedUser

Guest
Hva med å (i tillegg) komme med forslag til forbedringer når det kommer til disse eventene, i stedet for å bare kritisere Redswan. :) Jeg er i alle fall interessert i hvordan eventene kan bli mer balansert og rettferdig, men da trenger jeg innspill som jeg kan ta videre.

Hadde jeg hatt en smule tro på at det ville blitt noe endring, så skulle jeg gitt det et forslag. Historien forteller oss at Innogames alltid velger den letteste måten å tjene penger på.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Liker det at vi får tilbud på pp + medaljer, det gjør det godt igjen for at vi som bruker pp som noen griser får litt tilbake :)

Men mine spørsmål er:

1. Det som ligger i inventaret, det kan jeg ikke flytte over til andre verdener på samme konto? Så om jeg bruker x antall pp på medaljer i en verden som snart stenges, og jeg ikke får brukt dem opp, får jeg dem i en annen verden?

2. La oss si jeg har 3x 25% raskere troppe prod... Kan jeg bruke alle 3 på en gang og få 75% da? Viss ja, vil da ress prod også gå mer i %vis minus ??? Altså til -30% ??? :)

-A
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Jeg fant det ut, du kan kun ha 1 selv om du har flere like...

-A
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Ny runde med denne eventen kommer snart. Bruker bare samme tråd som sist!

------------------------------------------------​
 
Topp