Besvart Få guider IG

younameit

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
71
Hey!


Lurer på om det er mulighet til å få gjordt guider på forumet mere tilgjengelig for ny begynnere?

Altså legge til linker til guider i det basiske guidene i gamet!

Som å legge til linker her

[SPOIL]
drb3o1.png
[/SPOIL]

å skrevet at de må gjerne ta seg en tur innom forumet for å lære seg mere om spillet!

Legg til guider som;
Step by step guiden til Mr game and watch!
Tribalwar fear - Informere om at den er litt mere for de videre kommende, men de bør lese den med tiden :)
Faking - Videre kommende!

Ta gjerne med andre også :)


Men mener at nybegynnerene må kunne få litt mere start hjelp!
Er ganske vanskelig å klare å lære seg å spille TW på egenhånd, spesielt med det "høye" nivået til .no iforhold til newbies! :)
 
Sist redigert av en moderator:

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Jeg tror det har blitt nevnt før her på forumet. Enten det eller så har jeg drømt det.
Jeg synes ideen er veldig god, men så er det spørs om dem (Innogames) får fiksa det da det betyr at dem må fikse på alle markeder sin introduksjon. Kanskje dem kan skille også for den saks skyld.

Jeg vil uansett ta å høre med dem om det.
 

younameit

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
71
Tusen takk :)

Ja jeg har snakket om det før, men aldri kommet med en spesiell tråd om det :Neutral:
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Jeg tror det har blitt nevnt før her på forumet. Enten det eller så har jeg drømt det.
Jeg synes ideen er veldig god, men så er det spørs om dem (Innogames) får fiksa det da det betyr at dem må fikse på alle markeder sin introduksjon. Kanskje dem kan skille også for den saks skyld.

Jeg vil uansett ta å høre med dem om det.

Slik jeg har forstått det er det fult mulig for teamet å sende ut rundskriv i ny og ne som når alle spillerne på en verden ? Slik jeg ser det kan det være en god ide at det sendes et rundskriv type 10 - 20 dager etter server start hvor det informere om disse guidene? Dette må vell ikke gå gjennom Inno games og burde derfor være en lett midlertidig løsning! Dersom det skulle komme noen virkelig gode guider opp mid game, er det jo også mulig å sende rundskriv da også.

2-3 rundskriv i året gjør hvertfall ikke meg noe, og klarer ikke å se at det er for mye arbeid eller at noen tar skade av det. Men som sakt som en midlertidig løsning til dere får Inno games med på noe permanent.
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Hehe! Nei, tilbakemelding går ikke så raskt dessverre. :p
Jeg har i alle fall gitt et ønske om det, så får vi se hva som skjer.. eller om dem kommer på en annen løsning. :)
 

younameit

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
71
Slik jeg har forstått det er det fult mulig for teamet å sende ut rundskriv i ny og ne som når alle spillerne på en verden ? Slik jeg ser det kan det være en god ide at det sendes et rundskriv type 10 - 20 dager etter server start hvor det informere om disse guidene? Dette må vell ikke gå gjennom Inno games og burde derfor være en lett midlertidig løsning! Dersom det skulle komme noen virkelig gode guider opp mid game, er det jo også mulig å sende rundskriv da også.

2-3 rundskriv i året gjør hvertfall ikke meg noe, og klarer ikke å se at det er for mye arbeid eller at noen tar skade av det. Men som sakt som en midlertidig løsning til dere får Inno games med på noe permanent.

suverent dakapo (bear)

Men hva sier du til det med rundskrivet?
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
suverent dakapo (bear)

Men hva sier du til det med rundskrivet?

Det jeg evt kan gjøre, er å begynne og inkludere tips og sånt i velkomstmeldinga på verden - den du får med en gang man joiner en verden. Litt sånn "Ny på spillet? Sjekk her for nytte tips om oppstart" osv.

Og evt rundskriv også.
 
Topp