Første gjenstand

DeletedUser

Guest
Hvilken gjenstand ble den første til å nå ditt våpenkammer? :rolleyes:

Jeg er bare 70% på veg, så ikke spør meg :eek:
 

DeletedUser

Guest
Fakkel er jo det beste våpenet, har du prøvd å klarere en full kata-by med fakkel?
 

DeletedUser

Guest
Ikke et spesielt godt våpen i starten.

Det er helt klart at en by full av katt ville vært umulig på dette stadiet av spillet å fått clearet.

Men hvem har råd til å lage en by full av kats?

Du ville fått adlet by nr 2 etter alle andre hadde adlet sin by nr 10.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Kat er jo fremdeles et godt forsvarsvåpen. Trenger jo ikke en full by med kats og fakkel for å drepe nuksa på dette stadiet her. :)
 

DeletedUser

Guest
Det er uansett kjekt å få fakkelen, siden det er det beste våpenet på hele TW. Ville mye heller hatt den som første våpen enn siste.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
n00bs, har dere ikke sjekket innstillingene eller? Ikke si at jeg prøvde å hjelpe dere :eek:

Tips! Innstillinger - v7 og v9. :cool:

Fakkel er jo det beste våpenet, har du prøvd å klarere en full kata-by med fakkel?

Ja, jeg mistet 53 øks tror jeg, uff av meg :(
 

DeletedUser

Guest
Ikke kall meg en "n00b" når jeg har rett, fakkelen forsterker katapultenes defensive kraft med 10 ganger, det vil si at Generelt Forsvar som ellers er 100 blir til 1000 :) I tillegg får alle tropper kavaleri-fart når du sender dem i støtte sammen med paladin, så derfor blir en god bunke katapulter sammen med paladin det sterkeste våpenet. Du mister mye mer enn 53 øks for å klarere det der ;)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Altså, bruk din kalkulator da n00b. Hadde du klart å sett på verdensinstillingene for v9 hvor våpnene IKKE er forbedret så øker ikke fakkelen forsvarsprosenten i noen grad. Du snakker om v7 du og går inn på et territorium hvor du er blank og prøver i største evne og ta erfaringen fra andre steder inn hit, desverre går det ikke når basisen er feil.

Du får ikke 900% forsvarsbonus av fakkel n00b. Ikke på v9.

n00b.
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at Krona hadde sluttet på v9 om det var forbedret våpen.
 

DeletedUser

Guest
Altså, bruk din kalkulator da n00b. Hadde du klart å sett på verdensinstillingene for v9 hvor våpnene IKKE er forbedret så øker ikke fakkelen forsvarsprosenten i noen grad. Du snakker om v7 du og går inn på et territorium hvor du er blank og prøver i største evne og ta erfaringen fra andre steder inn hit, desverre går det ikke når basisen er feil.

Du får ikke 900% forsvarsbonus av fakkel n00b. Ikke på v9.

n00b.

Håper du får noen infractions for det unødvendige språkbruket ditt, og at jeg får adlet deg ved første anledning. Alle kan ta feil, og jeg tar ofte feil jeg. Dessuten det er greit å være høy i hatten, men du oppfører deg som en unge.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Ikke kall meg en "n00b" når jeg har rett,

Du var da ganske barsk du da, så da svarer jeg. Not my fall. Altså, jeg sa at det var feil, men du nektet og da måtte du ha det inn med sukker og blod og da var det behov for det.

Fordi jeg er en unge? :D
 
Topp